MParallel schreef:Tering Rene, dat is een geile zeg. Zo zie je ze zelden. Wel heel apart dat ie dan wel gewoon raamslingers heeft! Das voor het eerst dat ik dat op een M3 zie.
Al lang geleden verkocht?
foto's zijn wat minder helaas, maar in het eggie was die echt 'mooi' had nog nooit zoiets gezien destijds, zelfs de hemel was in leder welke ook heel erg mooi/fraai was kan ik m nog herinneren.
echter kan me niet meer herinneren wat er nu precies zo mooi aan was
denk dat het ook in dat champagne was (not sure) en er was iets aparts mee...maar weet niet meer hoe, dacht geperforeerd leder of was het nou alcantara? anyways wel uniek ook.
maar omdat het zo apart was en M3 was stoer maar dat interieur vond ik toen afsteken bij die carros e.d. dus ik dacht hm..wellicht fraai maar nah...tot ik er dus die nacht slecht van kon slapen, (mijn brein werkt soms traag

) en smorgens ik er mee opstond en daarna meteen weer naar dat bedrijfje (kende die lui redelijk goed)
zelfs die zijvakken (zwart en normaal plastic) waren in leder gehuld (zwart) staat me nog iets van bij.
idd een heel apart ding, had hem schijnbaar (op mijn lijst) in 1995 gekocht en denk ook weer in dat jaar verkocht, destijds hield ik auto's maar een paar maand en op naar de volgende...the good years
maar hij staat niet meer bij de RDW zag ik net, wellicht is die weer in DLD of de UK beland via de eigenaars na mij?