Ben benieuwd of ik nog ergens dwars op sta

Ik heb gewoon iets uit één of andere aftanse Clio gestolen. Vond het trouwens een vreemde auto. Ik zag de eigenaar de hele tijd op 3 wielen rijden met een camera in zijn hand, hij filmde echt alles. Vond het maar verdacht.....Metchu schreef:Hej nauta.nl, Dit is echt een onwijs mooie foto! hoe heb je die zo gekregen? Lijkt me een donkere ruimte. Met een statief? en wat voor statief heb je gebruikt?![]()
Ik vond dat daar wel lachen, de eigenaar daar was volgens mij echt niet meer bij de Corvette weg te slaan.Metchu schreef:Hej nauta.nl, Dit is echt een onwijs mooie foto! hoe heb je die zo gekregen? Lijkt me een donkere ruimte. Met een statief? en wat voor statief heb je gebruikt?![]()
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/lelystad/MPN_4574copy.jpg[/img]
LOL.frankv schreef:hmmm, kun je mijn wielen ook de andere kant op photosjoppen?
Mark Nauta schreef:Bedenk een onderschrift!!![]()
[img:700:465]http://www.marknauta.nl/extra/lelystad/MPN_4318copy.jpg[/img]
Het grootste probleem ligt denk ik in het meerijden in plaats van zelf rijden? Je hoort best vaak dat iemand strontziek wordt van het meerijden met iemand (of dit nu op het circuit of tijdens een driftdagje is) maar hier totaal geen last van heeft als hij/zij zelf rijdt?Cor Dame schreef:He He eindelijk voel ik me weer goed.
blabla
Cor
precies, ik heb me gisteren helemaal suf gedrift [ik had mijn auto voor mezelf] en heb nergens last van gehad, maar ik heb vorig jaar een paar rondjes zandvoort als passagier meegedrift en na het rondje tegengesteld driftend meepassagieren heb ik alles er in de paddock uitgegooid zodra de deur open kon!Erik de Boer schreef:Het grootste probleem ligt denk ik in het meerijden in plaats van zelf rijden? Je hoort best vaak dat iemand strontziek wordt van het meerijden met iemand (of dit nu op het circuit of tijdens een driftdagje is) maar hier totaal geen last van heeft als hij/zij zelf rijdt?Cor Dame schreef:He He eindelijk voel ik me weer goed.
blabla
Cor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten