Die auto ken ik en ken de eigenaar. Loopt prima en is dealer onderhouden. SMG unit pas vervangen enz. Als ik een 3.2 zocht zou ik er zeker over nadenken.Hans schreef:http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/bm ... &df=1&fta=#
Deze is van iemand die wel eens op www.bmwclub2003.nl komt, hij heeft de auto jaren geleden gekocht bij een autohandelaar bij mij in de straat. ( http://www.autobedr-hwijdeven.nl/index1.htm )Die haalt alleen spul op bij de dealer met volledige onderhoudshistorie. Als ik in de markt voor een M3 was ging ik er een keertje kijken.
BMW M3 3.2 coupé + BMW e46 330i sedan (update pagina 12)
- Bert ///M3
-
- Erik K.
Hay Maikel!
Leuk dat je je hier ook hebt aan gemeld!
Zo'n grote BMW M liefhebber als jij mag hier op het forum niet ontbreken natuurlijk 8)
Ja er gaat niets boven een estoril blauwe M3 e36
Met mij alles goed hoor, en met de M3 coupe ook. Net voorzien van nieuwe voorbanden en alarm. De auto is in goede handen
Hoe is het met jullie?
Ga je nog e.e.a. laten zien van je supermooie M's?
Is de sedan al helemaal klaar?
Leuk dat je je hier ook hebt aan gemeld!
Zo'n grote BMW M liefhebber als jij mag hier op het forum niet ontbreken natuurlijk 8)
Ja er gaat niets boven een estoril blauwe M3 e36

Met mij alles goed hoor, en met de M3 coupe ook. Net voorzien van nieuwe voorbanden en alarm. De auto is in goede handen

Hoe is het met jullie?
Ga je nog e.e.a. laten zien van je supermooie M's?
Is de sedan al helemaal klaar?
- Erik K.
*SCHOP*
In de begin post nog wat foto en video materiaal toegevoegd, o.a. een sprintje van 0 - 250km/h met een relaxte start, dus geen clutch dump o.i.d.
Sprint 0-250km/h met 2 personen+volle tank:
Voor hoge kwaliteit:
Click here to watch BMW-M3-32-0-250kmh-with-2-persons
of anders:
http://www.youtube.com/watch?v=wPyoiouZckM
In de begin post nog wat foto en video materiaal toegevoegd, o.a. een sprintje van 0 - 250km/h met een relaxte start, dus geen clutch dump o.i.d.
Sprint 0-250km/h met 2 personen+volle tank:
Voor hoge kwaliteit:
Click here to watch BMW-M3-32-0-250kmh-with-2-persons
of anders:
http://www.youtube.com/watch?v=wPyoiouZckM
- Jelmer850i
- Ed vd Werken
- Auto: Subaru wrx
- Erik K.
Denk dat ze mekaar weinig zullen ontlopen Ed.
Ik vind de mijne juist erg snel, zeker gezien het feit dat ik in het filmpje vrij makkelijk de 0-200 sprint in laten we zeggen 20s doe(tellerafwijking van mijn M3 is erg weinig). De testen uit 1995/96 gaven dit ook zo'n beetje aan. En in die tijd waren er praktisch geen auto's in zijn klasse die dit sneller deden. Kan me de test tegen de Porsche 911 nog goed herinneren, die had geen schijn van kans
Ik denk dat als ik er even goed voor ga zitten en alleen in de auto zit de 18s voor de 0-200 sprint wel heel dichtbij kan komen.
Ik weet ook niet hoeveel er aan jou auto veranderd is, maar er is niet 1 standaard productie Impreza die mij bij houd als het gaat om pure power
Zelfs Bram(met zijn zeer snelle Sub) en ik hebben geven mekaar weinig ruimte.
Ik vind de mijne juist erg snel, zeker gezien het feit dat ik in het filmpje vrij makkelijk de 0-200 sprint in laten we zeggen 20s doe(tellerafwijking van mijn M3 is erg weinig). De testen uit 1995/96 gaven dit ook zo'n beetje aan. En in die tijd waren er praktisch geen auto's in zijn klasse die dit sneller deden. Kan me de test tegen de Porsche 911 nog goed herinneren, die had geen schijn van kans

Ik denk dat als ik er even goed voor ga zitten en alleen in de auto zit de 18s voor de 0-200 sprint wel heel dichtbij kan komen.
Ik weet ook niet hoeveel er aan jou auto veranderd is, maar er is niet 1 standaard productie Impreza die mij bij houd als het gaat om pure power

- Ed vd Werken
Hallo,
Gelukkig, als de teller de juiste km/uur aangeeft, dan wordt het een heel ander verhaal, de Subaru wijkt een 10km/uur af, dus ik zat van 0-220km/uur op de teller te kijken en je zat er met 2 man in.
Mijn echte 0-200km/uur tijd met de G-Tech aan boord was daar 17,5s.
En 210km/uur op mijn teller is precies 200 echte km/uur.
Grtz Edje wrx
Gelukkig, als de teller de juiste km/uur aangeeft, dan wordt het een heel ander verhaal, de Subaru wijkt een 10km/uur af, dus ik zat van 0-220km/uur op de teller te kijken en je zat er met 2 man in.
Mijn echte 0-200km/uur tijd met de G-Tech aan boord was daar 17,5s.
En 210km/uur op mijn teller is precies 200 echte km/uur.

Grtz Edje wrx
- GTRene
gewoon tellerstand aanhouden en dat erbij zeggen, deden ze vroeger ook en klinkt wel leuk 8) of je teller moet wel zoveel afwijken, maar veel komt aardig dicht bij elkaar, eneuh anders heb je toch ook altijd veel andere omstandigheden, vooral ook voor bv de turbo impreza, het weer kan al een verschil opleveren, en natuurlijk het wegdek(grip) en de banden en de man achter het stuur en het schakel mechanisme, dus laten we het lekker simpel houden
blij dat jullie nog niet onder de 15sec komen naar 200 anders kom je in de buurt van mijn tijd en moet ik er nog meer voor zitten
Ik heb wel eens gehad(met een Z3 m coupe paar jaar terug) dat ik naast een porsche bij de stoplichten stond en het "moest" toen echt we zaten er beide klaar voor en tjonge mijn been begon helemaal te trillen waar ik de koppeling mee in trapte haha...van de spanning
en dan lijkt het wel een eeuw te duren voor je alles kunt laten gaan haha...pfff maarja moest wel want die porsche had ongeveer dezelfde tijd naar 200 als de auto die ik toen had, wel leuk maar je houd niks over en je moet echt in het licht gaan en niet mis schakelen en in de juiste toeren schakelen en dat hele beeld draait dan door m'n kop 

blij dat jullie nog niet onder de 15sec komen naar 200 anders kom je in de buurt van mijn tijd en moet ik er nog meer voor zitten

Ik heb wel eens gehad(met een Z3 m coupe paar jaar terug) dat ik naast een porsche bij de stoplichten stond en het "moest" toen echt we zaten er beide klaar voor en tjonge mijn been begon helemaal te trillen waar ik de koppeling mee in trapte haha...van de spanning

- Ed vd Werken
Hallo,
Dat kan zeker en vooral van 0-100km/uur.
klik
Misschien wel leuk voor de liefhebbers, hier mijn snelste 400m tijden:
[img:640:439]http://www.edjewrx.nl/ed%20beste%20400m%203x.jpg[/img]
En de beste 80-120km/uur tijden in 3e versnelling gemeten, het moet dan wel koud zijn en ook een hoge luchtdruk is zeer belangrijk:
[img:640:439]http://www.edjewrx.nl/ed%2080-120%204x%20beste.jpg[/img]
Grtz Edje wrx
P.S Opa zijn Gtt is precies even snel! 8)
Dat kan zeker en vooral van 0-100km/uur.

klik
Misschien wel leuk voor de liefhebbers, hier mijn snelste 400m tijden:
[img:640:439]http://www.edjewrx.nl/ed%20beste%20400m%203x.jpg[/img]
En de beste 80-120km/uur tijden in 3e versnelling gemeten, het moet dan wel koud zijn en ook een hoge luchtdruk is zeer belangrijk:
[img:640:439]http://www.edjewrx.nl/ed%2080-120%204x%20beste.jpg[/img]
Grtz Edje wrx
P.S Opa zijn Gtt is precies even snel! 8)

- Ed vd Werken
Hallo,
Bedankt, maar dat is alleen maar bij lage temperaturen zo.
Heel erg vreemd, mijn koppel stijgt gigantisch als de temperatuur onder de + 4 graden komt.
Nu is het maar een traag hok, zeggen de gtt rijders altijd over een wrx.
Ik heb pas nog een Gtt aan de G-Tech gehad en dat was pas echt bizar, van 0-200 echte km/uur in 13.094s.
Grtz Edje wrx
Bedankt, maar dat is alleen maar bij lage temperaturen zo.

Heel erg vreemd, mijn koppel stijgt gigantisch als de temperatuur onder de + 4 graden komt.

Nu is het maar een traag hok, zeggen de gtt rijders altijd over een wrx.
Ik heb pas nog een Gtt aan de G-Tech gehad en dat was pas echt bizar, van 0-200 echte km/uur in 13.094s.

Grtz Edje wrx
- GTRene
yep, die lage temperaturen is altijd van groot belang bij turbo's, trouwens ook bij NA auto's
Persoonlijk rijd ik het liefst met droog en tussen de 7 en 13 graden, dan presteert een auto goed en de lucht lekker koel, dat merk je echt vind ik, en zolang je boven de +- 7 graden blijft zijn je banden ook nog lekker qua grip dus voelt de auto zich helemaal in z'n element 8)
Trouwens moet je eens in een koele mist rijden
dan lopen sommige auto's lekker :twisted: alleen is je zicht dan erg beperkt 

Persoonlijk rijd ik het liefst met droog en tussen de 7 en 13 graden, dan presteert een auto goed en de lucht lekker koel, dat merk je echt vind ik, en zolang je boven de +- 7 graden blijft zijn je banden ook nog lekker qua grip dus voelt de auto zich helemaal in z'n element 8)
Trouwens moet je eens in een koele mist rijden

- Ed vd Werken
Hallo,
Helaas voor jou, ik race niet op de openbare weg, ben ik ook al veel te oud voor geworden.
Daar moet je opa met zijn Gtt voor hebben, zijn wagen is precies even snel als mijn wrx, klopt ook, ik heb 25 pk meer, maar de auto is ook 100kg. zwaarder, opa is nu een weekje op vakantie, maar die is daar zeer zeker voor te vinden, hij doet niets liever. 8)
Grtz Edje wrx
Helaas voor jou, ik race niet op de openbare weg, ben ik ook al veel te oud voor geworden.
Daar moet je opa met zijn Gtt voor hebben, zijn wagen is precies even snel als mijn wrx, klopt ook, ik heb 25 pk meer, maar de auto is ook 100kg. zwaarder, opa is nu een weekje op vakantie, maar die is daar zeer zeker voor te vinden, hij doet niets liever. 8)

Grtz Edje wrx