En hij was gelukkig coulant! Blij dat ik rij met dank aan Macboy

:D
Maar na lang wikken en wegen heb ik de A5 toch geannuleerd! Lastige keus, maar ik ben bang dat ik me ga ergeren aan de diesel op den duur. Buiten het feit dat blijkbaar de fabrieksopgave's bij lange na niet gehaald worden zit ik toch een beetje met het tractor geluid. Ik ben wat in de luren gelegd door de specs die Audi zelf opgeeft. De A5 tiptronic zou in 6,1s op de 100 moeten zitten, maar de snelst gemeten tijd door een magazine was 6,5s op de 100. De langzaamst gemeten tijd was 7,5s door Autoweek, maar ik ga er maar vanuit dat die mensen niet kunnen schakelen of klokken.
Wat nu? Nouja, ik heb 2 keuze's die binnen mn budget passen. Voor sommige mensen misschien schrikken dat ik het uberhaupt overweeg
Keuze 1:
Zwarte Audi S5, praktisch dezelfde opties als de A5 alleen de lakkleur is dus anders. Nieuwwaarde ligt ruim 20.000 euro hoger (!) dan optie 2, waardoor mn bijtelling en verzekering (for what its worth) hoger uitvallen. Binnen een maand rijden, is een voorraadauto.
Keuze 2:
Ja nou komtie.... 335i coupe
Maus in een BMW?!? Ja, ik ben hélemaal weg van Erik zn 335i coupe. Deze 335i zou dan ook fulloption uitgerust worden, met een DCT bak (luie vent!).
De 335i is goedkoper, rijdt iets zuiniger en is praktisch even snel als de S5. Interieur van BMW vind/vond ik minder dan Audi, maar met de nieuwe iDrive is er al een hoop veranderd.
Shitzooi, ik weet het nie