ziet er goed uit, en de uitlaat gewoon lekker zo houden

dat was de reden om ooit een 328 coupe te kopen ipv een sedan, daar kon ik mijn mountainbike in kwijt, maar dat heeft de e39 m5 dus ook? hmmm, nu nog mijn vrouw ervan overtuigen dat het een heel goed idee is om een e39 m5 aan te schaffen- 2 delig neer klapbare achter bank
MR M POWER schreef:
Voor de liefhebbers ik heb ook nog een M5 staan met weinig km-ers.
http://www.mdjautos.nl/aanbod/bmw-m5-50 ... la-rot-ii/" onclick="window.open(this.href);return false;M@rcel schreef:MR M POWER schreef:
Wie, wat, waar?
Nu ben ik in de warMR M POWER schreef:http://www.mdjautos.nl/aanbod/bmw-m5-50 ... la-rot-ii/" onclick="window.open(this.href);return false;M@rcel schreef:MR M POWER schreef:
Wie, wat, waar?
De huidige eigenaar had als 2de hobby fietsen... race fietsen en mountonbiken, hij hangt zijn fiets er altijd achter. op een soort kogel.frankv schreef:wauw!
en ik lees dit:
dat was de reden om ooit een 328 coupe te kopen ipv een sedan, daar kon ik mijn mountainbike in kwijt, maar dat heeft de e39 m5 dus ook? hmmm, nu nog mijn vrouw ervan overtuigen dat het een heel goed idee is om een e39 m5 aan te schaffen- 2 delig neer klapbare achter bank![]()
frank
Ja, klopt binnenkort maar eens een photoshoot makenErik K. schreef:De juiste kleur, ziet er goed uit!
Heb je nog 1 liggen dan?Adje ///M3 schreef:Nice!![]()
En tjah, die uitlaatjes. Mooi is anders.
Inruilen tegen Kelleners?
Aangezien je dit kalenderjaar naar alle waarschijnlijkheid reeds meer dan 500 privékilometers hebt gereden zul je geheel 2008 moeten bijtellen ongeacht of je gaat administreren en stopt met privégebruik van je auto per 1 oktober. Belastingdienst heeft nog nooit van pro-rata gehoord in dit verband.Jelmer850i schreef:En inderdaad vanaf oktober geen bijtelling meer..Tristan schreef:Gaaf ding, zag hem idd ook te koop staan op MP. 1 van de weinige met een lage km.stand. Uitlaten zijn ook niet mijn ding maar voor de rest een fraaie auto. Nu 1-serie uit de bijtelling?
Voor mij min of meer een droom die werkelijkheid wordt!
Geen ide, zal even met de boekhouder overleggen hoe dat zit.Martijn schreef:Aangezien je dit kalenderjaar naar alle waarschijnlijkheid reeds meer dan 500 privékilometers hebt gereden zul je geheel 2008 moeten bijtellen ongeacht of je gaat administreren en stopt met privégebruik van je auto per 1 oktober. Belastingdienst heeft nog nooit van pro-rata gehoord in dit verband.Jelmer850i schreef:En inderdaad vanaf oktober geen bijtelling meer..Tristan schreef:Gaaf ding, zag hem idd ook te koop staan op MP. 1 van de weinige met een lage km.stand. Uitlaten zijn ook niet mijn ding maar voor de rest een fraaie auto. Nu 1-serie uit de bijtelling?
Voor mij min of meer een droom die werkelijkheid wordt!
Vanaf 1 jan 2009 kun je de auto dan op administratie en zonder bijtelling rijden.
Gave M5 trouwens!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten