Jorik stelt zich voor
-
ErikS
Re: Jorik stelt zich voor
Brutaal; Kost zoiets nou dan daar? 
- Jorik
Zo'n beetje de helft van wat het in Nederland kost.
-
ErikS
Zo, hehe... Das lekker.... 8)
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Brutaal; FL voor je M3 ? 
- Jorik
Zelfs in ouderwetse florijnen kom ik (net) niet aan de tonindobesar schreef:Brutaal; FL voor je M3 ?
- Hans
Trouwens, wat vond de Highway Patrol van je M3? 
-
BrianV
Wordt tijd dat ik met me baas even aan de tafel gaat zitten me vertrek naar Amerika aankondigt
,
- Jorik
Die vonden 'em ook geweldig; ik kreeg meteen de hoofdprijsHans schreef:Trouwens, wat vond de Highway Patrol van je M3?
Wel jammer, Jeroen had nog een berg foto's geschoten maar het gros is vrij korrelig geworden doordat het al donker begon te worden. Dus zal binnenkort wel even een goede camera regelen voor wat sfeerfoto's.
- Hans
Ook mooi dat je daar aan de voorkant niet zo'n lelijke kentekenplaat hoeft te hebben.
- Jorik
Naja, hier in Texas wordt het vaak gedoogd; officieel hoort er wel een plaat aan de voorkant te zitten.Hans schreef:Ook mooi dat je daar aan de voorkant niet zo'n lelijke kentekenplaat hoeft te hebben.
Nog geen tijd gehad om fatsoenlijke foto's te maken en gedurende het weekend was het weer dermate slecht dat het de moeite ook niet eens waard was. Maar als goedmakertje hier nog wat gammele telefoon foto's van afgelopen week (ze stonden zo gebroederlijk naast elkaar):
-
Xave30
Doing it big in the Lone Star state Jorik. !!!
Ik lees dit allemaal nu pas. Gefeliciteerd met je ///M en maak veel gebruik van. Je hebt daar alle ruimte voor.
Ik lees dit allemaal nu pas. Gefeliciteerd met je ///M en maak veel gebruik van. Je hebt daar alle ruimte voor.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wat een dikke kar Jorik!! Mooie kleur en ik vind persoonlijk de 18" wel erg fraai staan!
-
EJGT3CS
Leuk parkeerplaats daar!
Zeer gave M3 in een gave kleur!
Zeer gave M3 in een gave kleur!
- Jorik
Ja, ik moet zeggen dat ik er nu ook de voorkeur aan geef boven de 19". Iets minder opvallend maar wel een stuk strakkerMark Nauta schreef:Wat een dikke kar Jorik!! Mooie kleur en ik vind persoonlijk de 18" wel erg fraai staan!
Heb er nu inmiddels al een kleine 1500 mijl opgezet en holy sh*t, wat een wagen! Ook een beetje aan het spelen geslagen met het M-drive menu en er achter gekomen dat je toch wel vrij verschillende set-ups kan kiezen. Van een heerlijke cruiser tot een schreeuwend beest, het is maar net waar je behoefte aan hebt hehe. Helemaal als je met het gasrespons op sport, dsc off en edc ook op sport aan het spelen gaat! Lekker giftig in de lagere versnellingen en dan heerlijk in zn toeren jagen met de raampjes en het dakje open...
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Heej Jorik feli met de MV8. Zit je al op http://www.m3post.com/forums" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Wat 'n sigarettegeld daar in de States voor 'n M. M'n pa had gisteren kennissen uit Betlehem PA over. Met die dollar hier wordt 't duur voor hun al heb ik verre van medelijden met die lui.LOL. 68 eurocent voor 'n dollar.
Waar zit je precies?
Wat 'n sigarettegeld daar in de States voor 'n M. M'n pa had gisteren kennissen uit Betlehem PA over. Met die dollar hier wordt 't duur voor hun al heb ik verre van medelijden met die lui.LOL. 68 eurocent voor 'n dollar.
Waar zit je precies?
- Jorik
Thanks! Nee, kende dat forum ook nog niet. Komende tijd maar eens even rondneuzen.Robin schreef:Heej Jorik feli met de MV8. Zit je al op http://www.m3post.com/forums" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Waar zit je precies?
Ja, voor hen is het inderdaad een stuk lulliger haha. Zo relaxed dat wij gewoon in Euro's uitbetaald blijven krijgen! Maar ik zit in Noord Texas, halverwege tussen Oklahoma City en Dallas in een gehucht wat Wichita Falls heet. Een echt redneck dorpje, maar goed, kan niet alles hebben haha.
- Jorik
Actiefoto van afgelopen zaterdag:

En nog een telefoon shot van vorige week; ze stond er niet eenzaam!

En nog een telefoon shot van vorige week; ze stond er niet eenzaam!
-
indobesar
Wichita Falls, dat betekent dat je de Fighting Falcon gaat besturen en later de JSF? 8)
-
Christoph
Volgens mij wel toch? Alleen F16 piloten in opleiding gaan daar heen?
- Jorik
Dat is wel het plan ja! Maar scherp opgemerkt; zelf toevallig ook enige affiniteit met de luchtmacht?indobesar schreef:Wichita Falls, dat betekent dat je de Fighting Falcon gaat besturen en later de JSF? 8)
-
indobesar
Held! Droom beroep.Jorik schreef:Dat is wel het plan ja! Maar scherp opgemerkt; zelf toevallig ook enige affiniteit met de luchtmacht?indobesar schreef:Wichita Falls, dat betekent dat je de Fighting Falcon gaat besturen en later de JSF? 8)
Hoe bevalt de opleiding? Makkelijke keuze tussen opleidingstraject FF of AH-64?
- maurice12
Gave bak!
Mijn buurman heeft ook net een E93 M3 ingevoerd na verblijf in US. Mistlamp achter moest worden toegevoegd voor goedkeuring in NL.
Mijn buurman heeft ook net een E93 M3 ingevoerd na verblijf in US. Mistlamp achter moest worden toegevoegd voor goedkeuring in NL.
- Jorik
Ah die fietsindobesar schreef:Held! Droom beroep.Jorik schreef:Dat is wel het plan ja! Maar scherp opgemerkt; zelf toevallig ook enige affiniteit met de luchtmacht?indobesar schreef:Wichita Falls, dat betekent dat je de Fighting Falcon gaat besturen en later de JSF? 8)Vader heeft gewerkt in Deelen, verder aantal kennissen met Soesterberg, Volkel ervaring. Buiten dat, Volkel ligt in mijn achtertuin, fietste vroeger altijd naar de spottersplekken. Dick Berlijn vloog toen nog, volgens mij.
Hoe bevalt de opleiding? Makkelijke keuze tussen opleidingstraject FF of AH-64?
- RJay
Damn boffer. Droomde ik vroeger ook altijd van
Klasgenote is er na de middelbare volgens mij echt voor gegaan, F-16 pilote.
Weet niet of de naam Melissa Post je wat zegt?
- Jorik
Naam zegt me niets; weet je of ze destijds ook daadwerkelijk aan de opleiding begonnen is?RJay schreef:Damn boffer. Droomde ik vroeger ook altijd vanKlasgenote is er na de middelbare volgens mij echt voor gegaan, F-16 pilote.