hey hugo!
Over de U.K.'ers heb ik ook wel enkele verhalen. Ik zit regelmatig in Burnaston (Beruchte east midlands volkje dus) en als ik daarvan terugkom moet ik altijd aan een bloeddrukverlagingskuur beginnen. Het eten is een avontuur op zich. Je krijgt meestal wel waar voor je geld. 's avonds eten, 's anderendaags nog een ganse dag plezier. Maar dat neem je voor lief, want als je dat plezier niet beleefd heb je hoogstwss de hele nacht op de pot zitten knallen...
Hygiëne is ook nog een fel onderontwikkeld begrip en vrouwen van +/- 30j die minder wegen dan 85 kg zijn klaarblijkelijk sociaal onacceptabel.
Desalniettemin, wat een heerlijk petrolheadvolkje zeg!
Een keertje geland in Birmingham en een uur met de receptionist van rental car company over auto's staan lummelen. Toen ik vertrok werd mijn auto last minute kostenloos nog verandert van een Focus TdCi naar golf V GTI. "Give it a blast" en hij dropte de sleutels in m'n handen, geweldig.
's nachts terugkomen van het testen en aanpikken bij een rijtje doorstampende STi's die vervolgens trailbrakend op een 3-lane rondpunt afgaan en de scooby doo dwars rond het rond punt hoeken. Later zag ik 1 v.d. scoobs op de parking staan, bleek dat de eigenaar een Senior Manager was bij Toyo haha...
En idd, eerste weken gewoon je kop houden en je vooral aan de regeltjes houden! Mijn ervaring verteld me dat het nogal een wetten- en regeltjesvolkje is. Ik hoop dat je het een beetje naar je zin hebt, al betwijfel ik het. 't is een andere mentaliteit. Geef het iig wat tijd, je leert het wel respecteren.
Enjoy! En zorg dat je niet verzuipt