als ik je in de binnenspiegel zie opdoemen sprint ik opzijAndre schreef:Ik ben er woensdag ook.

als ik je in de binnenspiegel zie opdoemen sprint ik opzijAndre schreef:Ik ben er woensdag ook.
neem aan dat het niet moeilijk te vinden is toch? iemand wel eens in het BACO rest geweest boven pitbox 15? ah krijg net de route binnenIn verband met verschillende evenementen op het TT Circuit moeten we voor de inschrijving, briefing en het hapje en drankje tijdens en na de middag uitwijken naar de BACO Pit. Deze bevindt zich boven pitbox 15.
Voor de exacte locatie verwijzen we je graag naar de bijgevoegde routebeschrijving.
De BACO pit is geopend vanaf 11 uur en blijft de hele middag geopend. Wat betreft een hapje en drankje zijn de faciliteiten vergelijkbaar met het Paddock Restaurant.
Tot morgen!
Onder het viaduct door volg de borden "TT Circuit Assen" (=eerste weg links)
U rijdt onder twee viaducten door en passeert aan de linkerhand het Verkeerspark Assen.
Deze bochtige weg volgt u circa 2 km.
Rechtsaf richting "Paddock, Welcome Centre"
Rechtdoor via de tunnel onder het circuit door.
Na het tankstation gaat u rechtsaf, vervolgens rijdt u door tot aan het einde van het gebouw aan uw linkerhand. Hier neemt u de laatste gele trap naar boven en loopt terug naar voren, aan uw rechterhand vindt u de Baco Pit.
Hier nog een toeschouwer!MartijnMi16 schreef:Ik zal een kijkje nemen morgen, ondanks de voorspellingen.
Wie gaan er nog meer rijden/kijken?
In NL kun je er nooit helemaal van op aan maar op het nieuws zeiden ze het ook al vooral het noorden...dat wordt niet volle polle maar afgemeten rijden...als ik een set had zou ik ze denk ook thuis laten risico is erg groot zo het schijnt...zonde maja blijven de remmen en banden ook beterAiko schreef:lekker weer![]()
Ik denk dat ik de slicks + gereedschap maar thuis laat
Ik las al dat jij een ervaren regenrijder bentElmar schreef:Laat het dan maar goed gaan regenen ook.
Kut, komt die regenrijder ook weer langs vliegen.Elmar schreef:Laat het dan maar goed gaan regenen ook.
Nog niet , maar meneer gaat vanaf Zaterdag wel op nieuwe full regebanden rijden , dus als je hemGTRene schreef:Ik las al dat jij een ervaren regenrijder bentElmar schreef:Laat het dan maar goed gaan regenen ook.vast met regenbanden? tenminste ik zag dat bv AAD met z'n regenbanden gewoon overal veel grip had terwijl anderen echt moesten uitkijken, jij hebt toch ook een set goede regenbanden?
winterbanden achter? als je vol profiel hebt ist een beetjevreemd rijden lijkt me, echter met half profiel zou het in de regen best nog wel eens een redelijke keuze zijn...Andre schreef:ik heb winterbanden achter.
LOL
Eraf gegaan ElmarElmar schreef:Aad, hou dit topic goed in de gaten...
Alleen dat kleine stukje is al genoeg hoorElmar schreef:Had ik maar echte regenbanden...
Video gaat nog even duren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten