Aan de ene kant lijkt het mij wel leuk om me er eens wat meer in te verdiepen en goed spul in huis te halen. Het geeft wel voldoening achteraf lijkt me.
ZekersTom schreef:... Het geeft wel voldoening achteraf lijkt me.
HEY!!! een mede Poorboy's World gebruiker/fan.Simoni schreef:Ben er ook wel regelmatig mee bezig.
- Blackfire
- Poorboys
- Meg's
- Dodo
m'n fotos staan www.indetail.be
DamnSimoni schreef:Ben er ook wel regelmatig mee bezig.
- Blackfire
- Poorboys
- Meg's
- Dodo
m'n fotos staan www.indetail.be
Zo te lezen.... is je lak wat geoxydeerd...Steven Nauta schreef:Ok that's sick! Mijn 325i heeft ook een redelijk verweerde lak, hij glimt wel maar ben zelf niet echt tevreden. Alleen heb mijn vorige e30 al eens gedaan met zo'n stappen plan van Meguiars, leuk resultaat maar niet zo mooi als die Golf. Vind het ten eerste allemaal redelijk dure spullen en dan nog mijn dure uren die ik erin moet stekenHeb er gewoon geen zin in om 5 uur te poetsen. Mtechnik, heb je misschien tips om mijn e36 een stuk netter te krijgen zonder de hoofdprijs er tegenaan te gooien?
Thnx.Tom schreef:Fantastisch resultaat Mtechnik!
Op dit moment heb ik geen specifieke producten voor de kap zelf StefanCS, bij een dof cabrio glazen/kunstof ruit kun je SSR1 en zo nodig SSR2.5 gebruiken voor het opfrissen. De duurzaamheid zou uiteraad niet zo lang zijn als een cabrio ruit-specifiek middel.StefanCS schreef:Wat gebruik je voor een cabrio kap m technik?
Super! Ik word blij van dit soort verhaaltjes.Joy Jolliffe schreef:Vandaag met 3 man de 318is gedaan. ..alle krasjes zijn weg. Wondermiddeltjes.
Thanks!StefanCS schreef:Zeer mooie resultaten Simoni en ook dikke auto's zeg
Oh ok. Natty's-BLUE vind ik eerlijk gezegd beter werken dan Natty's-RED op lichter kleuren. Al is originele Natty's ontworpen voor lichter kleuren.Simoni schreef:Kheb geen Red Limited kunnen scoren, maar eigenlijk ook niet geprobeerdStefanCS schreef:Zeer mooie resultaten Simoni en ook dikke auto's zeg
Kheb de Blue en ben daar tevreden over, zeker in combinatie met EXP
Eergisteren heb ik een e39 530d met 275.000km onder handen genomen, daarop zie je pas resultaat, maar 't kon ng zoveel beter...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast