Jouw duurste boete ooit?
- frank de jonge
- Sjoerd
250 euro; na 1.5 jaar illegaal met een stinger te hebben gereden gepeild met een RDD.
Daarvoor in het gulden tijdperk een gulden of 400 (bijna een maand stufi in die tijd) voor 40 te hard op een 80 weg zondagochtend om 10h00 door een laserende motormuis die onder (!) een struik lag...
Inmiddels 2 jaar boetevrij (touch wood)
Daarvoor in het gulden tijdperk een gulden of 400 (bijna een maand stufi in die tijd) voor 40 te hard op een 80 weg zondagochtend om 10h00 door een laserende motormuis die onder (!) een struik lag...
Inmiddels 2 jaar boetevrij (touch wood)
-
GVD *!@#)(@!#(*@!#@!#@!@!@!Rene / Hazze schreef:jouW
200 ofzo, doe het goed (* klop klop)
Net aangehouden, 49 te hard "binnen de bebouwde kom" (4 baans). Honden! Correctie eraf dus 45 ofzo.
Hij was alleen dus ik dacht "is geen politie"

Ff het hele verhaal:
Ik moest ergens in Drachten zijn. Daar in de 30 zone notebene, stond een agent te laseren. Maar hij richtte niet dus ik lekker lawaai maken met de 6 cilinder, stoeeeer en lekker lame

- GTRene
kloteRene / Hazze schreef:[Ff het hele verhaal:
Ik moest ergens in Drachten zijn. Daar in de 30 zone notebene, stond een agent te laseren. Maar hij richtte niet dus ik lekker lawaai maken met de 6 cilinder, stoeeeer en lekker lameNa het bezoek weer richting huis... is die vent me dus gevolgd... :twisted:

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
- MR M POWER
Bumperkleven op snelweg +- € 350,- destijds, helaas bumperkleefde ik ook nog bij een maat van me als geintje, letterlijk duur geintje dus.
Ik ben 1x met 200+ gelaserd op de snelweg, volgas doorgereden 1e afslag gepakt en auto neer zetten en te voet verder geen boete gehad gelukkig want ze hadden mijn kenteken niet.
Ik ben 1x met 200+ gelaserd op de snelweg, volgas doorgereden 1e afslag gepakt en auto neer zetten en te voet verder geen boete gehad gelukkig want ze hadden mijn kenteken niet.
- Femme
- InjectTheVenom
€130 voor het parkeren op een knap slecht aangegeven invalidenparkeerplaats
Kom er aan rijden en zie geen kruis op het vak staan wat normaal wel hoort, zag vanuit mijn ooghoek een té hoog geplaatst bord staan en omdat het eigenlijk een laad en los strook voor de supermarkt is die nu tijdelijk als parkeerhaven gebruikt wordt in verband met de aanleg van een parkeergarage nam ik aan dat het om een laadtijdenbord ging. Kom bij mijn auto terug, ja hoor, prent met dank aan 1 of andere stikjaloerse parkeerhomo van de gemeente Venray
Ik durf te wedden dat het die 2 zelfde gasten geweest zijn die ik altijd overal moeilijk over zie doen, zelfs als je even tijdelijk op de redelijk smalle stoep recht tegenover de geldautomaat van de Postbank gaat staan om vlug wat geld te pinnen, daarbij rekening houdende met zowel voetgangers als verkeer wat er langs wil (heeft mijn pa toen serieus bijna een bon voor gekregen
).

Kom er aan rijden en zie geen kruis op het vak staan wat normaal wel hoort, zag vanuit mijn ooghoek een té hoog geplaatst bord staan en omdat het eigenlijk een laad en los strook voor de supermarkt is die nu tijdelijk als parkeerhaven gebruikt wordt in verband met de aanleg van een parkeergarage nam ik aan dat het om een laadtijdenbord ging. Kom bij mijn auto terug, ja hoor, prent met dank aan 1 of andere stikjaloerse parkeerhomo van de gemeente Venray

Ik durf te wedden dat het die 2 zelfde gasten geweest zijn die ik altijd overal moeilijk over zie doen, zelfs als je even tijdelijk op de redelijk smalle stoep recht tegenover de geldautomaat van de Postbank gaat staan om vlug wat geld te pinnen, daarbij rekening houdende met zowel voetgangers als verkeer wat er langs wil (heeft mijn pa toen serieus bijna een bon voor gekregen

- Adje ///M3
- Knot
-
:twisted: Uitkijken jijMetchu schreef:Kees Bunk schreef: Valt me mee dat ik nog nooit boete heb gehad voor snelheidsovertreding.
op je fiets?

Harder rijden bij trajectcontrole kan blijkbaar wel. Iedereen houdt daar 5km/h marge aan zo ongeveer. Boete is nooit binnengekomen, terwijl op de teller duidelijk sneller ging.
-
- Erik
- Auto: BMW ///M
1993 470 gulden 47 te snel
2007 470 euro 49 te snel
Poen zal me een worst zijn trouwens
Rijbewijs is al veel erger
Maar het gezeik thuis dat is het ergst
maand geleden in de wagen van Edwin vd Velden (350pk Witte Seat Cupra 2) van we weg gehaald (zonder meting want met een Opel Vectra houd je hem niet echt bij) 210plus gereden waar 100 toegestaan 160 max gemeten 155 echt --> waarschuwing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTF zo kan het dus ook
Op de heenweg naar Ed trouwens toen wel 19 te snel 98 euro bleek vorige week 100 fokking euro's voor 19 te snel...........
E
2007 470 euro 49 te snel
Poen zal me een worst zijn trouwens
Rijbewijs is al veel erger
Maar het gezeik thuis dat is het ergst

maand geleden in de wagen van Edwin vd Velden (350pk Witte Seat Cupra 2) van we weg gehaald (zonder meting want met een Opel Vectra houd je hem niet echt bij) 210plus gereden waar 100 toegestaan 160 max gemeten 155 echt --> waarschuwing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WTF zo kan het dus ook
Op de heenweg naar Ed trouwens toen wel 19 te snel 98 euro bleek vorige week 100 fokking euro's voor 19 te snel...........
E
-
En zo ben ik denk ik ook regelmatig weggekomen op de snelweg. Als het druk op de snelweg is maak je denk ik toch grote kans dat ze je niet kunnen fotograferen.Wouter81 schreef:Had net bijna nog een dikke kunnen toevoegen.Reed binnendoor naar Makkum (80 weg) en ging zo'n 140+ ongeveer. Naderde een auto met aanhanger die 80 deed dus moest afremmen tot 80, staat daar net een flitsdriepoot.
Gelukje dus.
€ 90 rood licht.
- Davy MR2DRIFT