http://www.undergroundracing.com/vehicles/ferrari-f430
Krijg je er ook een uiltaat bij.

Ik vind deze standaard uitlaten juist bijzonder goed staan.BamiesGTA schreef:Marc RS4 schreef:Er zouden eigenlijk van die enkelwandige uitlaten op moeten,geen "gerolde" ...maar what the fuck waar maken we ons druk over.....het is een Ferrari en daar is alles goed aan...
Uiteraard. Maar we mogen JWD toch wel indirect aanmoedigen nog meer te verbouwen
Sorry ik was het niet maar met de kleppen open klinkt elke F430 ontzettend dik dus daar hoef je niet al teveel moeite voor te doenali schreef:Kan het zijn dat ik je vandaag op de A28 of A27 (ben geen held in wegennamen) In de buurt van Utrecht gepspot heb. De strepen op je motorkap kwamen overeen i.i.g.
Mocht jij het zijn, wil ik je hierbij namens iedere autoliefhebber op die weg enorm bedanken voor je rijstijl![]()
Had mijn kop al uit mijn auto gestoken om beter te kunnen horen![]()
Wat een super geluid...
Petrolhead Tom schreef:Toch apart dat een F430 er naast een 458 haast bejaard uitziet, terwijl als je hem in zijn eentje spot het een ongelooflijk dikke verschijning is.
Sorry, ik heb er nog niet aan kunnen knutselen.MartijnGizmo schreef:En de fotohartogen dan?
dvh schreef:
En of !Petrolhead Tom schreef:Nog updates JWD?