Bij de macro zitten 3 bedrijven, welke is het nousvenbooij schreef:laat me eens raden, bedrijf zit schuin tegenover de makro![]()
Is gewoon een fabriek, maken die auto en niet op de kwaliteit letten.
Kun je inderdaad beter bij het schadebedrijf om de hoek zijn net voor de verkeerslichten![]()
dat is echt klote met die gestuurde schade-stroom, je kan zelf niet eens bepalen naar welk bedrijf je eigen auto gaat
E89 Z4+E34 M5+C400X+Kodiaq
- Tom V
Moeilijk is ook dat je nou niet bepaald vertrouwen in het resultaat meer zal hebben lijkt me. Een beetje wat Stéphane zegt, lijkt me erg vervelend. Moeilijk dat je vast zit aan zo'n bedrijf inderdaad.
.
- 964aircooled
- Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station
- MarcH
- Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3
Volgens mij kun je sowieso wel naar een andere hersteller als je dat persé wilt. Je krijgt dan alleen gezeik (met je verz.mij.) over eigen risico en wel/niet een leenauto.EHA schreef:Als je dit soort ge-oh wil vermijden kun je m.i beter nagaan of er in je polisvoorwaarden staat dat je in geval van schade zelf je hersteller mag kiezen.
Marc
- Macboy
- Fabian
Nu naar tevredenheid gespoten gelukkig.
Al was het wel WEER een zwaar gesprek. Zelfs nu ik zei dat het goed was en ik tevreden was en de auto meenam, en hij toegaf dat het de vorige keer niet goed was, had hij stekende opmerkingen richting mij. Ongekend. Kom er dus ook nooit meer terug.
"ach, jij kan het toch beter", was er een van. Waarop ik netjes antwoorde: " nee ik kan het helemaal niet zelfs. Ik kan echter wel beoordelen of het goed is of niet."
En zo waren er nog een paar...
Maar goed, eind goed al goed! Hij staat weer strak voor de deur! 8)
Al was het wel WEER een zwaar gesprek. Zelfs nu ik zei dat het goed was en ik tevreden was en de auto meenam, en hij toegaf dat het de vorige keer niet goed was, had hij stekende opmerkingen richting mij. Ongekend. Kom er dus ook nooit meer terug.
"ach, jij kan het toch beter", was er een van. Waarop ik netjes antwoorde: " nee ik kan het helemaal niet zelfs. Ik kan echter wel beoordelen of het goed is of niet."
En zo waren er nog een paar...
Maar goed, eind goed al goed! Hij staat weer strak voor de deur! 8)
- Peric
- Fabian
Sja, had vandaag op het werk weer 1 auto die gespoten moest worden....je snapt dat hij echt niet naar hen toegaat. Die gaat gewoon een paar honderd meter verder, in 1x goed en snel klaar!Peric schreef:Wat een horken joh, ik zou er trouwens als bedrijfsleider of zelfs als eigenaar helemal niet blij mee zijn om zulk personeel in dienst te hebben.
Kost je gewoon klanten. En zeker 1 die zoveel auto-mensen als jij kent Fabian..
- Macboy
- Fabian
Hij blijft toch.... 8)
Wat wijzigingen in mn persoonlijke situatie gehad deze weken en sinds hij terug is van de spuiter toch wel verdomd veel driving-fun gehad met de QP. En sja, elke keer als ik hem zie staan die spontane verliefdheid he...wat een vormen, ge-wel-dig. Mooier kan toch niet?
Kan er gewoon geen afscheid van nemen. Hij gaat de garage in bij mn ouders (50km van huis) want ik wil hem absoluut niet meer buiten hebben staan. Lijdt ie meer van als het rijden.
3 weken terug op Papenburg weer problemen met de klepstoters gehad, 1 rondje en hij stond te tikken als een gek. Bochtjes icm veel gas lijkt hij niet te willen pikken. Die dag is het tikken niet meer weggegaan, pas toen ik wat ATF-olie had toegevoegd. Niet meer kunnen rijden dus op Papenburg. Thuis gekomen meteen Castrol TWS besteld en direct de olie laten verversen. Wat een verschil in lauf-kultur met de TWS erin. Een paar keer flink getrapt op wat bochtige weggetjes, geen tikken meer. Laten we hopen dat het met de oliewissel is opgelost.
Nu moet toch echt de onderstel-upgrade er maar eens van gaan komen.
Wat wijzigingen in mn persoonlijke situatie gehad deze weken en sinds hij terug is van de spuiter toch wel verdomd veel driving-fun gehad met de QP. En sja, elke keer als ik hem zie staan die spontane verliefdheid he...wat een vormen, ge-wel-dig. Mooier kan toch niet?
Kan er gewoon geen afscheid van nemen. Hij gaat de garage in bij mn ouders (50km van huis) want ik wil hem absoluut niet meer buiten hebben staan. Lijdt ie meer van als het rijden.
3 weken terug op Papenburg weer problemen met de klepstoters gehad, 1 rondje en hij stond te tikken als een gek. Bochtjes icm veel gas lijkt hij niet te willen pikken. Die dag is het tikken niet meer weggegaan, pas toen ik wat ATF-olie had toegevoegd. Niet meer kunnen rijden dus op Papenburg. Thuis gekomen meteen Castrol TWS besteld en direct de olie laten verversen. Wat een verschil in lauf-kultur met de TWS erin. Een paar keer flink getrapt op wat bochtige weggetjes, geen tikken meer. Laten we hopen dat het met de oliewissel is opgelost.
Nu moet toch echt de onderstel-upgrade er maar eens van gaan komen.
- Niels
- Auto: Prius+
- Fabian
- Michel P
Super dat die blijft!!Fabian schreef:ATF bij de motorolie ja, en waarom denk je dat er nu TWS inzit? Op advies van Paultje (en vele anderen, maar nu maar eens opgevolgd)Niels schreef: Heb je ATF bij je motorolie ingegooid? Misschien moet je even advies inwinnen bij de driftking m.b.t. olie
Tijdloos klasse model.
Michel
- Alfistroel