Heb de komende dagen heeel weinig tijd, maar zal als het kan eens kijken of de m5 sedan bij Autohan echt zo mooi is als het lijkt.
Heeft iemand de wagen al in het echt gezien?
Het was dus origineel een 3.6 met 5 versnellingen. Bij 95.000km is er door de dealer een 3.8 in gehangen zonder de 5 bak te vervangen door een 6 bak. 3.8 en 6 bak is de af-fabriek combi.jacobt schreef: Klopt er misschien iets niet, de 3.8 motor in een 92-er? Op Mobile.de staat dat hij 5 versnellingen heeft?
... denk het niet; ik vind ze zelf ook super.500E schreef:Ik ben volgens mij de enige in Nederland, maar ik vind deze velgen zo gruwelijk mooi.... daar kan geen turbinevelg tegenop
Bovenstaande klopt niet.Remko schreef:3.8 en 6 bak is de af-fabriek combi.
Yep, zowel de E28S als de E34S zijn van mij. Bedankt voor de complimenten.Joop schreef:... denk het niet; ik vind ze zelf ook super.500E schreef:Ik ben volgens mij de enige in Nederland, maar ik vind deze velgen zo gruwelijk mooi.... daar kan geen turbinevelg tegenop
@alpinab10biturbo: die M5 bij de opening van Smudde is van jou? Dan heb je idd. een hele fraaie M5. Heb hem bij de opening ook nog mogen aanschouwen, samen met (GT)Rene en Nick (Laarman).
ok bedankt voor de infosteve smith schreef:Bovenstaande klopt niet.Remko schreef:3.8 en 6 bak is de af-fabriek combi.
Ach ik ben helemaal niet op de hoogte van BMW specialssteve smith schreef: Oh en "Nurborgring Edition" is een irritante onzinterm die door de handel verzonnen is. Er was een optie "Nurburgring Fahrwerk" Op de 3.8 5-bak bestond dat uit een schakelaar voor de (standaard) EDC, een 1mm dikkere achterstabi en op de sedans brede achterwielen (9x17 met 255/40 17). Servotronic was op alle 3.8 5-bak auto's standaard en de brede achterwielen op alle tourings. Op de 3,8 6-bak bestond het "Nurburgring Fahrwerk" uit Servotronic (was niet meer standaard), een schakelaar voor de EDC en een 1mm dikkere achterstabi. Wielen waren op alle 6-bak auto's gelijk, 8Jx18 en 9Jx18 M-para's met 245/40 rondom.
Dat hoeft ook niet. Daarom corrigeren we de incorrecte informatie wel. (In de hoop dat anderen dat voor hun interessegebied ook doen, want we zijn immers niet alleswetend.Niels schreef:Ach ik ben helemaal niet op de hoogte van BMW specialsDie paarse/zilveren zijn allemaal voorzien van dat "Fahrwerk"? Mooie uitvoering en goede info verder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten