allen schreef:Zo, de sociale controle op Df op z'n best...
Jurriaan was altijd een vaak geziene gast op de circuitdagen dus een beetje vreemd is het wel.
Come out, Come out wherever you are !
allen schreef:Zo, de sociale controle op Df op z'n best...
OK. Als je hem spreekt, doe hem de groeten van mij dan.Metchu schreef:Ik heb zijn nummer, anders bel ik hem vanmiddag eventjes hoe het met hem gaat en dergelijke! Want het valt mij ook op dat hij niet eens meer post
Dat had ik al gezien ja. Het kan zijn dat hij een melding krijgt per e-mail, dat er een PB is.Arthur schreef:Dat komt hierdoor:
Laatst bezocht: di sep 02, 2008 8:41 pm
Totaal aantal berichten: 1299
[0.38% van alle berichten / 1.97 berichten per dag]
Zoek berichten gebruiker
Ik heb zijn mobiele nummer wel en ik had hem ook al een SMS gestuurd. Hierop heeft hij niet gereageerd. Van de ene kant heb ik zoiets wat Ar zegt: misschien is hem iets gebeurd en van de andere kant is het misschien een bewuste keuze. Ik vind het ook weer net te overdreven om hem dan te gaan bellen. Misschien stelt hij het helemaal niet op prijsMetchu schreef:Het is dat hij in zo'n grote stad als Rotterdam woont, want anders had je even in het telefoonboek: Van Hout kunnen afstruinen ...
Goed om te weten. Maar ik had hem ook al bericht gestuurd zowel als PB als SMS en daar had-ie ook niet op gereageerd, dus vandaar.Dennis Cavallino schreef:Jurriaan leeft nog hoor. Hij was een tijdje zoek.
Geef hem de tijd en wellicht meldt 'ie zich hier weer. Tot die tijd heeft 't niet zoveel nut om hier in dit draadje te speculeren etc.
Met zo'n berichtje gaan we zeker niet speculeren...Dennis Cavallino schreef:Jurriaan leeft nog hoor. Hij was een tijdje zoek.
Geef hem de tijd en wellicht meldt 'ie zich hier weer. Tot die tijd heeft 't niet zoveel nut om hier in dit draadje te speculeren etc.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Thomas H en 12 gasten