CPZ 16 Mei 2008 napraten

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Xave30

Bericht door Xave30 » 16 mei 2008, 19:53

Sex-ay met het vangrail zo.
[img:800:534]http://img.photobucket.com/albums/v287/ ... G_2607.jpg[/img]

Knap serie Style :wink:

Dexter

Bericht door Dexter » 16 mei 2008, 19:54

Jouke Dijkstra schreef: Alle rijders: vrijwel iedereen had goed respect voor elkaar en elkaars auto's. Ik heb maar 1 auto gezien (driftende oude BMW 5 serie!) die teveel door de rest heen bleef driften :evil: . Er zaten beginners tussen, mensen kunnen hiervan schrikken en in deze omstandigheden vind ik dat niet verantwoord!

Oh, en wanneer gaan we weer? :D
Driften kan en mag alleen maar als er echt niemand anders in de buurt is.
Er is door ons inmiddels aan de betreffende rijder aangegeven dat we zoiets een volgende keer niet meer willen zien en hij heeft dat ook beloofd. Opgelost dus! :wink:

De volgende keer is op 31-07-2008. 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 16 mei 2008, 19:58

Ik heb alweer de regendans gedaan voor die datum :twisted:

Xave30

Bericht door Xave30 » 16 mei 2008, 19:59

Metchu schreef:Ik heb alweer de regendans gedaan voor die datum :twisted:
:o :lol:

steve smith

Bericht door steve smith » 16 mei 2008, 20:00

Erik de Boer schreef:@steve, waar heb je het infrarood oogje van je laptimer gemonteerd in de auto?
Niet. Transponder geleend en in het deurvak van de Alfa gelegd. Registreert dan vanzelf elke passage. Daar het een transponder van iemand anders is en er dus een andere naam boven staat plaats ik geen rechtstreeks linkje, maar zal er ff een leesbestandje van maken na terugkomst van Ring. Het zijn sessies met verschillende bestuurders en passagiers dus zal alles ff splitsen.

Aan degene wie vroeg wie die 156 bestuurde: Robert (het baasje van de 156) en ondergetekende.
Laatst gewijzigd door steve smith op 16 mei 2008, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 16 mei 2008, 20:01

Jongens, super veel bedankt voor het geweld!
Ik heb genoten! Voor de rijders wellicht niet altijd even prettig, maar de regen is wel weer een heel andere belevenis.

Uiteraard super bedankt aan Ruben, ik heb een top dag gehad!

Foto's worden uiteraard hier gedumpt, maar alvast een klein voorproefje 8)
[IMG:800:536]http://img134.imageshack.us/img134/5804/dsc9600vu0.jpg[/img]

Fluim

Bericht door Fluim » 16 mei 2008, 20:01

Dexter schreef: Driften kan en mag alleen maar als er echt niemand anders in de buurt is.
Er is door ons inmiddels aan de betreffende rijder aangegeven dat we zoiets een volgende keer niet meer willen zien en hij heeft dat ook beloofd. Opgelost dus! :wink:
Ein, zwei Polizei..... Heb net heerlijk zitten genieten van de CBR DVD (yo, Metchu!!!) en dan zie ik steeds weer jouw hoofd erbij Dexter....
Geboren organisatietalent??

Dat muziekje blijft trouwens wel erg lang hangen of niet?

Elmar

Bericht door Elmar » 16 mei 2008, 20:06

Metchu schreef:Ik heb alweer de regendans gedaan voor die datum :twisted:
Mooi, kom ik lekker met de BMW. Dan vind ik regen niet erg. Had vandaag graag het nieuwe onderstel van de Viper uitgetest ivm de aankomende Time Attack.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 16 mei 2008, 20:09

Kees Bunk schreef: Foto's worden uiteraard hier gedumpt, maar alvast een klein voorproefje 8)
Hij zei ook nog de gastank omhelsd te hebben van angst :lol: Beeldmateriaal iemand? :wink:
Laatst gewijzigd door Jurriaan op 16 mei 2008, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Dexter

Bericht door Dexter » 16 mei 2008, 20:09

Namens de 'organisatie' wil ik allereerst onze marshalls bedanken voor hun geleverde inspanningen!
Top in het kwadraat!
Jurriaan heeft zich vandaag een slag in de rondte gereden om 'Jos Verstappen wannabees' uit grindbakken te trekken en dat verdient uiteraard ook de nodige hulde....bij deze dus!

Verder een hele dikke pluim voor alle DF'ers die zich vandaag weer van hun beste kant hebben laten zien.
Afgezien van wat lichte accidentjes en een hoop schuivertjes richting grindbakken (wat met zulk weer niet meer dan logisch is) heeft iedereen het weer bijzonder goed gedaan, en kon dus uiteindelijk iedereen ook met zijn eigen auto weer naar huis.
Voor DF is dat heel belangrijk omdat we op deze manier een mooie staat van dienst opbouwen op CPZ en ze ons daarom graag zien komen....daarom en vanwege de baanhuur natuurlijk! :D

Voor de volgende keer zullen we de vandaag gemaakte foutjes als verbeterpunt oppakken zodat alles nog beter zal gaan.
Wij kijken alvast met ongeduld uit naar 31-07-2008! 8)

Rupie

Bericht door Rupie » 16 mei 2008, 20:09

Geweldig genoten! Juist door het natte weer, had dit niet willen missen.

Snelste tijd 2.29.9 of 2.28.9, performancebox maakt op een of andere manier 1 seconde verschil tussen de txt file en de dbn file. Had graag de toyo's op droog geprobeerd om de daadwerkelijke performance te zien, maar de lol was er niet minder om en genoeg profiel om binnenkort nog maar eens Zandvoort te pakken.

Gezelligheid was ook aanwezig en wil die gek met die grijze M coupe aub de volgende keer op de openbare weg zich alstublieft gedragen! :D

Organisatie natuurlijk bedankt!

steve smith

Bericht door steve smith » 16 mei 2008, 20:12

Mark Nauta schreef: vanuit de kofferbak van Fluim's RS4.
Ben heel heel heel heel benieuwd naar de foto's van de close pass. Er was vantevoren ergens geschreven dat we gewoon vol langs moesten komen, ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken. 10cm is genoeg toch? :lol:

steve smith

Bericht door steve smith » 16 mei 2008, 20:15

Ruben schreef:
Gezelligheid was ook aanwezig en wil die gek met die grijze M coupe aub de volgende keer op de openbare weg zich alstublieft gedragen!
En als we daar nou een ruil van maken? De een gedraagt zich, de ander kijkt in z'n spiegels? :lol:

No hard feelings, later op de dag ging het veel beter!

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 16 mei 2008, 20:17

steve smith schreef:
Ben heel heel heel heel benieuwd naar de foto's van de close pass. Er was vantevoren ergens geschreven dat we gewoon vol langs moesten komen, ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken. 10cm is genoeg toch? :lol:
Haha....nee Steve, ik schrok niet, vond het juist erg mooi ;). Ik denk dat Paul eerder schrok, al weet ik niet of ie op dat moment in de spiegel keek ;). Ik heb je daar goed op de foto. Je zult hem zien komen.

Aad

Bericht door Aad » 16 mei 2008, 20:20

Mark Nauta schreef:Wat een weertje heren.....vallen GVD 3 weken lang de mussen dood van het dak, komen wij op Zandvoort aan staat de baan onder water. Beetje jammer. Maar ja, voor mij als fotograaf en kijker/meerijder was het dikke prima. Heb me dan dus ook uitstekend vermaakt. Ook weer wat meer gezichten bij de namen gekregen. Heb toch nog wel een redelijke serie foto's geschoten. In de pitstraat, vanuit de Caddy van Dexter maar ook vooral erg fijn vanuit de kofferbak van Fluim's RS4. Bedankt heren! Ik zal kijken of ik snel wat materiaal online kan hebben.

Organisatie bedankt voor wederom een mooie event!! Op naar de volgende keer!
Hoi Mark,

Heb jij mij toevalig erop staan in de regen :D

wimprezawrx

Bericht door wimprezawrx » 16 mei 2008, 20:20

Mark Nauta schreef:
steve smith schreef:
Haha....nee Steve, ik schrok niet, vond het juist erg mooi ;). Ik denk dat Paul eerder schrok, al weet ik niet of ie op dat moment in de spiegel keek ;). Ik heb je daar goed op de foto. Je zult hem zien komen.
Hoop dat die van mij gelukt is... :?
Heb nog helemaal geen behoorlijke rijdende actie foto :wink:

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 16 mei 2008, 20:21

Elmar schreef:Eind conclusie van deze dag: KUT.
Stond gewoon teveel water op de baan voor 275 en 335 semislicks. Als het dan om 13.15 droog wordt en droog blijft. Tel daarbij de 2,5 uur durende terugreis bij op...
Kan ik me toch ook wel een beetje in vinden .... de Hankook's konden al het watergeweld niet bolwerken en het waren meer rondjes in Thialf dan op CPZ met de Sub :( ik wil er graag nog een poosje mee doen dus het was met de billen tegen elkaar rondgaan.

En idd de 2.5 uur (incl. file) heen en de 2.5 uur (incl. file) terug en de nu staalblauwe lucht hier, maken de 4 uur "schoonzwemmen" op CPZ toch tot een minder prettige ervaring.

Maarrrrr in de pits was het ondanks al het water toch ook gezellig :)

Driving-fun en iedereen die meegedaan heeft om deze dag toch weer te regelen/organiseren, BEDANKT :!:

@Wim - op de A4 was het wel droog :mrgreen:

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 16 mei 2008, 20:22

Aad Hoogendoorn schreef:
Mark Nauta schreef:Wat een weertje heren.....vallen GVD 3 weken lang de mussen dood van het dak, komen wij op Zandvoort aan staat de baan onder water. Beetje jammer. Maar ja, voor mij als fotograaf en kijker/meerijder was het dikke prima. Heb me dan dus ook uitstekend vermaakt. Ook weer wat meer gezichten bij de namen gekregen. Heb toch nog wel een redelijke serie foto's geschoten. In de pitstraat, vanuit de Caddy van Dexter maar ook vooral erg fijn vanuit de kofferbak van Fluim's RS4. Bedankt heren! Ik zal kijken of ik snel wat materiaal online kan hebben.

Organisatie bedankt voor wederom een mooie event!! Op naar de volgende keer!
Hoi Mark,

Heb jij mij toevalig erop staan in de regen :D
Ik heb de foto's nog niet op de PC staan, maar in mijn herrinering heb ik geen foto's van jou geschoten.....sorry :oops: . Maar ik zal nog voor je kijken natuurlijk.

wimprezawrx

Bericht door wimprezawrx » 16 mei 2008, 20:23

@Win - op de A4 was het wel droog
Ja dat heb ik gemerkt... :twisted:

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 16 mei 2008, 20:24

Dexter schreef:Jurriaan heeft zich vandaag een slag in de rondte gereden om 'Jos Verstappen wannabees' uit grindbakken te trekken en dat verdient uiteraard ook de nodige hulde....bij deze dus!
You're welcome :)

Heb me ook prima vermaakt, vooral de 316 van Peter was een uitdaging... Eerst als bijrijder zien hoe het gebeurt, dan met een passerende camera-RS4 mee richting pits naar m'n auto, om vervolgens Peter er weer eruit te halen :)

Iedereen nog bedankt voor de gezelligheid!

Enige minpuntje is dat ik door die achterlijke files dusdanig laat was dat er dit weekend toch geen UK inzit voor me...anders zou men de boot niet meer halen :roll:
Laatst gewijzigd door Jurriaan op 16 mei 2008, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 16 mei 2008, 20:25

wimprezawrx schreef:
@Win - op de A4 was het wel droog
Ja dat heb ik gemerkt... :twisted:
Op de A7 heb ik zelfs met het dakraam open gereden......

Fluim

Bericht door Fluim » 16 mei 2008, 20:27

Mark Nauta schreef:
steve smith schreef:
Don't worry, ik heb ervan genoten en ze allemaal hun aanvalsplan zien smeden in mijn spiegels.. :lol: Bij die lage snelheden kon ik met de quattro altijd nog een buitenbaans zijsprongetje maken als er weer 's een al dan niet gecontroleerde drifter langskwam....... Volgende regenbui houd ik me weer aanbevolen, na Dexter in Belgie en deze actie blijkt de "hondenplek" goed te voldoen voor goede actiefoto's! En voor jou scheelt het weer een jointje toch Mark, naast die dikke pijpen.......?

@iko

Bericht door @iko » 16 mei 2008, 20:31

Prima vermaakt.
Al had ik graag een uurtje droog gehad, om de BMW een beetje te testen, nadat er van de week een motorisch probleempje opgelost was.

Om 15.00 kwam ik nog even terug op het circuit en was het prachtig weer
:x De Porsches waren heerlijk aan het blazen :-(
31 juli toch maar droog bestellen, wat mij betreft.

De DF trackdays zijn toch wel erg leuk en de deelnemers rijden zeer voorbeeldig. Het mooie van Zandvoort is dat we onbeperkt kunnen rijden (itt Assen)

Bedankt aan organisatie, vlaggers en sleepdienst. Vooral in deze omstandigheden belangrijk!

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2008, 20:33

Geweldige dag vandaag, ondanks dat ik regen en rijden haat, had ik vandaag een haat/liefde verhouding op CPZ :lol: ging best lekker maar oh oh oh wat was het spekkie op sommige plaatsen, en het leek wel te verplaatsen soms :roll: de ene keer grip had je je lijn en zeg 10x daarna ineens spekkie :? :shock:

Tja vandaag hele morgen regen, pas tegen 14u werd het droog maar toen waren wij al klaar om 13u...maar toch veel gereden in de regen glij glij een leuke ervaring, ging best goed, en soms mazzel, daarna met een groep van 10? wezen lunchen in het centrum van Zandvoort via race dame Lida, en dat was ook erg gezellig en lekker, tegen 16u naar huis en nu pas thuis pfff wat een file's zeg helemaal gek werd ik ervan, heb 60km in de file gestaan deed ik 2 uur over pfff dus 30km per uur die 2 uur

maar nu thuis snel vergeten, immers het was een mooie dag
8)

Organisatie bedankt! liep weer lekker, misschien the next time voor 9u klaar zijn met de bijbehorende preek, zodat we ook om 9u rijden kunnen :wink: heerlijke dag gehad, van het weekend de DVD eens bekijken van CBR08 8)

verder iedereen bedankt die de dag tot een geslaagde dag maakte, dus vlaggers , organisatie filmers slechte auto's uit de grindbak halers enz enz :lol:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 16 mei 2008, 20:37

steve smith schreef:
Erik de Boer schreef:@steve, waar heb je het infrarood oogje van je laptimer gemonteerd in de auto?
Niet. Transponder geleend en in het deurvak van de Alfa gelegd. Registreert dan vanzelf elke passage. Daar het een transponder van iemand anders is en er dus een andere naam boven staat plaats ik geen rechtstreeks linkje, maar zal er ff een leesbestandje van maken na terugkomst van Ring. Het zijn sessies met verschillende bestuurders en passagiers dus zal alles ff splitsen.
Ok, ik heb zo'n AIM Mychron gekocht (eigenlijk voor de motor) en die moet contact maken met een IR baken bij de pits. Ik kwam er vandaag overigens achter dat een AIM Mychron niet werkt als je hem thuis laat liggen :roll:

Plaats reactie