Opel Insignia
-
-
- Auto: M3P, 130i
- Mack
En aan elke Volkswagen en Audi... Grote grille, en dan lijntjes tussen de koplampen en de grille naar beneden tot onderaan de grille... Allemaal hetzelfde!!!Wouter81 schreef:Doet me gelijk aan de Q7 denken.
Lillik!
[img:450:286]http://foto.autozone.be/fotoseurotax/45 ... 5-4847.jpg[/img]
[img:640:480]http://www.briskmagazine.nl/graphics/images/audie.jpg[/img]
[img:520:390]http://www.tuningnews.net/news/080417/opel-insignia.jpg[/img]
My 0.02...
- Jelmer850i
- RVV
Opel wil met deze auto oa de oude Omega klant weer terug las ik in een autoblad. Die was wggelopen na het verdwijnen van de Omega en die wilde niet in een `mindere` vectra gaan rijden. Daarom is er ook voor een nieuwe naam gekozen.
Waar Opel aan voorbij gaat is jammer genoeg het aandrijfconcept. Bij een auto als deze en de clièntele waar men zich op richt had RWD uitstekend gepast.
Ik denk dat een grote groep Opel liefhebbers van de oude stempel graag had gezien dat deze auto RWD had gekregen. Jammer want de technieken zijn allemaal wel in huis bij het GM concern.
Waar Opel aan voorbij gaat is jammer genoeg het aandrijfconcept. Bij een auto als deze en de clièntele waar men zich op richt had RWD uitstekend gepast.
Ik denk dat een grote groep Opel liefhebbers van de oude stempel graag had gezien dat deze auto RWD had gekregen. Jammer want de technieken zijn allemaal wel in huis bij het GM concern.
- Jelmer850i
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik denk dat een grote groep Opel liefhebbers van de oude stempel graag had gezien dat deze auto RWD had gekregen.
Ik denk dat de RDW er een stempel op moet plakken.................( RWD danwel FDW maakt hier geen hol uit natuurlijk)
" beter goed gejat, dan slecht bedacht"
Geachte ........................
Betreft; besluitvorming RDW
Er rijden volgens de RDW al teveel van dit soort modellen rond, om vigerende reden zullen wij uw "model" in Nederland dan ook niet kunnen registreren als wettelijk toegestaan automobiel.
Het is niet mogelijk om tegen deze beslissing in beroep te gaan, vanwege de automatische berichtgeving is deze brief niet ondertekend. Tevens zijn de genoemde telefoon/fax nummers momenteel niet bereikbaar, ons e mail adres is gelieerd aan Ziggo, waarvoor bij voorbaat onze excuses.
Stempel, stempel

- Macboy
- SteV6
-
Sommige mensen zien echt overal vergelijkingen in. Ben ik het deels mee eens. Dat ze allemaal verlichting, een uitlaat en vier wielen hebben. 8)Mack schreef:En aan elke Volkswagen en Audi... Grote grille, en dan lijntjes tussen de koplampen en de grille naar beneden tot onderaan de grille... Allemaal hetzelfde!!!Wouter81 schreef:Doet me gelijk aan de Q7 denken.
Lillik!
- Daniel
LOLromo schreef:Ik denk dat de RDW er een stempel op moet plakken.................( RWD danwel FDW maakt hier geen hol uit natuurlijk)
" beter goed gejat, dan slecht bedacht"
Geachte ........................
Betreft; besluitvorming RDW
Er rijden volgens de RDW al teveel van dit soort modellen rond, om vigerende reden zullen wij uw "model" in Nederland dan ook niet kunnen registreren als wettelijk toegestaan automobiel.
Het is niet mogelijk om tegen deze beslissing in beroep te gaan, vanwege de automatische berichtgeving is deze brief niet ondertekend. Tevens zijn de genoemde telefoon/fax nummers momenteel niet bereikbaar, ons e mail adres is gelieerd aan Ziggo, waarvoor bij voorbaat onze excuses.
Stempel, stempel![]()

- Joop
precies....allen schreef:Sommige mensen zien echt overal vergelijkingen in. Ben ik het deels mee eens. Dat ze allemaal verlichting, een uitlaat en vier wielen hebben. 8)Mack schreef:En aan elke Volkswagen en Audi... Grote grille, en dan lijntjes tussen de koplampen en de grille naar beneden tot onderaan de grille... Allemaal hetzelfde!!!Wouter81 schreef:Doet me gelijk aan de Q7 denken.
Lillik!
...de vergelijking met een Q7 gaat me ook te ver. Die is nog licht in verhouding (bij de Q5 is dit helemaal opgelost).
-
- Auto: M3P, 130i
Re: Opel Insignia
Joop, de vergelijking met de Q7 is er wel degelijk. Daar is de manier waarop de achterklep open gaat vergelijkbaar met de Insignia station. De achterlichten worden geheel meegenomen in de achterklep en niet gescheiden, zoals vaker gebeurd om een rechthoekige opening te creeren.
Afgelopen week rondom Camp Nou twee "dikke" 5drs Insignia's zien rijden in groepje met oa. een A4. Allemaal uit Duitsland. Viel me op dat de Opel erg sportief, stevig en solide overkomt. De A4 bijv. is wat "sierlijker" en beduidend minder stoer. De Insignia stond ver op 19" velgen, wat ze ook echt nodig heeft. Staat perfect.
Afgelopen week rondom Camp Nou twee "dikke" 5drs Insignia's zien rijden in groepje met oa. een A4. Allemaal uit Duitsland. Viel me op dat de Opel erg sportief, stevig en solide overkomt. De A4 bijv. is wat "sierlijker" en beduidend minder stoer. De Insignia stond ver op 19" velgen, wat ze ook echt nodig heeft. Staat perfect.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re:
Nog niet officieel.Gijs te Kaat schreef:Rijdt deze auto nu al rond?
Volgens mij heb ik hem zien rijden in zuid DLD toen ik van vakantie terug kwam namelijk.
Vriend van me is verkoper bij Opel en gaat hoogstwaarschijnlijk in september een aantal dagen naar Duitsland om de Insignia te testen etc.
- Tommy
zondag reed er een op de Nordschleife, kan niet zeggen dat ik hem geslaagd vind. Kont lijkt heel erg opel astra CC, alleen dan kleiner, met een enorm middencompartiment en een opel corsa motorkap voor je gevoel.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Wouter heeft er al in gereden!
http://www.abhd.nl/video/opel-insignia-v6-turbo-4-4/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.abhd.nl/video/opel-insignia-v6-turbo-4-4/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Inmiddels staat er eentje met Irmsher make up.

De spoiler achter ben ik niet zeker van maar in z'n geheel toch een erg mooie auto geworden.

De spoiler achter ben ik niet zeker van maar in z'n geheel toch een erg mooie auto geworden.