Wat een heerlijke dag! prachtige rit uitgezocht door Elmar! wist niet dat die omgeving zo mooi en gezellig was. We hebben van alles gezien, van dijk, duinen, bos, dorpjes
Thomas en zijn buurjongen Frank hadden voor ons al een prachtige aanhanger klaargemaakt, zo konden we veilig 4 stuks naar Utrecht transporteren. Eenmaal bij Elmar aangekomen de boel snel afgeladen. Ik had de dag voor de rit nog snel een ander blokje eronder gebouwd en dat was maar goed ook. Snelheid is toch wel fijn op zo'n afstand. Onderweg heeft de brommer zich prima gedragen! alleen een uitlaatsteun afgebroken, maar dat was snel opgelost met een slangklem. Aangezien de zadeltassen van Kees in de fik stonden met daarin de kledij van Wiggert, had ik even tijd om het te fixen

(en ik maar denken, zo die Kees rookt lekker, beetje veel mengsmering zeker)
Onderweg ook het achterwiel van Macboy even rechtgezet, wat is een tangetje, tape en schroevendraaier toch handig. Aangezien die van Kees aan elkaar gesmolten zaten door zijn binnenbrand
Wat we gister wel hebben geleerd is het rijden in groepjes van ongeveer 5 man met dezelfde snelheid. Doordat de brommer van Frank nog niet helemaal klaar was ging hij op een vervanger die maar 55/60 liep. Voor hem vervelend om zo de hele dag achter iedereen aan te moeten jagen. De mannen van de Zundap club hadden echter geen moeite met de snelheid. .. de één rijd constant naast de weg in elk stukje groen wat er maar is, de ander schiet tussen elk klein gaat door zodat de cruise control er niet af hoeft.
Einde van de dag nog heerlijk afgesloten met iedereen, dus op naar de volgende tocht!