Mark Nauta schreef:Zag vandaag op Ring-foto's deze voorbij komen. Wat een pracht!! En ja, dit is een echte GT2, lef hoor, om er mee op de Ring te gaan op zo´n drukke zondag.
En met de GT3 stoelen erin.... mega vet ding!
Mark Nauta schreef:Zag vandaag op Ring-foto's deze voorbij komen. Wat een pracht!! En ja, dit is een echte GT2, lef hoor, om er mee op de Ring te gaan op zo´n drukke zondag.
Ik zal het eens overleggen met de werkplaatschef. Mogelijk heeft hij zelf nog wel wat leuk fotomateriaal liggen. Ik ben bang dat het niks wordt, ivm privacy redenen.Mark Nauta schreef:Gaaf Hugo!!
Een 993 GT2 staat nooit GT2 op. ALs dat zo is, is ie niet echt. Er staat inderdaad gewoon GT op. Die jij hebt gezien is dus zeer waarschijnlijk gewoon een echte.
Mag en ben jij in staat om af en toe foto's te knippen daar trouwens?? Ik zou wel eens willen zien wat je daar allemaal doet en hoe het er daar uitziet. Zou je dat willen en kunnen doen???? Een soort verslagje zeg maar!
Ja, daar was ik ook bang voor. Maar ik wilde het je toch vragen omdat het me echt onwijs gaaf lijkt!!!!!hugo schreef:Ik zal het eens overleggen met de werkplaatschef. Mogelijk heeft hij zelf nog wel wat leuk fotomateriaal liggen. Ik ben bang dat het niks wordt, ivm privacy redenen.Mark Nauta schreef:Gaaf Hugo!!
Een 993 GT2 staat nooit GT2 op. ALs dat zo is, is ie niet echt. Er staat inderdaad gewoon GT op. Die jij hebt gezien is dus zeer waarschijnlijk gewoon een echte.
Mag en ben jij in staat om af en toe foto's te knippen daar trouwens?? Ik zou wel eens willen zien wat je daar allemaal doet en hoe het er daar uitziet. Zou je dat willen en kunnen doen???? Een soort verslagje zeg maar!
bezoeken is altijd mogelijk. Weet alleen niet hoe interessant het is. Er staan hier dagelijks om en nabij de 200-300 nieuwe porsches op het terrein. Echt spectaculair is het niet. Echter, zou je London een weekend bezoeken kan je natuurlijk altijd eens een dag langskomen, Reading ligt een keer 35 miles van London af.Mark Nauta schreef:Ja, daar was ik ook bang voor. Maar ik wilde het je toch vragen omdat het me echt onwijs gaaf lijkt!!!!!hugo schreef:Ik zal het eens overleggen met de werkplaatschef. Mogelijk heeft hij zelf nog wel wat leuk fotomateriaal liggen. Ik ben bang dat het niks wordt, ivm privacy redenen.Mark Nauta schreef:Gaaf Hugo!!
Is bezoeken daar ook mogelijk??
LA LA LAAAAA.......IK LEES NIETS......hugo schreef:* even mark zieken*
As we speak staat er nu een carrera GT naast mijn raam rustig warm te draaien en soms even te pieken naar , wat zou het zijn, 6K rpm.
Mark Nauta schreef:Ik zie geen foto's dus ik geloof je niet
Daag me niet uit, want je weet dat we dan gaanTom944 schreef:Mark, wanneer vertrekken we naar engeland?
Mark Nauta schreef:Daag me niet uit, want je weet dat we dan gaanTom944 schreef:Mark, wanneer vertrekken we naar engeland?.....
Mark Nauta schreef:PRACHTEXEMPLAREN te koop!
Schitterende zilvergrijze straatversie.
http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EE36&Lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
1 of 7 GT2 Clubsport's!!
http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=ED04&Lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier een schitterende originele racer die nooit een circuit heeft gezien i.v.m. races. Uniek!
Nog niet op kenteken, maar eventueel mogelijk
http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=EA88&Lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
Vertrekken we dit weekend of de week daarna?Mark Nauta schreef:Porsche-heaven daar dus Hugo!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], krentenbol, mauritsklein, MParallel, Semrush [Bot], Zed240 en 8 gasten