Mooie auto's en caramel leer is mijn favoriete kleur!

Ik kan niet goed zien of je alu of piano zwarte trim hebt.
Heel goed gezien, het is inderdaad piano zwartMacboy schreef:Piano !
Tom van H. schreef:Welkom, gaaf wagenpark! Als ik me niet vergis ken ik je nog van het fok!-forum? (ik was daar actief als Don Tom, tegenwoordig niet meer)
Zoals eerder gemeld een prachtig wagenparkJWD schreef:De M5 blijft sowieso optisch volledig stock aangezien ik helemaal tevreden ben over de looks, ik heb echter wel vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een Eisenmann Race uitlaat besteld, over een week of 4 weten de buren in iedergeval hoe laat ik elke dag naar de zaak ga.
Ik hou jullie op de hoogte van de verrichtingen!
Ik ben ook heel erg benieuwd, heb erg lang getwijfeld tussen de sport en race versie.Paskal Morriën schreef:Zoals eerder gemeld een prachtig wagenparkJWD schreef:De M5 blijft sowieso optisch volledig stock aangezien ik helemaal tevreden ben over de looks, ik heb echter wel vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een Eisenmann Race uitlaat besteld, over een week of 4 weten de buren in iedergeval hoe laat ik elke dag naar de zaak ga.
Ik hou jullie op de hoogte van de verrichtingen!
Net op Youtube even naar wat soundtracks geluisterd van een M5 E60 met een Eisenmann race..... Wat een kabaal komt daaruit zeg![]()
Ben echt wel een sound-liefhebber (anders zat er ook niet zo'n pijp in Sport-versie onder mijn 540), maar vraag me af of dat niet wat te veel van het goede wordt
Nee dit lijkt maar zo, door de grote hoeveelheid water, strooizout etc. op de weg gisteren was het chroom van de buitenste pijpjes al na de eerste paar km's zo dof als het maar zijn kon.Christoph schreef:Dat geluid is geniaal![]()
![]()
Is het uiterlijk nou anders van de de buitenste dempers tegenover de binnenste dempers? Of lijkt dat maar zo.
Gebruikers op dit forum: Enrico, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Martijn M, Sidney, TurboClouseau, Wout309t en 17 gasten