

Nu als de bliksem de Lagerschalen eruit en compressie meten. Dank voor het meedenken allen!Not an uncommon thing to happen ive seen it a few times and everytime ive seen 1 go like this the studs for the cam caps have started to pull out of the head, it happened on my mates a few months back we had to helicoil just about every stud in the head as when we were trying to tourque them back down with the new cam in the studs were starting to pull out.
We did a compression test and there was no lost compession on that cylinder, and the engine still runs sweet now so you might be lucky as when the cam snapped the valves should have just snapped shut.
[IMG:800:600]http://img.photobucket.com/albums/v325/ ... 008029.jpg[/img]
Kijk, dat is nog eens goed nieuws. :banaan: :banaan: Wat heb je nu uiteindelijk aan schade verholpen?Mark schreef:Sinds vanmiddag loopt ie weermooier dan ooit tevoren :shakeit:
Wat is dat nu voor een onzin.leuke auto.
alleen die taartschep dat kan echt niet.
die spoiler is echt te
leuke auto.
alleen die taartschep dat kan echt niet.
die spoiler is echt te
Enkel in Zwitserland en Oostenrijk is de Escort RS Cosworth zonder de whaletail geleverd, hier zat enkel de (standaard) onderste spoiler op. In de WRC hebben de Cosworths ook nog met deze spoilers en bumpers gereden:GTRene schreef:destijds kon je ze ook zonder die vleugel krijgen dan kreeg je een dikkere kofferspoiler of was dat de luxe versie? anyway zonder die extravagante spoiler zou ik hem niet willen...hoort er inderdaad bij, vrouwen vinden dat sowieso niksgister nog wel gemerkt, reed ik met een vriendin langs een blauwe subaru wrx met zo'n dikke spoiler..ah zegt ze das ook wel een dikke auto maar die spoiler is helemaal niks buiten proporties net of die der zo opgepropt zit zeg maar