De rust is wedergekeerd

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Knot

Bericht door Knot » 23 jun 2006, 11:10

LOL.. moet kunnen toch?

Kreeg gister een boete van 230 euro binnen, ook meteen maar afgestraft door even lekker te boenderen met de M3 en voor 2300 euro aan overtredingen te begaan inclusief ritje topsnelheid :)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 23 jun 2006, 11:56

Knot schreef:LOL.. moet kunnen toch?

Kreeg gister een boete van 230 euro binnen, ook meteen maar afgestraft door even lekker te boenderen met de M3 en voor 2300 euro aan overtredingen te begaan inclusief ritje topsnelheid :)

Dat is snel verdiend :wink:

RVV

Bericht door RVV » 23 jun 2006, 12:11

Normaal laat ik me niet verleiden tot het op de plaats zetten van petjes, maar dit ventje vroeg er gewoon om.

Kwam uit de stad, wilde rechtsaf slaan de A7 richting drachten en al vanaf het hoofdstation zat ie als een irritante mug om me heen te zoemen, bumperdrukken vlak langs me rijden en zelfs snijden, nouja koel gebleven. Het leek erop dat hij links ging afslaan maar toen hij zag dat ik rechts ging, trapte hij op de rem en manouvreerde zijn "dikke" golfje achter me en weer opdrukken, zelfs stilstaand bij het stoplicht. Het licht sprong op groen en ik geef rustig gas, als een idioot gaat hij buitenom en drukt mij zowat richting vangrail. Volgas scheurt ie weg, hehehe zal die gedacht hebben kan ik mooi een M3 voorblijven..... ik gaf hem 100 meter ofzo. Sportknop in, SMG terug naar de 2 en vol... En rap liep ik op hem in haalde hem in met een fors snelheidsverschil, terwijl hij probeerde om nog iets van bij te houden trapte ik de M3 gelijk maar even door naar de topsnelheid met een klein stipje in de binnenspiegel.. :mrgreen:

Niet omstoer te doen van zie mij nu zoveel sneller zijn, maar deze lullo verdiende het gewoon om even op zijn plaatst te worden gezet met zijn "getjoende" golfje.

Plaats reactie