R.J schreef:Altijd leuk, kleine bommetjes.
Gooi en smijt kan je mensen(met dikke bmw's en dergelijk goed op de weg liggend spul) zo geweldig mee verrassen in krappe bochtjes
Gaaf karretje!
Maar eh, wat heb je nou voor haar betaald in aanschaf als ik vragen mag?

:
Kek filmpje, klinkt lekker zo.
Gekocht in februari 2008 voor €6900 met 107.000km op de teller. Bij een handelaar (verkregen door inruil, van de eerste eigenaar, onderhoudshistorie bekend en geverifieerd door dealer). Bouwdatum **-11-2002. Overigens, op wat steenslag na in super staat en de vorige eigenaar vond het nodig er een Infinity Kappa series composet in te laten zitten. 8)
En in de bochten is er inderdaad weinig wat je bij kan houden, kreeg laatst een duimpje van een +- 2006 Impreza STi die een eindje achter me had gehangen. 8) Ook de 6 en de 1 voelen ineens erg lomp aan in de bochten als ik er in stap nadat ik in de Saxo gereden heb.
frank de jonge schreef:Enige wat jammer is aan deze bommetjes is bij hard remmen de achterkant wat zweverig wordt.
Daar heb ik met de BMW weer geen last van

Leuk man, lekker dwars de bocht in, net Supermoto 8) Ik rijd dagelijks genoeg BMW's, en het is gewoon niet te vergelijken. Het valt misschien te vergelijken met een leeggestripte (<1000kg) Cooper S, want ook zo'n ding laat je standaard achter je.
Kasteel schreef:frank de jonge schreef:Enige wat jammer is aan deze bommetjes is bij hard remmen de achterkant wat zweverig wordt.
Maar gelukkig heeft de mijne ABS, dat vangt toch al veel op als je het echt heel bont maakt.
Is juist een deel van de charme