Manman, -genderneutraalgenderneutraal- wordt tijd.Henk Jan schreef: 29 jan 2018, 15:51 Gaat Stratis dan eindelijk werk maken van marketing?
https://cryptovest.com/amp/news/stratis ... ssion=true
Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
-
Bedankt voor bovenstaande antwoorden heren!
Neo inwisselen voor ECC was niet slim, maar de mens is een hebberig dier. Soms ga je daardoor gekke dingen doen. Ik was eigenlijk van plan om dit weekend wat winst te hebben op ECC, terug een deel naar NEO te sluizen en dan wat in ECC te laten zitten. Die gok is dus anders uitgedraaid
Is even nadenken wat we er verder mee gaan uitvreten. Ethos laat ik trouwens netjes staan, net als de rest van m'n NEO, Ripple, Verge, Digibyte...
Neo inwisselen voor ECC was niet slim, maar de mens is een hebberig dier. Soms ga je daardoor gekke dingen doen. Ik was eigenlijk van plan om dit weekend wat winst te hebben op ECC, terug een deel naar NEO te sluizen en dan wat in ECC te laten zitten. Die gok is dus anders uitgedraaid

Is even nadenken wat we er verder mee gaan uitvreten. Ethos laat ik trouwens netjes staan, net als de rest van m'n NEO, Ripple, Verge, Digibyte...
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Nou dat lijkt toch wel goed uit te pakken voor je, ECC dipt nu toch wel eventjes, waarschijnlijk kun je er weer wat meer oppikken dan dat je had voor dezelfde NEO, als je dat zou willen uiteraard
...

-
OnlineWJ
https://pikciochain.com/en/
Deze ICO klinkt ook best interessant. Al is het best wel een aantal voor een vrij hoge prijs.
Deze ICO klinkt ook best interessant. Al is het best wel een aantal voor een vrij hoge prijs.
Laatst gewijzigd door WJ op 29 jan 2018, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hitz
- Auto: KIA
ECC nog maar 16 sat!
-
Onlinetomgtr
Chris Trew, the project's founder, sees wider interest in Stratis in the US, but also curiously, the Netherlands. But at this point, the developers' academy still has not launched, and the STRAT price may be months ahead of overcoming the volatility and the negative views.

Go DF!!!!

Go DF!!!!
- stefan740
Panic sales. Zijn allemaal echt kleine aantallen. Maar ja wordt je wel ff nerveus van haha
-
Panic sales met wat? ECC?stefan740 schreef: 29 jan 2018, 16:53 Panic sales. Zijn allemaal echt kleine aantallen. Maar ja wordt je wel ff nerveus van haha
Pas over een jaar kijken jongens, dat schiet meer op.

-
Onlinetomgtr
Onder 30 bijkopen en HODL. Stick with the plan!
Trouwens is dit inderdaad op kleine aantallen dus kan net zo goed weer terug naar 30 schieten hoewel je daar wel 1 ding voor nodig hebt, kopers. Met huidige naamsbekendheid en de angst die nu regeert zal dat niet zo meevallen. Aan de andere kant, de huidige bezitters kunnen met niet teveel aankopen de prijs zo weer omhoog krijgen vermoed ik. Maar die verkopen zonder de prijs naar beneden te trappen zal niet meevallen. Als je ziet op wat voor aantallen hij zo zakt kan Knot al whale spelen met deze coin zo te zien. Om maar niet te spreken van David Witje en Erik. Die trappen de heleboel in elkaar als ze willen.
Maar echt gasten wat Eric zegt, met een koersdoel van 10 cent maakt het echt niet uit waar hij nu staat. En helemaal al niet of je op 16 of 32 koopt. Je bent erin gestapt op lange termijn visie dus een korte termijn drop moet je niet bang van worden. Dat is met elke belegging zo.
- Knot
toch koop ik liever met 500 euro voor 16 ipv voor 32......
- Knot
Wat is plan B nu dan... toch maar Stratis (bij)kopen voor 11 en hopen dat die over een paar maanden weer naar 20 gaat?
-
Onlinetomgtr
Heb je gelijk in maar feit blijft, picking bottoms is a dirty business, letterlijk en figurrlijk
-
Komaan Witje, pleur er nog wat BTC’s in man...tomgtr schreef: 29 jan 2018, 17:10Onder 30 bijkopen en HODL. Stick with the plan!
Trouwens is dit inderdaad op kleine aantallen dus kan net zo goed weer terug naar 30 schieten hoewel je daar wel 1 ding voor nodig hebt, kopers. Met huidige naamsbekendheid en de angst die nu regeert zal dat niet zo meevallen. Aan de andere kant, de huidige bezitters kunnen met niet teveel aankopen de prijs zo weer omhoog krijgen vermoed ik. Maar die verkopen zonder de prijs naar beneden te trappen zal niet meevallen. Als je ziet op wat voor aantallen hij zo zakt kan Knot al whale spelen met deze coin zo te zien. Om maar niet te spreken van David Witje en Erik. Die trappen de heleboel in elkaar als ze willen.
Maar echt gasten wat Eric zegt, met een koersdoel van 10 cent maakt het echt niet uit waar hij nu staat. En helemaal al niet of je op 16 of 32 koopt. Je bent erin gestapt op lange termijn visie dus een korte termijn drop moet je niet bang van worden. Dat is met elke belegging zo.
- Fernando
Die hoor en zie je weer eventjes niet hoor...
- Robin Hartog
Haha, echt typisch Nederland, dit topic.
Anyway, niet zo gek dat ECC keldert toch? Krabbelt wel weer omhoog.
Anyway, niet zo gek dat ECC keldert toch? Krabbelt wel weer omhoog.
- dvh
Huh wat ?
Is er wat aan de hand dan?

Is er wat aan de hand dan?
- Will F.
Ethos knot lees mn bijdragen in dit draadje ze hebben zelfs een NL telegram groep en een daily update vd essentiele berichten in de engelse versie, ik heb je vaker een goede deal bezorgdKnot schreef: 29 jan 2018, 17:19 Wat is plan B nu dan... toch maar Stratis (bij)kopen voor 11 en hopen dat die over een paar maanden weer naar 20 gaat?

-
ooo nog maar 2% winst op ECC. M'n autobuy op 18 is ook gevuld.
Had ik 'm maar op 16 gezet.
Had ik 'm maar op 16 gezet.

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Dan heb je wel mooi laag gekocht als er nog steeds winst op zit, no worries, of je moet er heel veel hebben
...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik snap d`r echt niks van allemaal, crypto`s dus en vrouwen.
Wat ik er wel van snap; op beide kan je leeglopen.................

Wat ik er wel van snap; op beide kan je leeglopen.................

- JP
-
Allemaal waar. Dit is een witje gokje, maar verder zijn Crypto's een leuke bezigheid.Booooh schreef: 29 jan 2018, 20:34 Dan heb je wel mooi laag gekocht als er nog steeds winst op zit, no worries, of je moet er heel veel hebben...
En wat je met de ene munt verliest, moet je met de andere maar goed maken.

- Riceaux
Je hebt beide dus niet?romo schreef: 29 jan 2018, 20:56 Ik snap d`r echt niks van allemaal, crypto`s dus en vrouwen.
Wat ik er wel van snap; op beide kan je leeglopen.................![]()
![]()

-
ECC wordt wel lekker gedumpt nu , maar that's all in the game.
K heb er vertrouwen in dattie binnen 2 maanden op minstens 60 Sat staat, misschien nog maar 500.000 stuks bijkopen.
Maar goed ik ben al bijna multimiljonair in ECC
K heb er vertrouwen in dattie binnen 2 maanden op minstens 60 Sat staat, misschien nog maar 500.000 stuks bijkopen.

Maar goed ik ben al bijna multimiljonair in ECC
Laatst gewijzigd door Marc R op 29 jan 2018, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Riceaux
Is er al meer bekend over de Stratis ICO?