Zelf niets?
Succes met zoeken

Hieruit begrijp ik dat de verzekering dus gewoon heeft uitgekeerd? Dat is dan wel weer een meevaller.Paskal Morriën schreef:De schade aan de Speedster was 23.000€ en daarmee was hij uiteraard t-loss.
[knip]
Verzekeringstechnisch gezien is e.e.a. ook allemaal afgerond dus ik kan simpelweg gezegd weer op zoek naar een andere auto.
Belangrijkste is inderdaad dat er geen persoonlijk letsel bij was. Die plastic auto is vervangbaar...Marcel H. schreef:Hieruit begrijp ik dat de verzekering dus gewoon heeft uitgekeerd? Dat is dan wel weer een meevaller.
Chassis van gelijmd aluminium. Wat denk je zelf?Casper schreef:Ai aiNiet zonder bon ergens voor minder te herstellen? Schade ziet er op het oog niet super ernstig uit....
Kerbstone binnenkant was inderdaad links en dat werd mede veroorzaakt door het wel erg scherpe instuurgedrag van de Speedster. Het was echter al km 4500 in de Speedster en ca ronde 50 dus wist wel een beetje hoe dat ding stuurtDennis Cavallino schreef:Eiskurve ging ik toen altijd al preventief overstuurd in, om niet opeens een onverwachte overstuurreactie te krijgen. Ben één keer over 4 wielen richting de rechter curb bovenaan gegleden, toen was 't echt te glad, maar ging net goed. Curbstone aan binnenkant raken, was dat links? Komt dat omdat de Speedster wel erg scherp instuurt? Want ik kwam daar niet vaak dichtbij de curb volgens mij.
Gebruikers op dit forum: EvdP en 15 gasten