[img:800:534]http://img.photobucket.com/albums/v287/ ... G_2607.jpg[/img]
Knap serie Style

Driften kan en mag alleen maar als er echt niemand anders in de buurt is.Jouke Dijkstra schreef: Alle rijders: vrijwel iedereen had goed respect voor elkaar en elkaars auto's. Ik heb maar 1 auto gezien (driftende oude BMW 5 serie!) die teveel door de rest heen bleef driften. Er zaten beginners tussen, mensen kunnen hiervan schrikken en in deze omstandigheden vind ik dat niet verantwoord!
Oh, en wanneer gaan we weer?
Niet. Transponder geleend en in het deurvak van de Alfa gelegd. Registreert dan vanzelf elke passage. Daar het een transponder van iemand anders is en er dus een andere naam boven staat plaats ik geen rechtstreeks linkje, maar zal er ff een leesbestandje van maken na terugkomst van Ring. Het zijn sessies met verschillende bestuurders en passagiers dus zal alles ff splitsen.Erik de Boer schreef:@steve, waar heb je het infrarood oogje van je laptimer gemonteerd in de auto?
Ein, zwei Polizei..... Heb net heerlijk zitten genieten van de CBR DVD (yo, Metchu!!!) en dan zie ik steeds weer jouw hoofd erbij Dexter....Dexter schreef: Driften kan en mag alleen maar als er echt niemand anders in de buurt is.
Er is door ons inmiddels aan de betreffende rijder aangegeven dat we zoiets een volgende keer niet meer willen zien en hij heeft dat ook beloofd. Opgelost dus!![]()
Hij zei ook nog de gastank omhelsd te hebben van angstKees Bunk schreef: Foto's worden uiteraard hier gedumpt, maar alvast een klein voorproefje 8)
Haha....nee Steve, ik schrok niet, vond het juist erg mooisteve smith schreef:Ben heel heel heel heel benieuwd naar de foto's van de close pass. Er was vantevoren ergens geschreven dat we gewoon vol langs moesten komen, ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken. 10cm is genoeg toch?Mark Nauta schreef: vanuit de kofferbak van Fluim's RS4.
Hoi Mark,Mark Nauta schreef:Wat een weertje heren.....vallen GVD 3 weken lang de mussen dood van het dak, komen wij op Zandvoort aan staat de baan onder water. Beetje jammer. Maar ja, voor mij als fotograaf en kijker/meerijder was het dikke prima. Heb me dan dus ook uitstekend vermaakt. Ook weer wat meer gezichten bij de namen gekregen. Heb toch nog wel een redelijke serie foto's geschoten. In de pitstraat, vanuit de Caddy van Dexter maar ook vooral erg fijn vanuit de kofferbak van Fluim's RS4. Bedankt heren! Ik zal kijken of ik snel wat materiaal online kan hebben.
Organisatie bedankt voor wederom een mooie event!! Op naar de volgende keer!
Hoop dat die van mij gelukt is...Mark Nauta schreef:Haha....nee Steve, ik schrok niet, vond het juist erg mooisteve smith schreef:Ben heel heel heel heel benieuwd naar de foto's van de close pass. Er was vantevoren ergens geschreven dat we gewoon vol langs moesten komen, ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken. 10cm is genoeg toch?Mark Nauta schreef: vanuit de kofferbak van Fluim's RS4.. Ik denk dat Paul eerder schrok, al weet ik niet of ie op dat moment in de spiegel keek
. Ik heb je daar goed op de foto. Je zult hem zien komen.
Kan ik me toch ook wel een beetje in vinden .... de Hankook's konden al het watergeweld niet bolwerken en het waren meer rondjes in Thialf dan op CPZ met de SubElmar schreef:Eind conclusie van deze dag: KUT.
Stond gewoon teveel water op de baan voor 275 en 335 semislicks. Als het dan om 13.15 droog wordt en droog blijft. Tel daarbij de 2,5 uur durende terugreis bij op...
Ik heb de foto's nog niet op de PC staan, maar in mijn herrinering heb ik geen foto's van jou geschoten.....sorryAad Hoogendoorn schreef:Hoi Mark,Mark Nauta schreef:Wat een weertje heren.....vallen GVD 3 weken lang de mussen dood van het dak, komen wij op Zandvoort aan staat de baan onder water. Beetje jammer. Maar ja, voor mij als fotograaf en kijker/meerijder was het dikke prima. Heb me dan dus ook uitstekend vermaakt. Ook weer wat meer gezichten bij de namen gekregen. Heb toch nog wel een redelijke serie foto's geschoten. In de pitstraat, vanuit de Caddy van Dexter maar ook vooral erg fijn vanuit de kofferbak van Fluim's RS4. Bedankt heren! Ik zal kijken of ik snel wat materiaal online kan hebben.
Organisatie bedankt voor wederom een mooie event!! Op naar de volgende keer!
Heb jij mij toevalig erop staan in de regen
You're welcomeDexter schreef:Jurriaan heeft zich vandaag een slag in de rondte gereden om 'Jos Verstappen wannabees' uit grindbakken te trekken en dat verdient uiteraard ook de nodige hulde....bij deze dus!
Don't worry, ik heb ervan genoten en ze allemaal hun aanvalsplan zien smeden in mijn spiegels..Mark Nauta schreef:Haha....nee Steve, ik schrok niet, vond het juist erg mooisteve smith schreef:Ben heel heel heel heel benieuwd naar de foto's van de close pass. Er was vantevoren ergens geschreven dat we gewoon vol langs moesten komen, ik hoop niet dat ik je heb laten schrikken. 10cm is genoeg toch?Mark Nauta schreef: vanuit de kofferbak van Fluim's RS4.. Ik denk dat Paul eerder schrok, al weet ik niet of ie op dat moment in de spiegel keek
. Ik heb je daar goed op de foto. Je zult hem zien komen.
Ok, ik heb zo'n AIM Mychron gekocht (eigenlijk voor de motor) en die moet contact maken met een IR baken bij de pits. Ik kwam er vandaag overigens achter dat een AIM Mychron niet werkt als je hem thuis laat liggensteve smith schreef:Niet. Transponder geleend en in het deurvak van de Alfa gelegd. Registreert dan vanzelf elke passage. Daar het een transponder van iemand anders is en er dus een andere naam boven staat plaats ik geen rechtstreeks linkje, maar zal er ff een leesbestandje van maken na terugkomst van Ring. Het zijn sessies met verschillende bestuurders en passagiers dus zal alles ff splitsen.Erik de Boer schreef:@steve, waar heb je het infrarood oogje van je laptimer gemonteerd in de auto?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten