Peter en Dexter bedankt!
Respect voor de vlaggers die de het laatste deel van de 2e sessie met hun hoofd teruggetrokken tussen hun schouders van de regen aan de baan stonden!
Ik heb gisteren voor het eerst op het circuit van Zolder gereden. De eerste paar rondjes ff wennen, maar het ging best prima.
Ik heb wel de fout gemaakt door met koude banden de '1e linkse' bocht te hard in te sturen, met een 360 graden spin als gevolg.

Wellicht heeft een van de fotograven de zilveren Speedster in de mist vast gelegd?
Met de motor in nood-loop moest ik de auto aan de kant zetten. Schijnbaar heeft die k.t electronica er moeite mee als een wiel contra draait aan de ander.
Na een 20 minuten in de pits had de computer zichzelf weer ge-reset en kon ik de baan weer op. 8)
Ook leuk om de 106 mannen diezelfde bocht met 4 of 3 wielen driftend te zien nemen. Spectaculair!
Aan het eind van de dag heb ik om de uitdraai van de geluidsmeting van mijn auto gevraagd. Ik ben nog aan het puzzelen met die lijst, ik hoop daar vanavond ronde tijden uit gefilterd te hebben.
Wel spijtig van de schades, gelukkig geen lichamelijk letsel, op de deuk in ego na.
Verder een Top daggie! Iedereen bedankt.