Dit is in Best. Zoek maar eens een tunnel in Brabant, die zijn er niet veel...Rob Schouten schreef:Spook aan het rijden, of lijkt dat maar(of is het niet die spoorbrug bij Acht?)

Ah, ok, dan weet ik al waar het is, precies zo'n tunnel heb je ook bij Acht, als je richting de A2 rijdt.Adje ///M3 schreef:Dit is in Best. Zoek maar eens een tunnel in Brabant, die zijn er niet veel...Rob Schouten schreef:Spook aan het rijden, of lijkt dat maar(of is het niet die spoorbrug bij Acht?)
Als je een leuke gele prent wil, dan moet je daar wezenRob Schouten schreef:Ah, ok, dan weet ik al waar het is, precies zo'n tunnel heb je ook bij Acht, als je richting de A2 rijdt.Adje ///M3 schreef:Dit is in Best. Zoek maar eens een tunnel in Brabant, die zijn er niet veel...Rob Schouten schreef: Spook aan het rijden, of lijkt dat maar(of is het niet die spoorbrug bij Acht?)
Dat doe ik eigenlijk altijd, eerst starten en dan pas de lichten aan.Marcel van Meerbeek schreef:Misschien alleen een zekering,
Heb ik met mijn e36 compact ook regelmatig gehad als ik mijn lichtschakelaar aan had staan, en vervolgens de auto startte.
Met gewonen halogeenlampen was het geen probleem, maar met mijn target xenonverlichting wilde er dan wel eens eentje doorbranden.
Bij mij dus eerst starten, dan pas de lichten aan
Ik rijdt al dik 3.5 jaar met een aftermarket setje en ik moet de eerste aftermarketset nog tegen komen die niet opelkaar passen..Joy Jolliffe schreef:De stekkerverbinding van xenonlampen kunnen varieren Paul. Niet elke fabrikant gebruikt eenzelfde stekker. Kan zijn dat ze er tegenwoordig beter op letten, maar zeker de vroegere setjes zijn een ramp.
Dit is Blauw terwijl die van Nauta paars oogt/isMartijn Koevoets schreef:Fraaie wagen hoor, touring vind ik bij een M3 geniaal! Is dit nou dezelfde kleur als de Nauta-bolide?