EURO 2008
- Dennis Cavallino
-
oh lekker simpel, nu wel als een malle in dit topic posten he! hahahahaha
eerst niemand posten en maar kankeren op het ek en nu opeens in een uur tijd een pagina erbij... HAHAHAHA
maar goed, BRUTE wedstrijd, geen woorden voor. Ik heb geweldig genoten en was tot nog toe de beste wedstrijd!!!
Morgen ook maar genieten van Spanje en rusland en duimen voor Zweden 8)
eerst niemand posten en maar kankeren op het ek en nu opeens in een uur tijd een pagina erbij... HAHAHAHA
maar goed, BRUTE wedstrijd, geen woorden voor. Ik heb geweldig genoten en was tot nog toe de beste wedstrijd!!!
Morgen ook maar genieten van Spanje en rusland en duimen voor Zweden 8)
- frank de jonge
-
Wat een heerlijke match gister!!
1e doelpunt geen buitenspel omdat hij zonder aangeven van de scheidsrechter zelf buiten de lijnen was dus hij deed nog met het spel mee, dit even ter zijde.
Voor de rest verschrikkelijk genoten van het spel, nooit verwacht dat die heren zo konden voetballen. Doe zelf ook aan meerder pouletjes mee maar een 3-0 voorspellen nooit in me opgekomen.
Vrijdag weer, helaas dan een bruiloft wie verzint dat nou he.. vrijdag de 13e en dan ook nog een EK-Match! Nou ja, dan maar stiekem telefoon mee, radio aan dopjes in de oren en Radio 1 langs de lijn!
M@rco (van B. 8)
1e doelpunt geen buitenspel omdat hij zonder aangeven van de scheidsrechter zelf buiten de lijnen was dus hij deed nog met het spel mee, dit even ter zijde.
Voor de rest verschrikkelijk genoten van het spel, nooit verwacht dat die heren zo konden voetballen. Doe zelf ook aan meerder pouletjes mee maar een 3-0 voorspellen nooit in me opgekomen.
Vrijdag weer, helaas dan een bruiloft wie verzint dat nou he.. vrijdag de 13e en dan ook nog een EK-Match! Nou ja, dan maar stiekem telefoon mee, radio aan dopjes in de oren en Radio 1 langs de lijn!
M@rco (van B. 8)
-
http://www.flexvoetbal.nl/news/27209/
commentaar van jack van gelder
Als ik dat nog een keer hoor krijg ik gewoon kippevel wat mooi.
commentaar van jack van gelder
Als ik dat nog een keer hoor krijg ik gewoon kippevel wat mooi.
- Hendrik Kinderman
-
-
ok, ik geef niet op
Ik blijf posten in dit topic 8) (mensen komen vast wel weer posten als Nederland 3-0 van Frankrijk wint, maar goed)
Vanavond staat er , wat mij betreft, een kraker op het programma: Duitsland - Kroatie!!! Lijkt me een heerlijke wedstrijd, daarna de wat saaiere polen tegen oostenrijk, maar beiden MOETEN winnen om nog kans te maken op de 2e plek, dus dat kan nog wel wat worden!
dus om 18 uur even genieten 8)

Vanavond staat er , wat mij betreft, een kraker op het programma: Duitsland - Kroatie!!! Lijkt me een heerlijke wedstrijd, daarna de wat saaiere polen tegen oostenrijk, maar beiden MOETEN winnen om nog kans te maken op de 2e plek, dus dat kan nog wel wat worden!
- Mike S.
- Auto: M135i
Goed bezig jij,Metchu schreef:ok, ik geef niet opIk blijf posten in dit topic 8) (mensen komen vast wel weer posten als Nederland 3-0 van Frankrijk wint, maar goed)

maar vanavond duitsland - kroatie alleen kijken hoor, ik denk dat ik de andere wedstrijd oversla, we krijgen morgen al 2 leuke wedstrijden

- dale vito
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Joop
...in Ede centrum niet anders..dale vito schreef:lol... in binnenstad amersfoort kon ik niet meer bellen... ik verstond gewoon niets meer hehe. Wat voorbarig allicht, maar wel gezellig en enthousiast IMHOMetchu schreef: p.s. overigens vind ik die toeterende turken erg voorbarig.
..overigens scoort Kroatië net de 2-0 tegen Duitsland... das niet volgens mijn voorspelling in de EK poule..

- RobS
Maar wel gaaf 8)Joop schreef:..overigens scoort Kroatië net de 2-0 tegen Duitsland... das niet volgens mijn voorspelling in de EK poule..dale vito schreef:lol... in binnenstad amersfoort kon ik niet meer bellen... ik verstond gewoon niets meer hehe. Wat voorbarig allicht, maar wel gezellig en enthousiast IMHOMetchu schreef: p.s. overigens vind ik die toeterende turken erg voorbarig.
- Mike S.
- Auto: M135i
2-1Joop schreef:...in Ede centrum niet anders..dale vito schreef:lol... in binnenstad amersfoort kon ik niet meer bellen... ik verstond gewoon niets meer hehe. Wat voorbarig allicht, maar wel gezellig en enthousiast IMHOMetchu schreef: p.s. overigens vind ik die toeterende turken erg voorbarig.
..overigens scoort Kroatië net de 2-0 tegen Duitsland... das niet volgens mijn voorspelling in de EK poule..