Normaal laat ik me niet verleiden tot het op de plaats zetten van petjes, maar dit ventje vroeg er gewoon om.
Kwam uit de stad, wilde rechtsaf slaan de A7 richting drachten en al vanaf het hoofdstation zat ie als een irritante mug om me heen te zoemen, bumperdrukken vlak langs me rijden en zelfs snijden, nouja koel gebleven. Het leek erop dat hij links ging afslaan maar toen hij zag dat ik rechts ging, trapte hij op de rem en manouvreerde zijn "dikke" golfje achter me en weer opdrukken, zelfs stilstaand bij het stoplicht. Het licht sprong op groen en ik geef rustig gas, als een idioot gaat hij buitenom en drukt mij zowat richting vangrail. Volgas scheurt ie weg, hehehe zal die gedacht hebben kan ik mooi een M3 voorblijven..... ik gaf hem 100 meter ofzo. Sportknop in, SMG terug naar de 2 en vol... En rap liep ik op hem in haalde hem in met een fors snelheidsverschil, terwijl hij probeerde om nog iets van bij te houden trapte ik de M3 gelijk maar even door naar de topsnelheid met een klein stipje in de binnenspiegel..
Niet omstoer te doen van zie mij nu zoveel sneller zijn, maar deze lullo verdiende het gewoon om even op zijn plaatst te worden gezet met zijn "getjoende" golfje.