Wheels on 7
- bartje325i
Re: Wheels on 7
Ik moet zeggen, ik blijf het leuk vinden :banaan:
- bartje325i
Lekker ongedwongen, speels en met goede tests
Top Gear blijft hierbij vergeleken alleen maar een sensatie programma

Top Gear blijft hierbij vergeleken alleen maar een sensatie programma

- Ar
- Auto: Prius
Erg globaal en geen uitgebreide testen. Een stukje gekeken vandaag en zag dat ze bij mij in de wijk reden met de nieuwe Fiesta. Verder zappen en zag overhaulin op Discovery. De rest van Wheels on 7 heb ik niet gezien..
-
Ik zie wel verbetering, en sowieso vind ik het niet slecht om even te kijken.
Wat wel jammer is: af en toe praten ze een beetje op niveau, en de andere keer gaan ze heel kinderachtig uitleggen.
Vroeg me trouwens af of er echt 15 doden per jaar vallen op de NS (races of TF?)
Wat wel jammer is: af en toe praten ze een beetje op niveau, en de andere keer gaan ze heel kinderachtig uitleggen.
Vroeg me trouwens af of er echt 15 doden per jaar vallen op de NS (races of TF?)
- Maus335i
En dat vind ik wel weer leukElmar schreef:Ze willen net overkomen als de ochtend show van Edwin Evers. Een zogenaamde, voorgekauwde discussie starten waar toch niks zinnigs uit komt.Maurice Graber schreef:Net tenenkrommend zitten kijken hoe ze elkaar continu in de reden vallen. Niemand kan zn verhaaltje ff afmaken, ze praten steeds met 3'en door elkaar. Die irritatie zal wel komen van het feit dat het zondagochtend is en je niet op dat gezeur zit te wachten, maar god wat vervelend

-
Van Stokkum vond dat de Bentley Brooklands maar Continental heet.
Dat niemand dat in die studio opmerkt....
Dat niemand dat in die studio opmerkt....

- GTRene
mmmmmmmmmm die zwarte Ascari KZ 1R wat een super gave auto zeg
http://www.rtl.nl/components/automotor/ ... _s1_a2.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
ff naar item gaan, dan onder November, dan op ascari klikken, kan helaas gen directe link hier naar toe maken...erg fraai dat apparaat.

http://www.rtl.nl/components/automotor/ ... _s1_a2.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
ff naar item gaan, dan onder November, dan op ascari klikken, kan helaas gen directe link hier naar toe maken...erg fraai dat apparaat.
-
dat van autoblog.nl was volgens mij behoorlijk cynisch bedoeld 

- DDX
kwijl auto jaGTRene schreef:mmmmmmmmmm die zwarte Ascari KZ 1R wat een super gave auto zeg![]()

Ascari A10 is nog iets heftiger 8)
en in dat item ook nog een hint naar wie de stig is door een geboortedatum van een kind van hem te noemen
(en nu maar googlen

of dat stig verhaal waar is tja, ze weten niet eens dat de ascari niet eens meer de snelste is op het tg circuit.... (dat is de gumpert (of T1))
- Jeroen R
Zou je de hint eens hier kunnen plaatsten, geen geluid hier op de zaak 

-
Filmpje doet 't hier sowieso niet 

-
Hmmmzzz.. die foto's hebben ze van autovisie, maar wel m'n watermerkje af gehaald.

-
eikels...
dat jullie nog naar dat programma kijken
dat jullie nog naar dat programma kijken

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Kees. Moeten ze jou daar niet voor betalen zoals av dat ook aan jou heeft gedaan ofzo?
-
Ben even aan het kijken hoe de vork in de steel zit. Ik wist hier inderdaad niet van.
-
Misschien zijn 't wel mijn foto's!
Aan de ene kant wel gaaf Kees, dat ze de foto's gebruiken, maar aan de andere kant ook weer sneu dat ze je ervoor niet even contacten.
Maar waar is het bord heen, wat op jou foto's rechts in beeld staat ?

Aan de ene kant wel gaaf Kees, dat ze de foto's gebruiken, maar aan de andere kant ook weer sneu dat ze je ervoor niet even contacten.

Maar waar is het bord heen, wat op jou foto's rechts in beeld staat ?
-
Het bewuste TV-programma wordt voor een groot deel 'betaald' en/of gesponsored door Autovisie wat een onderdeel is van de Telegraaf Media Groep.Kees Bunk schreef:Ben even aan het kijken hoe de vork in de steel zit. Ik wist hier inderdaad niet van.
Autovisie heeft jou (hopelijk) betaald voor je foto's en daarmee dus de gebruiksrechten voor het blad gekocht.
Hergebruik binnen de TMG groep is dus wel mogelijk, (in de Telegraaf autokrant bijvoorbeeld) maar of je daar ook voor betaald krijgt hangt af van de afspraken die je daarover hebt gemaakt.
Hergebruik via een ander medium is een verhaal apart en daarover zijn waarschijnlijk helemaal geen afspraken gemaakt.
Ik zou dat inderdaad even navragen......

-
Luuk, dat hebben ze weggeshopt.
Dexter, bedankt voor die gedetailleerde info!
Destijds heb ik een E AMG ingestuurd bij Autovisie via Mijn Scoop, daar heb ik letterlijk deze tekst bij gezet: "Deze foto's zijn vrij te gebruiken op uw website met watermerk. Indien interesse in plaatsen in uw blad zijn de HR foto's bij mij op te vragen. Wat heb ik nog meer? (...) Nisssan GTR V-Spec (...)".
Als reactie heb ik het volgende ontvangen:
"Voortreffelijke foto's van de AMG E. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de andere foto's ook in een zip te sturen? We kunnen altijd dit soort mooie foto's gebruiken in het blad (uiteraard onder vermelding van je naam). Hoeven in eerste instantie niet HR te zijn, maar als je die later zou kunnen nasturen dan zou dat perfect zijn.
We zien graag de foto's tegemoet. "
Aan deze reactie heb ik gehoor gegeven, en ook die foto's opgestuurd in 800px met mijn watermerk. Verder geen reacties meer terug gehad.
(Dit alles begin oktober gecommuniceerd). Later is er nog 1 serie gepubliceerd (Linkje, netjes met naam en watermerk, heel netjes!)
Nu ben ik niet zo'n geldjager ofzo, maar volgens artikel 25 van de auteurswet heb ik wel recht op vermelding van mijn naam. Nu gaat dat lastig op tv, maar dan hadden ze dat mij te kennen moeten geven denk ik. Ik vind het dan wel jammer dat mijn foto's gebruikt worden zonder naamsvermelding, en in een ander media gebruiken dan aangegeven. Bovendien is mij eigenlijk beloofd om contact op te nemen als ze interesse in plaatsing/publicatie hadden.
In eerste instantie denk ik dat ik RTL ga contacteren, want eigenlijk hebben zei het geplaatst. Is het niet hun pakkie-an? Dan kunnen ze het zelf verder uitzoeken.
Wheelz on 7 is onderdeel van Pilarczyk Media Group als ik me niet vergis.
Dexter, bedankt voor die gedetailleerde info!
Destijds heb ik een E AMG ingestuurd bij Autovisie via Mijn Scoop, daar heb ik letterlijk deze tekst bij gezet: "Deze foto's zijn vrij te gebruiken op uw website met watermerk. Indien interesse in plaatsen in uw blad zijn de HR foto's bij mij op te vragen. Wat heb ik nog meer? (...) Nisssan GTR V-Spec (...)".
Als reactie heb ik het volgende ontvangen:
"Voortreffelijke foto's van de AMG E. Zou je zo vriendelijk willen zijn om de andere foto's ook in een zip te sturen? We kunnen altijd dit soort mooie foto's gebruiken in het blad (uiteraard onder vermelding van je naam). Hoeven in eerste instantie niet HR te zijn, maar als je die later zou kunnen nasturen dan zou dat perfect zijn.
We zien graag de foto's tegemoet. "
Aan deze reactie heb ik gehoor gegeven, en ook die foto's opgestuurd in 800px met mijn watermerk. Verder geen reacties meer terug gehad.
(Dit alles begin oktober gecommuniceerd). Later is er nog 1 serie gepubliceerd (Linkje, netjes met naam en watermerk, heel netjes!)
Nu ben ik niet zo'n geldjager ofzo, maar volgens artikel 25 van de auteurswet heb ik wel recht op vermelding van mijn naam. Nu gaat dat lastig op tv, maar dan hadden ze dat mij te kennen moeten geven denk ik. Ik vind het dan wel jammer dat mijn foto's gebruikt worden zonder naamsvermelding, en in een ander media gebruiken dan aangegeven. Bovendien is mij eigenlijk beloofd om contact op te nemen als ze interesse in plaatsing/publicatie hadden.
In eerste instantie denk ik dat ik RTL ga contacteren, want eigenlijk hebben zei het geplaatst. Is het niet hun pakkie-an? Dan kunnen ze het zelf verder uitzoeken.
Wheelz on 7 is onderdeel van Pilarczyk Media Group als ik me niet vergis.
Laatst gewijzigd door Kees Bunk op 25 nov 2008, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik zou er werk van maken!!
-
Inderdaad, niet geschoten ..
- frank de jonge
Laat ze maar dokken :twisted:
-
Wheelz on 7 wordt gemaakt door de Pilarczyk Media Group in opdracht van de TMG groep denk ik.
Aangezien zij het materiaal aangeleverd krijgen, zijn ze niet hoofdverantwoordelijk voor de plaatsing en het eventueel te betalen auteursrecht.
Die verantwoording ligt bij de leverancier van het materiaal in dit geval Autovisie oftewel de TMG.
Ik zou even contact opnemen met TMG (hun juridische afdeling) om na te vragen wat zij normaal gesproken doen met dit soort materiaal.
Refereer daarbij aan reeds gevoerde correspondentie en vermeld even met wie je afspraken hebt gemaakt.
Meestal doen ze niet al te moeilijk als je nu alsnog om een gebruiksvergoeding voor je foto's in Wheels on 7 vraagt.
En druk ze op het hart dat foto's gebruiken zonder naamsvermelding een schending is van het auteursrecht.
Aangezien zij het materiaal aangeleverd krijgen, zijn ze niet hoofdverantwoordelijk voor de plaatsing en het eventueel te betalen auteursrecht.
Die verantwoording ligt bij de leverancier van het materiaal in dit geval Autovisie oftewel de TMG.
Ik zou even contact opnemen met TMG (hun juridische afdeling) om na te vragen wat zij normaal gesproken doen met dit soort materiaal.
Refereer daarbij aan reeds gevoerde correspondentie en vermeld even met wie je afspraken hebt gemaakt.
Meestal doen ze niet al te moeilijk als je nu alsnog om een gebruiksvergoeding voor je foto's in Wheels on 7 vraagt.
En druk ze op het hart dat foto's gebruiken zonder naamsvermelding een schending is van het auteursrecht.

-
Heel fijn dat je meedenkt!
Ik ga doen zoals je zegt. Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Ik ga doen zoals je zegt. Wordt ongetwijfeld vervolgd!
- Niels
- Auto: Prius+
Wat een programma......alsof ik RTL shownieuws zit te kijken
10 minuten gezien en dat was ook meer dan genoeg, wat een dom gel#l 

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Daar ga je al, ik heb echt zo een hekel aan die domme knakker!Pilarczyk Media Group