nieuwe gebuikte auto
-
- Maik
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Eerste serieuze storing is een feit. Op weg naar de heuvelklim schoot de automaat uit een versnelling. Heel vervelend natuurlijk op zo'n redelijk stijle helling in het Belgische. Daarna geen problemen meer gehad tot vorige week met de Golf van Cisco op de trailer. Nu bij het opdraaien van een snelweg. Vandaag de auto naar de dealer gebracht. Zojuist te horen gekregen dat de computer stijf van de foutmeldingen stond en dat ze ze één voor één aan het afwerken zijn. Betreffende de bak is er een toevoegsel aan de nieuwe olie gedaan. Kijken of dat wil helpen.
- Dennis Cavallino
Ai, bakproblemen is altijd balen. Garantie is dan weer gunstig.
Hoor je niet vaak toch, Benz automaat met problemen? Behalve bij klassiekers (zoals de mijne destijds) met achterstallig onderhoud aan de bak. Moet vaak olie ververst worden en regelmatig afstellen. Maar is dat bij nieuwe automaten ook zo?
Hoor je niet vaak toch, Benz automaat met problemen? Behalve bij klassiekers (zoals de mijne destijds) met achterstallig onderhoud aan de bak. Moet vaak olie ververst worden en regelmatig afstellen. Maar is dat bij nieuwe automaten ook zo?
- Raimond
Mijn vader kocht in 1996 een C180 Combi, met de nieuwe 5-traps automaat; een en al doffe ellende met die bak. Meerdere keren sprong ie in de safetymode waardoor je niet harder dan 60 km/h in 1 versnelling kon rijden. De garage heeft uiteindelijk volgens mij een nieuwe printplaat erin gezet en toen was het over.
Ik heb van meerdere mensen deze problemen gehoord met de eerste generatie van die (destijds) nieuwe 5-traps.
Ik heb van meerdere mensen deze problemen gehoord met de eerste generatie van die (destijds) nieuwe 5-traps.
-
OnlineFabian
weinig. De VAG-auto's (Tiptronic) zijn zeker niet storingsvrij. Daarmee zie ik toch best veel (dure) problemen. Revisie kost zo maar even 2000 Euries ex BTWDennis Cavallino schreef:Ai, bakproblemen is altijd balen. Garantie is dan weer gunstig.

- david
- Dennis Cavallino
-
OnlineFabian
hmm, ik had vanmorgen nog niets binnen gehad Dick.Dick Hoekendijk schreef:Heb ik gisteravond aan Fabian gemaild. Vanochtend trouwens de eerste beschadiging er al op gereden: overstekend stoeprandje
(hetemail = hotmail he

Ik zal vanavond meteen weer even kijken en ze erop zetten als ze binnen zijn

Maar dat stoeprandje is wel bijzonder vervelend.....

-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500