is iemand van een belgisch forum waar ik kom .
record staat nu op 8min.25

wat ik een zeer mooie tijd vind voor een FWD zonder sper .
Zou iets van een 385 wielpk's hebben .
Grtz
Oh kom op zeg, wat een onzin. Lijnen lijken nergens naar, er wordt teruggeschakeld na insturen, zowel op Flugplatz als SX is het gas eraf voor de hump, etc. etc. Heb het tot Aremberg volgehouden en heb 'm toen weggedrukt. 8:25? In nog geen 825 jaar. Zo kunnen we allemaal filmpjes monteren.Sven VS schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=U9bERi0CK6U&feature=user
record staat nu op 8min.25![]()
Grtz
Ooit eens in het verleden met de beste man gesproken. Ik had al vaker het idee dat de bestuurder in kwestie bij tijd en wijlen aan zelfoverschatting leidt. 385wpk's is volgens mij ook zeer enthausiast geschat.steve smith schreef:Oh kom op zeg, wat een onzin. Lijnen lijken nergens naar, er wordt teruggeschakeld na insturen, zowel op Flugplatz als SX is het gas eraf voor de hump, etc. etc. Heb het tot Aremberg volgehouden en heb 'm toen weggedrukt. 8:25? In nog geen 825 jaar. Zo kunnen we allemaal filmpjes monteren.Sven VS schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=U9bERi0CK6U&feature=user
record staat nu op 8min.25![]()
Grtz
Dan zat ik met een schatting van 900 a 910 er niet ver naast. En sorry, ik kan dat soort filmpjes niet uitkijken. Net zo goed als ik oude filmpjes van mezelf waar ik nu fout op fout in zie niet terug kan kijken zonder zeer geirriteerd te worden!Mark Nauta schreef:Denk ook niet dat die tijd van die Volvo is Steve. Zeker niet dit filmpje. Als je het filmpje had uitgekeken (;)), dan had je gezien dat het hier in 9.02 BTG gaat.
Het begrip 'semi-racer' wordt naar nieuwe hoogten getild 8)Knot schreef:Naja.. als het meezit komt na 11 aug mijn 9m00 BtG tijd eraan met slechts 110pk op 1127kg leeggewicht... en mijn filmpjes zijn gelukkig nooit gemonteerd of bewerkt
Vorige keer T13 dicht, maar teruggerekend met vergelijkend materiaal naar 9m18 BtG... De 11e zonder passagier, zonder sporttas/slaapbagage, zonder reservewiel, zonder cd's, zonder onderhoudsboekje, zonder riem, zonder horloge, zonder gevarendriehoek, zonder sigarettenaansteker... met handschoenen en verstand op standje ziekenhuisbed 8)
Niet janken als het mis gaatKnot schreef:Naja.. als het meezit komt na 11 aug mijn 9m00 BtG tijd eraan met slechts 110pk op 1127kg leeggewicht... en mijn filmpjes zijn gelukkig nooit gemonteerd of bewerkt
Vorige keer T13 dicht, maar teruggerekend met vergelijkend materiaal naar 9m18 BtG... De 11e zonder passagier, zonder sporttas/slaapbagage, zonder reservewiel, zonder cd's, zonder onderhoudsboekje, zonder riem, zonder horloge, zonder gevarendriehoek, zonder sigarettenaansteker... met handschoenen en verstand op standje ziekenhuisbed 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten