Al moet ik wel discreet zijn en kan niet alles tikken hier.

Kan je Heineken nog aanlengen????
Ik ben nog vrijLuco schreef: 21 aug 2021, 14:07 Nou jullie zijn weer erg aardig zeg, hoorde net dat ik nog twee man mee mag nemen, nou iig jammer, voor jullie geen kaviaar met champagne en drie dagen feest.
Makkelijke auto waarschijnlijk.Enrico schreef: 24 aug 2021, 08:00 Albon wint eerste race in DTM…. Omdat hij zelf de setup kom bepalen? Toeval of beste auto?
Ben je daar nu pas achter?
Enrico schreef: 24 aug 2021, 13:58 Ik las de juwelier richting Afghanistan gaat om te helpen. Russel vervangt hem tijdelijk? Of is hij weer aandacht aan het trekken?![]()
Prachtig nieuws lijkt me.Alle Nederlandse Formule 1-liefhebbers kunnen van donderdag 2 tot en met dinsdag 7 september naar alle programma's rond de Grand Prix in Zandvoort kijken. De zes Ziggo Sport Totaal-kanalen zijn die dagen voor iedereen in Nederland te zien, ook voor mensen zonder Ziggo-abonnement.
Haha lol. Vorige week las ik dat hij en Max niet veel van elkaar konden leren want ze hadden verschillende rijstijlen. Daarom zet Max hem altijd in de top 3 en soms op pole en moet hij met snellere banden door naar Q3. Nee, dan hoef je van Max niks meer te lerenFrank_Sch schreef: 25 aug 2021, 11:39 Bij de onderhandelingen over zijn contract bij RB volgend jaar eist Perez een gelijke behandeling. RB wil hem echter als 2e coureur. Trekt ie toch een te grote broek aan, haal Gasly maar terug dan.
https://www.gpfans.com/nl/f1-nieuws/688 ... et-zitten/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten