BrianV schreef:Aanvulling voor een Game pc
http://accessories.euro.dell.com/sna/pr ... sku=180689
287 Euro heb je gewoon een 24inch monitor!!
Profiteer ervan :banaan:
Is 5ms niet te traag?
Michel
BrianV schreef:Aanvulling voor een Game pc
Nope,Michel P schreef:BrianV schreef:Aanvulling voor een Game pc
Is 5ms niet te traag?
Michel
Vraag 1: Dit is een persoonlijke vraag, maar ik heb de voorkeur aan desktop ( in verhouding goedkooper en ook nog is te upgraden na verloop van tijd)Joy Jolliffe schreef:Brian, ik zit even te twijfelen of ik nog een notebook neem of gewoon een desktop gezien het feit dat ie weinig van z'n plek afkomt.
Wat zou jij samenstellen voor zeg maar 1300 eur inclusief mooi scherm, toetsenbord en muis + 5.1 boxenset ?
Quadcore ? Highspeed harddisk ? Wat voor videokaart ?
Alvast bedankt !
ps. lever jij zelf dit spul ?
Joy Jolliffe schreef:Geen componenten hier. Heb alleen een laptop die het nu net weer doet, maar ik wil toch liever een desktop en de laptop puur voor studie etc.
5.1 zal wel overkill zijn idd.
Die PC-samensteller van Alternate is prachtig, alleen weet ik niet precies wat ik moet nemen
Het systeem zal zeker voldoen in de komende 2jr of meer.Joy Jolliffe schreef:Hmm interessant. Dat ga ik eens bekijken Brian, die 1500 eur is ook goed. Als het maar een tijd meegaat.
Niet met je eens. Op tweakers heb je voor ieder wat wils:BrianV schreef:Nadeel 1500 Euro
Mee eens,Macboy schreef:Niet met je eens. Op tweakers heb je voor ieder wat wils:BrianV schreef:Nadeel 1500 Euro
- basissysteem (500)
- multimedia systeem (1000)
- high end game machine (1500)
Voorheen kostte een high end game machine zeker € 2300-2700
Geheugen en vidkaart.Erik de Boer schreef:Mijn 1.5jr oude systeem begint te kraken bij de nieuwste GTA en dat is niet goed. Wat is budget/performance technisch gezien de beste upgrade? Alleen de videokaart?
Gigabyte 965P-S3 moederbord
Intel Core 2 Duo 6600 @ 2.4Ghz
2GB RAM
Club 3D Geforce 8600 GTS 256mb
Seagate Barracuda 320 GB 7200rpm
Seagate Barracuda 640 GB 7200 rpm
Creative Labs Xtreme Audio en Inspire T6100 speakers
Arctic Silentium T4-pro behuizing
Draaiend op Windows Vista Home Premium (legaal, goed he!)
[EDIT] begrijp ik nou goed dat mijn mobo de nieuwe quad-processors ook aankan? Gaat dat nog veel toevoegen?
Erik de Boer schreef:Is dat overclocken een beetje te doen met een standaard cooler? Verder ik heb de 32 bits Vista, extra RAM zal dan niet veel toevoegen toch?
GTA 4 geprobeerd met 2gb geheugen ?Macboy schreef:Andere videokaart en voor de rest hoef je toch echt niets te doen.
heb je 2 ram geheugen reepjes of 4?Macboy schreef:Andere videokaart en voor de rest hoef je toch echt niets te doen.
1 en 3 is meestal dual channel. Hierdoor werken deze geheugenbankjes samen optimaal.Erik de Boer schreef:4 bankjes, momenteel zitten in nr 1 en nr 3 reepjes van 1 gig geprikt. De overige 2 (lege) bankjes hebben een andere kleur trouwens, betekent dat nog iets?
Eerst maar eens wachten op de postbode met de nieuwe harddisk, en eens kijken hoe dat ding in mn kast te krijgen. Alternate heeft er een hoop isolatiezooi ingezet (wel lekker stil).
Ahmed schreef:1 en 3 is meestal dual channel. Hierdoor werken deze geheugenbankjes samen optimaal.Erik de Boer schreef:4 bankjes, momenteel zitten in nr 1 en nr 3 reepjes van 1 gig geprikt. De overige 2 (lege) bankjes hebben een andere kleur trouwens, betekent dat nog iets?
Eerst maar eens wachten op de postbode met de nieuwe harddisk, en eens kijken hoe dat ding in mn kast te krijgen. Alternate heeft er een hoop isolatiezooi ingezet (wel lekker stil).
Erik de Boer schreef:Ok...geldt hetzelfde voor 2 & 4? Als in, kan ik beter 2x 1gig erbij halen en die in bankjes 2&4 proppen, of 2x 2 gig in 1&3?
ps. proc loopt op 2.7Ghz nu en lijkt stabiel, nog even verder stress-testen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten