Jak....allen schreef:Ik zie dat er nog geen topic voor bestaat, maar wellicht kan ik jullie via deze weg informeren over de nieuwe BMW Zafira...
http://www.bmwblog.nl/bmw-2-serie-activ ... moufleerd/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak....allen schreef:Ik zie dat er nog geen topic voor bestaat, maar wellicht kan ik jullie via deze weg informeren over de nieuwe BMW Zafira...
allen schreef:Ik zie dat er nog geen topic voor bestaat, maar wellicht kan ik jullie via deze weg informeren over de nieuwe BMW Zafira...
Lijkt wel op basis van de Honda FR-V...allen schreef:Ik zie dat er nog geen topic voor bestaat, maar wellicht kan ik jullie via deze weg informeren over de nieuwe BMW Zafira...
Yep, op de Ring elk jaar in augustus en ze zeggen óók in 2014GTRene schreef:dat is in DLD dacht ik?
wat vond je er van in het eggie?
heb je vats nog ergens een foto van rond slingeren
René, de carrosserie staat er mét dikke schermen en een rolkooi er al in..GTRene schreef:zou wel mooi zijn...
goed kaal maken...verstevigen waar mogelijk...duurzaam behandelen tegen de roestduivel![]()
dan die dikke spatschermen er aan e.d. paar dikke passende wielen, goed onderstel en een
mooi opgebouwde motor er in, mooie kuipstoelen die wel een wat retro look hebben and so on![]()
kost wel knaken denk
Hear, hear!Niels schreef:Heel mooie platen Jeroen!
ow? dat klinkt goed en scheelt behoorlijk wat werkPeric schreef:René, de carrosserie staat er mét dikke schermen en een rolkooi er al in..GTRene schreef:zou wel mooi zijn...
goed kaal maken...verstevigen waar mogelijk...duurzaam behandelen tegen de roestduivel![]()
dan die dikke spatschermen er aan e.d. paar dikke passende wielen, goed onderstel en een
mooi opgebouwde motor er in, mooie kuipstoelen die wel een wat retro look hebben and so on![]()
kost wel knaken denk
Gebruikers op dit forum: Pim_ en 2 gasten