Verstappen zit al even in de hospitality van Red Bull, dus hem hoeven we voor de lunch niet meer te verwachten. Red Bull wil voorlopig niet veel kwijt over de extra lange pauze.

Verstappen zit al even in de hospitality van Red Bull, dus hem hoeven we voor de lunch niet meer te verwachten. Red Bull wil voorlopig niet veel kwijt over de extra lange pauze.
lekker sandbaggen. melbourne, dan weten we echt wat de verhoudingen zijnForza schreef: 01 mar 2019, 11:11Eens, uitgelezen kans ook dan ook maar meteen in de media te zeggen dat je echt op het limiet reed en echt niet meer harder kon.Downforce Hans schreef: 01 mar 2019, 11:09 Hij zat gewoon te maffen want ook al rij je op de limiet dan moet je nog steeds geen gras gaan maaien zoals hij deed, gewoon een eikel dus.
Nope, trainingen is nieuw.Luco schreef: 01 mar 2019, 16:50 dat was vorig jaar alhetzelfde gebleven dus op ziggo sport en ziggo sport totaal
Als hij geen domme fouten meer maakt en meer met zijn hoofd rijdt.
Als hij Gasly flink te snel af is.Frank_Sch schreef: 05 mar 2019, 09:03 Volgens vader Jos is het seizoen van Max geslaagd als hij 3e wordt en een paar races wint. Dat ben ik deels met hem eens. Ik vind het seizoen geslaagd als er groei is in resultaten en in manier van rijden.
Als Max dit seizoen rijdt zoals hij de 2e helft van 2018 reed moet dat makkelijk kunnen. Dan wordt ie 3e, 2e of zelfs kampioen. En pakt ie daarmee 3+ overwinningen.
Natuurlijk is hij afhankelijk van de auto, maar als de auto niet goed genoeg is, is zn seizoen voor mij niet geslaagd.
Wanneer is Max zn seizoen geslaagd voor jullie?
Als hij i.t.t. 2018 de eerste vijf races slim rijdt.
Volgens Horner heeft Honda het gat met Mercedes gedicht.RS-Ron schreef: 05 mar 2019, 12:14 Ik ben tevreden als Max dit jaar in de eerste 5 races een keer eenHamiltonnetje
doet bij Hamilton. Dus als je wordt ingehaald door Hamilton net genoeg liften de bocht uit dat je voorspoiler de achterband van Hamilton raakt zonder schade aan je eigen voorvleugel. En dan met het post-race intervieuw zeggen dat Hamilton meer te verliezen heeft. Dan is ie serieus gegroeid. Hij heeft dat in 2018 al bij Vettel gedaan in Japan. Hij zal, vrees ik, wederom de rust moeten bewaren in de eerste helft omdat de RBR tekortkomt op de Merc. en Ferrari. Hij moet dat niet proberen te compenseren door op 120% te gaan rijden. Dan blijft hij net als Ricciardo in 2018 redelijk in de buurt tot Canada. Als RBR de auto icm Honda in de buurt van Merc. en Ferrari weet te brengen rond de GP van Canada kan ie nog wel eens een pain in the ase worden voor Vettel/ Le Clerc en Hamilton. Dat lijkt me wel leuk om te zien trouwens, want dan is ie nog een bedreiging voor het WK en gaat ook de trukendoos van Hamilton helemaal open.
Gr Ron
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten