Met drank op achter het stuur
- Mack
Het gaat er natuurlijk niet om of je met alcohol beter kunt rijden dan als je moe bent. Of dat je beter kan rijden met een mes in je rug dan met stress of ruzie.
Als je je kop niet bij het rijden kan houden, moet je niet rijden. Of het nou komt door alcohol, stress, vermoeidheid, leeftijd of wat dan ook.
Als je je kop niet bij het rijden kan houden, moet je niet rijden. Of het nou komt door alcohol, stress, vermoeidheid, leeftijd of wat dan ook.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Mooi theoretisch geredeneerd idd, als het zo werkte stonden er nooit meer files in Nederland.Mack schreef:Het gaat er natuurlijk niet om of je met alcohol beter kunt rijden dan als je moe bent. Of dat je beter kan rijden met een mes in je rug dan met stress of ruzie.

- RVV
Mooi geschreven, alleen 1 puntje mensen met (teveel) alcohol op kunnen die keuze niet meer helder maken.Mack schreef:Het gaat er natuurlijk niet om of je met alcohol beter kunt rijden dan als je moe bent. Of dat je beter kan rijden met een mes in je rug dan met stress of ruzie.
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
ik hou het er bij max 4 bier of 3 wijn over een hele avond eten (1900-2300), als het stappen wordt, ga ik met de fiets of is de taxi geduldig....
ik ben niet van mening dat men het kan "aanvoelen" of het genoeg is of niet, dat is net als dat mensen zeggen dat een auto aanvoelt als 500 pk ipv 400, hoe weet je dat??
ik ben niet van mening dat men het kan "aanvoelen" of het genoeg is of niet, dat is net als dat mensen zeggen dat een auto aanvoelt als 500 pk ipv 400, hoe weet je dat??
- Maik
Als je dat woordje "teveel" niet tussen haakjes zet dan ben ik het met je eensRico v Velzen schreef:Mooi geschreven, alleen 1 puntje mensen met (teveel) alcohol op kunnen die keuze niet meer helder maken.Mack schreef:Het gaat er natuurlijk niet om of je met alcohol beter kunt rijden dan als je moe bent. Of dat je beter kan rijden met een mes in je rug dan met stress of ruzie.

- stefan740
Ervaring?Jeroen van Emmerik schreef:ik hou het er bij max 4 bier of 3 wijn over een hele avond eten (1900-2300), als het stappen wordt, ga ik met de fiets of is de taxi geduldig....