Oh enne, kopen zonder kijken ipv kijken zonder kopen

Jij bent 30 jaar?Joël D. schreef: 14 dec 2023, 11:43 Wie zegt dat het huis van mijn ouders volledig of grotendeels is afbetaald als ze overlijden?
Heeft hij een Ferrari voor gekochtElise schreef: 14 dec 2023, 11:55Jij bent 30 jaar?Joël D. schreef: 14 dec 2023, 11:43 Wie zegt dat het huis van mijn ouders volledig of grotendeels is afbetaald als ze overlijden?
Je ouders wonen daar vanaf jouw geboorte?
Dan is de waarde van die woning in de afgelopen 30 jaar grofweg vervijfvoudigd en daaraan is de aflossing ondergeschikt geworden.
Die heb ik nog niet gezien, kennelijk houdt z'n vader niet van 'mMVB schreef: 14 dec 2023, 12:30Heeft hij een Ferrari voor gekochtElise schreef: 14 dec 2023, 11:55Jij bent 30 jaar?Joël D. schreef: 14 dec 2023, 11:43 Wie zegt dat het huis van mijn ouders volledig of grotendeels is afbetaald als ze overlijden?
Je ouders wonen daar vanaf jouw geboorte?
Dan is de waarde van die woning in de afgelopen 30 jaar grofweg vervijfvoudigd en daaraan is de aflossing ondergeschikt geworden.
Ze vergeten er alleen wel even bij te vertellen dat de N7 door je achtertuin loopt….Eeuwe schreef: 14 dec 2023, 12:29 Dit is ook zo'n heerlijk voorbeeld van een gestoorde markt. "Exclusieve watervilla", terwijl de praktijk een al 15 jaar in verval geraakt stuk industrie is. Huidige staat:
Wel een uniek plekje, maar ga maar eens beginnen aan zo'n degelijk gebouwd object waar 15 jaar lang niemand naar heeft omgekeken.. Vind het an sich al opmerkelijk dat hier een woonbestemming/huisadres op gekomen is.
Energielabel A++++Eeuwe schreef: 14 dec 2023, 12:29 Dit is ook zo'n heerlijk voorbeeld van een gestoorde markt. "Exclusieve watervilla", terwijl de praktijk een al 15 jaar in verval geraakt stuk industrie is. Huidige staat:
(...)
Echt wel! In Amersfoort op de Ocatane Scramble!Philipoo schreef: 14 dec 2023, 12:33Die heb ik nog niet gezien, kennelijk houdt z'n vader niet van 'm
Oh was jij die rare vent in die rode cabrio, wiens moeder een plekje ernaast vrij moest houden voor een andere auto?
Deze?Philipoo schreef: 14 dec 2023, 12:49Oh was jij die rare vent in die rode cabrio, wiens moeder een plekje ernaast vrij moest houden voor een andere auto?
https://www.youtube.com/watch?v=iS2QjIr ... nelisVlogs hier moet je achtergrond geluid constant horen.. nee lamabartb schreef: 14 dec 2023, 12:33Ze vergeten er alleen wel even bij te vertellen dat de N7 door je achtertuin loopt….Eeuwe schreef: 14 dec 2023, 12:29 Dit is ook zo'n heerlijk voorbeeld van een gestoorde markt. "Exclusieve watervilla", terwijl de praktijk een al 15 jaar in verval geraakt stuk industrie is. Huidige staat:
Wel een uniek plekje, maar ga maar eens beginnen aan zo'n degelijk gebouwd object waar 15 jaar lang niemand naar heeft omgekeken.. Vind het an sich al opmerkelijk dat hier een woonbestemming/huisadres op gekomen is.
Watervilla in een land waar je er gemiddeld een week per jaar wat aan hebt.JP schreef: 14 dec 2023, 12:34Energielabel A++++Eeuwe schreef: 14 dec 2023, 12:29 Dit is ook zo'n heerlijk voorbeeld van een gestoorde markt. "Exclusieve watervilla", terwijl de praktijk een al 15 jaar in verval geraakt stuk industrie is. Huidige staat:
(...)Ja vast muren van een meter beton dik. Hoe groot zou je die inpandige garage kunnen maken?
Zou alleen de naam veranderen in Eeuwebrug![]()
Ja, ik moet geen andere auto's naast mijn Ferrari!
Een boothuis, dan moet je wel BMW rijdenJeroenT schreef: 14 dec 2023, 12:59Ja, hiero.
https://www.funda.nl/koop/sneek/huis-42 ... straat-90/
Maar dat is geen probleem, z'n vader is heel rijk!
Ik lees Funda alsof je dan een nieuwe watervilla hebt voor die 595k? Dat is niet zo raar toch?Eeuwe schreef: 14 dec 2023, 12:29 Dit is ook zo'n heerlijk voorbeeld van een gestoorde markt. "Exclusieve watervilla", terwijl de praktijk een al 15 jaar in verval geraakt stuk industrie is. Huidige staat:
Nee heb je gelijk in, ik keek er zo ook naar. Ook vreemd om te adverteren met energielabel A++++ en artist impressions vóór echte foto's. Het zal juridisch somehow wel waterdicht zijn maar toch is het ook wel een vorm van misleiding.Arthur schreef: 14 dec 2023, 13:05 Ik lees Funda alsof je dan een nieuwe watervilla hebt voor die 595k? Dat is niet zo raar toch?