Dat is de reden dat ik destijds bij de keus tussen de 159 1.9jtd, Cooper en de Accord de Mini heb laten vallen... bij 130+ op de snelweg zit er verhoudingsgewijs te veel kabaal in de auto. Heel erg tof autootje voor b-wegen, stuurt bijna net zo goed als mijn MX, maar niet een auto die ik voor voornamelijk snelweg zou gebruiken. Bovendien is de Cooper D niet echt snel en gaat de auto met wat leuke opties snel omhoog in prijs...Dexter schreef:Natuurlijk is de Delta daardoor niet ineens een auto met een puur sportieve inslag zoals de MiTo of de Mini, maar ik weet niet of je voor een auto waar je voor het grootste deel rechtdoor snelwegkilometers en woon-werkverkeer mee aflegt, wel specifiek zou moeten kiezen voor zo'n puur sportieve auto.
Dat gooi en smijtwerk is uiteraard heel erg leuk, maar na een jaartje of anderhalf heb je dat wel gezien en is de kans op irritatie, omdat je elke dwarsrichel en hobbeltje voelt en het relatief harde geluidsniveau van de dieselmotor dat best duidelijk hoorbaar is, steeds groter aanwezig.
En Dex: Net verslag en fraaie foto's.