Eindelijk een fatsoenlijke auto: Audi A4 DTM
- Macboy
- Sjoerd
Helemaal goed! Ben er erg tevreden mee. Gelukkig (nog) geen noemenswaardige storingen gehad; allen verbruikt die een klein beetje olie (liter op 10k, mijn vorige 0,0). Verder zit er nog geen kraakje in het interieur; dat zit echt top in elkaar. Recaro stoelen zijn ook erg lekker (audi sportstoelen zijn ook verre van slecht!) aleen de ruimte achterin valt tegen; maar goed daar zit ik toch niet 
Ik denk dat ik hem binnenkort op maat laat tunen bij JD; qua vermogen / koppel nauwlijks winst echter kan hij de koppelkromme mooi afvlakken. Ik heb daar nu bij 3000 rpm een piek van 405 nm, deze vlakt hij mooi af tot 4000/4500 rpm. Tevens denk ik nog een subwoofer te monteren, want de boem boem boem valt een beetje tegen :twisted:

Ik denk dat ik hem binnenkort op maat laat tunen bij JD; qua vermogen / koppel nauwlijks winst echter kan hij de koppelkromme mooi afvlakken. Ik heb daar nu bij 3000 rpm een piek van 405 nm, deze vlakt hij mooi af tot 4000/4500 rpm. Tevens denk ik nog een subwoofer te monteren, want de boem boem boem valt een beetje tegen :twisted:
- duifjes.com
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Macboy
- cooldragon
dan mag je blij zijn dat je nog een sedan hebt(zeer fraai exemplaar overigens!!!!!!) en geen avant...daarbij heb je EN matig geluid EN hoofdpijn als je achterin zit omdat dat kleine subwoofertje in de kofferbak erg veel galmt (geen hoedenplank)Sjoerd schreef:Jacco,
huidige (Audi) sub kraakt me te veel, totaal niet zuiver. En ik kan een mooi zuiver muziekje in de auto wel waarderen
geluid in de A4 cabrio is vele malen beter, ook al is dat ook niet om over naar huis te schrijven
- Hendrik Kinderman
- Macboy
- Hendrik Kinderman
- Sjoerd
Ik heb de standaard Audi Audio; inderdaad niet slecht maar kan beter..
BMW 320si heb ik op Papenburg gereden, onderstel / balans top maar man man wat mist die auto een hoop vermogen en koppel. Jammer...
Morgenavond naar Parijs en de volgende dag weer terug. Daar is die auto voor gebouwd. CC op 180, lekkere stoel, goede audio (niet te veel bas in de muziek
) en kilometers vreten.
BMW 320si heb ik op Papenburg gereden, onderstel / balans top maar man man wat mist die auto een hoop vermogen en koppel. Jammer...
Morgenavond naar Parijs en de volgende dag weer terug. Daar is die auto voor gebouwd. CC op 180, lekkere stoel, goede audio (niet te veel bas in de muziek

- Hendrik Kinderman
audi heeft een turbo, bmw toeren 8)Sjoerd schreef:Ik heb de standaard Audi Audio; inderdaad niet slecht maar kan beter..
Morgenavond naar Parijs en de volgende dag weer terug. Daar is die auto voor gebouwd. CC op 180, lekkere stoel, goede audio (niet te veel bas in de muziek) en kilometers vreten.
vandaar dat de beemer wat koppel mist, maar meer vermogen mocht BMW er standaard wel uit mogen persen. 200-220 pk ofso, kan hij echt wel aan, EN is een mooi eerbetoon aan de WTCC wagen!