Jitse en Luco, VAN HARTE!

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Re: Jitse en Luco, VAN HARTE!

Bericht door Eric H » 28 okt 2008, 13:48

allen schreef:Wie trekt de grens voor het op z'n plek zijn van de felicitaties? Horen daar podiumplaatsen aan gekoppeld te zitten? Van mij krijgt iedereen die z'n stinkende best heeft gedaan en z'n eigen doelstellingen heeft gehaald automatisch mijn welgemeende felicitaties. :!:

En gadverdamme, wat kots ik van zulke uitspraken van mezelf, hoe gemeend ze ook zijn...
+1
Min of meer ook de strekking van mijn reactie hierop....

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 28 okt 2008, 13:59

Op wat baseer jij het in twijfel trekken van deze felicitaties? Op die positienummertjes 4 en 6?
Wel dan moet je je oogkleppen maar eens afzetten denk ik zo. Dan trek ik de redelijkheid van jou inlevingsvermogen in twijfel.

Deze heren, en daar bedoel ik Downforce Motorsport in het algemeen, verdienen een staande ovatie. Ik heb het genoegen gehad om sinds 2 maanden na de oprichting een kijkje in de keuken te nemen.
En na alle tegenslagen, verneukte auto's, slechte raad en uitvallen van de race hebben ze dit weekend eindelijk met vrucht 2 races beëindigd en nog gdvrd voor 2 van die duivelse exige's gefinished.

Luco heeft een onbekende auto met compleet andere specificaties op een respectabele positie naar huis gebracht. Zonder schade en ander gelummel.
Bovendien zijn die 130i's imho als oud vuil afgeleverd. Die dingen staan bijlange na nog niet op punt.

Natuurlijk, als je alle groten in de motorsport hebt begeleidt, 24 keer het nordschleife record, 9 keer de beste tijd op Zolder en alle pitspoezen geneukt te hebben terwijl je de 24h van spa aan het rijden was klinkt deze prestatie natuurlijk wat lullig.
Maar voor mij als üntermensch (en dus blijkbaar meerderen) lijkt me een felicitatie wel op zijn plaats na al het harde werk, tegenslagen en doorzettingsvermogen van dit team...

Als jij niet akkoord gaat met de titel in dit topic, no problem. just consider your input. :blabla:
Laatst gewijzigd door Downforce Dennis op 28 okt 2008, 14:07, 2 keer totaal gewijzigd.

Tom van H.

Bericht door Tom van H. » 28 okt 2008, 14:01

allen schreef:Wie trekt de grens voor het op z'n plek zijn van de felicitaties? Horen daar podiumplaatsen aan gekoppeld te zitten? Van mij krijgt iedereen die z'n stinkende best heeft gedaan en z'n eigen doelstellingen heeft gehaald automatisch mijn welgemeende felicitaties. :!:
+1

DownforceJitse

Bericht door DownforceJitse » 28 okt 2008, 14:11

Laten we het er maar op houden dat we vol vertrouwen het nieuwe seizoen te gemoed zien!

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe kalender er uit zal zien. Ik heb al ergens gehoord dat we volgend jaar naar Engeland gaan!

Hielke

Bericht door Hielke » 28 okt 2008, 14:17

Laatst was Andre hier en hij liet een scheet waar een olifant nog jaloers van wordt. Ik zei gefeliciteerd. Je had 'm moeten zien glunderen, zo trots was ie :mrgreen:

Voordat ik nou werkelijk het ganse 130i team plus de hele Belgische aanhang hier over me heen krijg, doe nou even relax. Ik ben de enige in het hele topic die de felicitaties nu nog even niet op z'n plaats vindt. Ik heb ook al direct gezegd dat als de prestaties omhoog gaan ook ik mijn felicitaties zal gaan uitspreken. Misschien was het wel niet netjes van me om in het topic met de naam "Van Harte" (slaat dat niet op een verjaardag?) over felicitaties te gaan miepen. Dat zal ik in de toekomst niet meer doen.

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 28 okt 2008, 14:22

hehe :mrgreen:

Ik snap je punt, ik vond het alleen wat kort door de bocht om dit in twijfel te trekken.

We hebben er ondertussen wel een extra motivatie bij om voor podium te gaan volgend jaar: ons best doen om een welgemeende felicitatie irl uit jouw mond te horen komen en 3 x te vragen of je dat wilt herhalen :banaan: :lol:

:drinking:

HSR

Bericht door HSR » 28 okt 2008, 14:24

Ik vind het een goede prestatie, helemaal in acht nemende dat de start niet van het leie dakje ging.

Wat HIelke echter bedoelt, denk ik, is dat in absolute en rationele zin respectievelijk 4de en 6de plek zo spectaculair niet is. Let wel, deze opmerking is puur gebaseerd op wat de klok zegt, elke andere factor die van invloed is, is buiten beschouwing gelaten. Als de klok 2.02 aangeeft en 2.01.6 is haalbaar, dan kan er dus beter gereden worden, heel zwart wit en binair gezien.

Echter, er spelen altijd noemeloze bepalende factoren mee in een race. En zoals ik al zei, gezien de betrekkelijke nieuwheid van de wagens, de tegenslagen en de stromende regen kan ik alleen maar concluderen dat er een puike prestatie neergezet is. :thumbup:

Hielke

Bericht door Hielke » 28 okt 2008, 14:26

Dennis Schroyen schreef:hehe :mrgreen:

Ik snap je punt, ik vond het alleen wat kort door de bocht om dit in twijfel te trekken.

We hebben er ondertussen wel een extra motivatie bij om voor podium te gaan volgend jaar: ons best doen om een welgemeende felicitatie irl uit jouw mond te horen komen en 3 x te vragen of je dat wilt herhalen :banaan: :lol:

:drinking:
Op film, foto, geluidsband, maakt me niet uit, ik wil het zelfs wel in slo-motion zeggen :lol:

RVV

Bericht door RVV » 28 okt 2008, 14:32

Ik wil wel iets meer weten over het neuken van die pitspoezen.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2008, 14:34

:morecoffee:

Andre

Bericht door Andre » 28 okt 2008, 15:31

hielke feliciteerd mij ook nooit. Zelfs niet als ik jarig ben dan loopt ie meteen door naar de gebaks tafel. :roflol:

Luco

Bericht door Luco » 28 okt 2008, 15:33

Rico schreef:Ik wil wel iets meer weten over het neuken van die pitspoezen.

Er is er maar 1 die pitspoezen neukt en dat ben IK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tristan

Bericht door Tristan » 28 okt 2008, 15:33

Andre schreef:hielke feliciteerd mij ook nooit. Zelfs niet als ik jarig ben dan loopt ie meteen door naar de gebaks tafel. :roflol:
:mrgreen:

Goede prestaties van Jitse en Luco. Maar dat van Luco had ik niet verwacht....in een BMW! :shock:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 28 okt 2008, 15:37

Er is er maar 1 die pitspoezen beukt en dat ben IK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik niet snap :mrgreen:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 28 okt 2008, 15:39

Zo'n BMW werkt bij Luco meteen als penisverlenger. :lol:

Luco

Bericht door Luco » 28 okt 2008, 15:41

Ja wat zal ik zeggen over rwd, ik vond/vind het nog steeds erg eng.
Ik twijfel dan ook sterk of rwd echt iets voor mij is?
Ik weet het op het moment echt even niet meer.
(Gelukkig) moet ik eerst de sponsoring rond gaan krijgen voor ik uberhaupt aan een heel seizoen supercar kan gaan denken.
Dan pas kan ik met Jan en zijn team gaan praten over wat er allemaal mogelijk is.
Maar ik heb het ondanks dat ik in een bmw heb gereden goed naar mijn zin gehad :angel: :angel: :angel:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 28 okt 2008, 17:09

Kwestie van wennen Luco, en ook zorgen dat je auto afstelling goed is en genoeg vertrouwen geeft. Zeker op droog is RWD imho niks om je druk over te maken.

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 28 okt 2008, 18:43

Dennis Schroyen schreef:Beide einsers zijn vrijwel identiek. Beide ex 130i cup auto's dus.
Enige verschil zit het hem in de velgen. Luco's 130 reed op ultraleggera's en die van Jitse op standaard cup wielen + spacers. De ultraleggera's hebben een hogere et, om ongeveer hetzelfde spoor te krijgen worden de spacers gemonteerd op die van Jitse. Initieel zat er vanvoor 20 mm tussen en vanachter 10mm. Ivm Jitse's feedback hebben we besloten om toch 10mm rondom te monteren. Toe-in e.d. kon later nog...

Luco heeft enorm goed gereden en zijn ervaring laten zien. Hij reed enorm constant. Je kon zijn rondetijden per ronde zien verbeteren. Zijn snelste tijd was zelfs 6 honderste sneller als die van Jitse in de regen, nl 2.17.5
Nu is er vooral nog wat afstelwerk te doen en vooral een korter diff monteren. De auto's hebben onnodig hoge topsnelheid en te weinig punch in het uitaccelereren imho.

Geef het team en Luco nog even tijd, en we hebben een grote kanshebber om vooraan te rijden!

Ik moet wel zeggen dat we de auto's vrij rommelig gekregen hebben. Er lagen ongebruikte kabelboompjes op de uitlaatcollector e.d.
Ik weet gewoon zeker dat er meer uit die auto te krijgen is, de winter gaat dus ook hopelijk gebruikt worden om uitvoerig te testen en een nog sneller eindproduct neer te zetten voor volgend seizoen...

we hebben er zin an! :df:
Hoi Dennis,

Die handschoen pak ik met beide handen op!

Hartstikke leuk verhaal en toevoeging ook to the point.
Na de moeilijke eerdere races nu uitgereden met de nieuwe auto's.
En ook nog heel leuke resultaten behaald. We waren er na alle inzet en moeite aan toe!
Onze Tom (Haex) heeft heel zijn ziel en zaligheid eraan gegeven.
Niet altijd even gemakkelijk zo'n rollende start midden in het seizoen en met (kijkend naar mijzelf en Jitse) totaal onervaren teamgenoten.

Dennis, hier nogmaals: hartelijk dank voor jullie hulp en met name jouw enorme drive.
Ik ervaar de druk die je op ons legt nu al als zeer insprirerend.
Uiteraard komt veel van de "roem" jouw, Bjorn, Tom en "mijn" Tom toe!
Zonder goede monteurs en organisatie zijn rijders hulpeloos.

En niet te vergeten de "schuldigen" aan het feit dat we hierin terecht zijn gekomen: HanZ06 met zijn vraag 15 maanden geleden "Jan, op welke circuits kom jij met je GT3?" :oops: en Dieseltourist met zijn opmerking "je zou Jitse een keer een kamnsje moeten geven (of woorden van gelijke strekking)".

En Dennis: wel zeker gaan we komende maanden uitgebreid testen en de auto's verder optimaliseren!
Ook ik heb er zin an. :df:

@allen:
Ons eerste raceseizoen heeft ons heel veel geleerd:
Met Jitse gestart als betalend rijder in de Mini's van M7 Racing. Dan erachter komen dat we niet juist geinformeerd waren en dus bij voorbaat kansloos in sport2. Vervolgens van onze Tom (Haex) horen "Dat kunnen we zelf echt veel beter". En dan spingen in de diepe slangenkuil van de autosport. Prestaties of niet, wij hadden dit avontuur niet willen missen en kunnen nu al niet meer zonder. We zullen het volgend seizoen DSC ons avontuur voortzetten met veel meer kennis en kunde.
En met inmiddels een eigen "racehonk", 5 BMW 130i's en een groeiend aantal helpers zijn we klaar voor meer Driving-Fun dan ooit.
Wat het resultaat wordt, valt niet te voorspellen. Dat het enerverend zal worden: daar zorgen we zelf voor.

Vriendelijke groet,
Jan
:D :D :D :D

P.S. Aan iedereen die afgelopen maanden erbij is geweest alas helper of als toeschouwer en een ieder die hier zo positief reageert: hartstikke bedankt. Daar doen we het voor! Volgend seizoen zien we jullie graag weer op het paddock.
Laatst gewijzigd door DownforceJan op 28 okt 2008, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 28 okt 2008, 20:13

Jan, gaan jullie een soort arrive & drive concept aanbieden? Omdat jullie inmiddels 5x 130i hebben :)

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 28 okt 2008, 20:46

Bert ///M3 schreef:Jan, gaan jullie een soort arrive & drive concept aanbieden? Omdat jullie inmiddels 5x 130i hebben :)
Bert,

We werken verschillende concepten uit. Arive and Drive sluiten we niet uit. Dat heeft echter niet onze voorkeur. Betrokkenheid van rijders bij ons team vinden we belangrijk voor de sfeer. We willen meer bieden dan dat. Zo zullen we ook instructies organiseren voor de rijders. Door identieke auto´s in te zetten, kunnen rijders zich aan elkaar meten. Naast geld dat nu eenmaal onlosmakelijk met autosport gemoeid is, is het ook belangrijk dat rijders en overige teamleden een goede mix vormen en er een hechte vriendenclub ontstaat. Er lopen al contacten met geinteresseerde rijders, waarbij het bijvoorbeeld heel leuk is om te ervaren dat sommigen als voorwaarde stellen dat hun partners meehelpen met de `catering`. Dat past ons het best. Als je serieus overweegt om in te stappen, neem dan even middels een pb-tje contact op met Tomaz of met mij. We maken dan een afspraak in ons honk in Oud-Gastel.

vr.gr.
Jan

Maik

Bericht door Maik » 28 okt 2008, 20:50

Mooie prestatie mannen, leuk om het enthousiasme zo te kunnen lezen hier ook :)
Ik zal jullie belevenissen op de voet blijven volgen, net zoals velen hier denk ik.
Succes!

Andre

Bericht door Andre » 28 okt 2008, 22:02

Jan jij hebt straks meer bmw s rijden dan dick van elk van de dsc in de mosler challenge.

hahahah.

prachtig.

Shakes

Bericht door Shakes » 28 okt 2008, 22:14

Contact met tomaz loopt een beetje stroef

--->let op ---> :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 28 okt 2008, 22:22

Jan Ozephius schreef:
Bert ///M3 schreef:Jan, gaan jullie een soort arrive & drive concept aanbieden? Omdat jullie inmiddels 5x 130i hebben :)
...Als je serieus overweegt om in te stappen, neem dan even middels een pb-tje contact op met Tomaz of met mij. We maken dan een afspraak in ons honk in Oud-Gastel.

vr.gr.
Jan
Bert is heeft het denk ik helemaal gehad met die eigenbouw projecten. Keek nog eens naar een aantal andere idioten op dit forum en ziet inmiddels het licht... :bag:

Kon het niet laten Bert, sorry... :roflol:

@Jan: volgend jaar gewoon Hielke met 8 podiumplaatsen om z'n oren swaffelen (zo schrijf je dat toch?) :!:
Mocht je daarna nog een lange vinger willen trekken naar Hielke als toetje weet ik na de foto's vandaag dat Dexter een dochter heeft die daar heel bedreven in is. Die kun je vast inhuren...

Luco

Bericht door Luco » 28 okt 2008, 22:44

En als het dan ff kan wel een strak pitspoezenpakje aan he :banaan:

Plaats reactie