BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Tristan

Re: BMW 1 Serie M Coupé

Bericht door Tristan » 14 jun 2011, 16:16

Was cynisch bedoelt, maar neem aan dat je het wel snapt. :)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 14 jun 2011, 16:20

Tristan schreef:Was cynisch bedoelt, maar neem aan dat je het wel snapt. :)
:cool: Joh. :D

Herinner me nog dat ik in Maranello onder 'n doek verscholen een NART/Imsa F40 racer zag met + 700pk.

Buiten een Macca F1 LM de ultieme supercar in mijn ogen. :df:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 14 jun 2011, 17:24

Robin schreef:
Tristan schreef:Was cynisch bedoelt, maar neem aan dat je het wel snapt. :)
:cool: Joh. :D

Herinner me nog dat ik in Maranello onder 'n doek verscholen een NART/Imsa F40 racer zag met + 700pk.

Buiten een Macca F1 LM de ultieme supercar in mijn ogen. :df:
Buiten de circuitsport, kijk eens naar de Rallysport. Een en al TURBO. Betrouwbaar en snel. Rico stop aub eens met napraten... :blackeye:

Snipe

Bericht door Snipe » 14 jun 2011, 17:47

Zitten jullie nou nog over die turbo's te neuzelen? Ik hou ook niet van turbo's in combinatie met BMW zescilinders, maar dat is meer omdat BMW al een jaar of 80 de atmo-R6 in het programma heeft. Maar ja, hij wordt op deze manier aangeboden en niet anders.
Ik vind donkerharige dames ook leuker dan blonde, maar als hier straks een blonde drieling voor de deur staat zal ik die echt niet dichtsmijten. Simple as that.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 14 jun 2011, 18:24

Snipe schreef:Zitten jullie nou nog over die turbo's te neuzelen? Ik hou ook niet van turbo's in combinatie met BMW zescilinders, maar dat is meer omdat BMW al een jaar of 80 de atmo-R6 in het programma heeft. Maar ja, hij wordt op deze manier aangeboden en niet anders.
Ik vind donkerharige dames ook leuker dan blonde, maar als hier straks een blonde drieling voor de deur staat zal ik die echt niet dichtsmijten. Simple as that.
Blond FTW Perry! :devil:

Volgens mij ben ik de enige bijna op dit forum die een turbo motor wel lekker vind. :mrgreen:

Joost

Bericht door Joost » 14 jun 2011, 18:35

Een straat Clio RS heeft geen enkel probleem op het circuit. Alles blijft het doen zoals het hoort, ronde na ronde. Natuurlijk kan het alrtijd beter, maar een standaard RS doet het al erg goed bij circuitgebruik.

Volgens mij is een Megane RS ook een prima auto voor op het circuit. Heb met de Megane zelf geen ervaring maar kom ze vaak genoeg tegen op diverse circuits. Ze gaan vaak erg hard, en blijven heel, en dat alles met een 2.0 liter turbo motor.

Impreza's en Evo's doen het toch ook prima op het circuit? Heb er zelf althans nog nooit problemen mee gehad, ook niet bij circuitgebruik. En nou weet ik ook wel dat ik lang niet zo hard ga als sommige anderen hier, maar ik zie ze niet vaak stuk gaan.

dvh

Bericht door dvh » 14 jun 2011, 21:24

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lEvpnKRL ... ata_player[/youtube]

Kijk...dit zijn pas promo filmpjes !

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jun 2011, 23:02

Rico zit wat te jennen en iedereen loopt te happen als een stel vissen en niemand die het doorheeft.

Rico lacht zich suf achter zijn PC :mrgreen:

JP

Bericht door JP » 14 jun 2011, 23:04

Voor de haters;

Afbeelding

:tooth:

Snipe

Bericht door Snipe » 14 jun 2011, 23:05

Macboy schreef:Rico zit wat te jennen en iedereen loopt te happen als een stel vissen en niemand die het doorheeft.

Rico lacht zich suf achter zijn PC :mrgreen:
Toch moet ik hem wel een beetje gelijk geven. Ik heb afgelopen zaterdag in een auto mét en een auto zónder turbo gereden, maar die atmo reed gewoon prettiger.

.....tot zover de vergelijking tussen de Mercedes SLK 350 en de Polo Bluemotion :mrgreen:

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jun 2011, 23:07

En welke bak was beter dan ? Toch zeker niet van de SLK ! En waar blijft het Polo verslag ?

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 jun 2011, 23:09

:D

Rupie

Bericht door Rupie » 14 jun 2011, 23:10

En waar kreeg je nu rugpijn van? Van die dikke turbo duw in die Poooooooolo Bluuuueeeeeee Motion? :headbang:

Ps: ik heb een advies mbt verslag Polo. Laat Ferdinand stukje rijden. Kijken of zijn muzikale gehoor het aan kan :tong:

Macboy

Bericht door Macboy » 14 jun 2011, 23:12

Ik praat pas verder als het antwoord op de bak-vraag gegeven wordt !

RVV

Bericht door RVV » 14 jun 2011, 23:54

Macboy schreef:Ik praat pas verder als het antwoord op de bak-vraag gegeven wordt !
Afbeelding

Snipe

Bericht door Snipe » 15 jun 2011, 00:09

Macboy schreef:Ik praat pas verder als het antwoord op de bak-vraag gegeven wordt !
QFT

Snipe

Bericht door Snipe » 15 jun 2011, 00:22

Macboy schreef:En waar blijft het Polo verslag ?
Hier: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 32#p767332" onclick="window.open(this.href);return false;

Sperdy

Bericht door Sperdy » 15 jun 2011, 09:08

Macboy schreef:Rico zit wat te jennen en iedereen loopt te happen als een stel vissen en niemand die het doorheeft.
Dat zou kunnen Macboy, maar ik denk dat er echt veel mensen zijn die zeggen 'BMW 6 in line rules át the end' - of - M/// naar de knoppen met de turbo's - of BMW M/// is alleen M/// als het 8500 rev's is of meer'.
Er is een grote groep mensen, misschien wel de grootste, die veel meer belangstelling heeft voor het middel, dan voor het doel waarvoor dat middel wordt ingezet. Zodra doelen wijzigen, veranderen middelen mee. Als er een sentimenteel gevoel is voor een bepaald instrument/middel dan houden mensen dit graag vast. Verdwijnt het doel, dan verdwijnt daarmee het middel daarvoor en onstaat teleurstelling. Bottomline komt het er uiteindelijk op neer dat de massa slecht in staat is doelen te definieren, koersen te bepalen. Over de schaduw heen te stappen, populistisch gezegd. Het zal niet veranderen. Zo zitten we in elkaar.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 15 jun 2011, 09:27

Robin

Bericht door Robin » 15 jun 2011, 09:47

FerdiACS1 schreef: Dat zou kunnen Macboy, maar ik denk dat er echt veel mensen zijn die zeggen 'BMW 6 in line rules át the end' - of - M/// naar de knoppen met de turbo's - of BMW M/// is alleen M/// als het 8500 rev's is of meer'.
Er is een grote groep mensen, misschien wel de grootste, die veel meer belangstelling heeft voor het middel, dan voor het doel waarvoor dat middel wordt ingezet. Zodra doelen wijzigen, veranderen middelen mee. Als er een sentimenteel gevoel is voor een bepaald instrument/middel dan houden mensen dit graag vast. Verdwijnt het doel, dan verdwijnt daarmee het middel daarvoor en onstaat teleurstelling. Bottomline komt het er uiteindelijk op neer dat de massa slecht in staat is doelen te definieren, koersen te bepalen. Over de schaduw heen te stappen, populistisch gezegd. Het zal niet veranderen. Zo zitten we in elkaar.
Sir Winston Churchill @ PC FerdiACS1 ?

goed verhaal.

Fizbin

Bericht door Fizbin » 15 jun 2011, 11:23

Robin schreef:
FerdiACS1 schreef: Dat zou kunnen Macboy, maar ik denk dat er echt veel mensen zijn die zeggen 'BMW 6 in line rules át the end' - of - M/// naar de knoppen met de turbo's - of BMW M/// is alleen M/// als het 8500 rev's is of meer'.
Sir Winston Churchill @ PC FerdiACS1 ?

goed verhaal.
+1 :clap:

Tristan

Bericht door Tristan » 15 jun 2011, 11:26

* nominatie post van het jaar 2011*

Tom

Bericht door Tom » 15 jun 2011, 11:55

Auto's zijn emotie. Wat denk je van oude Amerikaanse auto's... die hebben een dikke V8 met het vermogen van een moderne 4 cilinder turbo en daar hangt dan een trage 3 traps automaat aan.. die auto's zuipen, zijn te lomp zwaar en hebben een belabberde wegligging... in elk opzicht kut vergeleken met een moderne auto. En toch zijn er legio mensen die niets liever dan dat rijden... die mensen lachen je hard uit als je met een 4 cilinder turbo als alternatief komt.. dat is geen alternatief, het gaat ze niet om die 220pk en wegligging om bepaalde rondetijden te halen.. het gaat ze om het geluid en karakter van zo'n dikke V8... en ik kan ze daar geen ongelijk in geven. Als het om doelen gaat reden we hier allemaal wel een (saaie) klinische Audi ;)

Afbeelding

Metchu

Bericht door Metchu » 15 jun 2011, 12:15

dan vind ik dit post van het jaar! :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 15 jun 2011, 12:23

Tom schreef:Auto's zijn emotie. Wat denk je van oude Amerikaanse auto's... die hebben een dikke V8 met het vermogen van een moderne 4 cilinder turbo en daar hangt dan een trage 3 traps automaat aan.. die auto's zuipen, zijn te lomp zwaar en hebben een belabberde wegligging... in elk opzicht kut vergeleken met een moderne auto. En toch zijn er legio mensen die niets liever dan dat rijden... die mensen lachen je hard uit als je met een 4 cilinder turbo als alternatief komt.. dat is geen alternatief, het gaat ze niet om die 220pk en wegligging om bepaalde rondetijden te halen.. het gaat ze om het geluid en karakter van zo'n dikke V8... en ik kan ze daar geen ongelijk in geven. Als het om doelen gaat reden we hier allemaal wel een (saaie) klinische Audi ;)

Afbeelding

OOk goed verhaal, ware het niet dat het niet zo mooi neutraal is als Ferdi's betoog. Je haalt Amerikaanse dweil V8en erbij, 4 cylinder turbo's en klinische Audi's. Meer ophemelen en bashen dan een neutrale kijk op DF zegmaar. :D

DIT is bijvoorbeeld een mooi 4 cylinder turbo alternatief.

Net als dat een mooi exterieur interieur/materialen, zitpositie, lange ritten met 16 speakers tussen de 140 en 220km/h in relatieve rust mij ook DF biedt....

Maar nu doe ik zelf ook weer aan ophemelen, my bad. :bag:

Vandaar dat Ferdi's post imo gewoon roeleert. :bloemetje:

Plaats reactie