leuk filmpje Andre, hij klinkt zo op de kamera een beetje scherp de motor, terwijl langs de baan het veel meer gesmeerd klinkt

hoeveel rpm kan zo'n ding eigenlijk tot aan het rode gebied?
Remmie schreef:Ik moet nog een stukje film hebben waarbij Hielke voor mij rijd. Ik kwam net de pits uit rijden en zag hem voorbij komen. Ik dacht, mooi, kijken of ik in de buurt kan komen.
Ray onderweg de camera aan laten zetten maar die Evo leek wel te dansen over de baan,![]()
FAIL voor mij, want die Evo werd steeds kleiner
Niet zo heel gek denk ik, Hielke reed zo te zien aan zijn filmpje een 2:34ErikS schreef:
Ik wil best even voorrijden. Achteraf de beelden 1.25x versnellen en het is net echtDownforce Hans schreef:Eigenlijk moet je het ook afspreken.
Nu kreeg ik ineens het idee en heb me af laten zakken maar de afstand is eigenlijk nog te groot.
Kan me ook best voorstellen dat die jongen in de gti dacht wat is die joker voor me allemaal aan het doen.
Als je er natuurlijk vlak achter zit is het nog veel leuker..............
Wel spectaculair om te zien hoe die Punto evo bij het op het gas gaan helemaal uit de veren komt.
Zo`n Evo is een niet te onderschatten auto kan je wel zien op het filmpje.![]()
Knot schreef:geen haar op mn hoofd die er wat om geeft.
Ik heb 2x een 2.34 en 1x een 2.33 gereden. Alleen in de auto, maximum attack. De 2.33 zelfs zonder reservewiel/krik/gereedschap. Hoogste topsnelheid in die 3 rondjes was 142 km/h net voor insturen RamshoekRemmie schreef:Niet zo heel gek denk ik, Hielke reed zo te zien aan zijn filmpje een 2:34ErikS schreef:
Mijn snelste tijd met passagier was 2:32 (eerste keer op Assen).
Hielke ging al vol de 1e bocht door toen ik rustig de pits uit kwam rijden.
Die voorsprong ga ik dan nooit inhalen.
Demping kan op Assen bijna helemaal dicht. Ik drift met 4x/4x en op Assen staat ie op 12x/12x (maximaal is 14x), bandenspanning is wel erg belangrijk, heet rijden, afregelen op 2,6 op straatbandjes en dan de volgende sessie mag er weer lucht uit om m heet op 2,6 te houden, daarna gewoon blijven knallen!Wiebe GT schreef:Wij zullen de volgende keer ook eens wat proberen, nu rondjes ca. 2.10 gereden maar na afloop bleek dat we de demping nog op "drift" hadden staan, de bandenspanning niet in de gaten gehouden hadden en nog wat. Anyway, herkansing in augustus!
Mijn Performance Box files geven aan dat jij met de snelle Koopman 325i een 2.10,7 hebt gereden Rody. Aanmerkelijk sneller dan die 2.14 dus.Knot schreef:Wel goed toch dat je rustig aan begint... mijn eerste rondjes op Assen waren met de Koopman challenge. Ben een paar rondjes met Andre meegeweest in de 130i, toen heeft hij even de lijnen laten zien en zo moest ik t maar gaan doen. Daarna toen al een 2m14 gedraaid met die huurhokken en eigenlijk nooit meer echt aangescherpt met een E36.... maargoed, ik ga nog wel een keer op mn dakkie misschien, geen haar op mn hoofd die er wat om geeft.
Met een M3 3.0 op oude slicks (en met beperkt talent) kun je een 2.01.9 rijdenKnot schreef:Oh.. ik dacht je deed 2m10 op straatbanden (moet kunnen met M3 vermogen en goed onderstel!)
Niet dat ik weet. Maar moet nog wat rondes nakijken op filmRiceaux schreef:@Remmie: Je snelste rondje was toch een 2:28?
Ik had ook 1 rondje van je gefilmd en dat was volgens mij een 2:28.Remmie schreef:Niet dat ik weet. Maar moet nog wat rondes nakijken op filmRiceaux schreef:@Remmie: Je snelste rondje was toch een 2:28?
Daar wil ik bewijs vanRiceaux schreef:Ik had ook 1 rondje van je gefilmd en dat was volgens mij een 2:28.Remmie schreef:Niet dat ik weet. Maar moet nog wat rondes nakijken op filmRiceaux schreef:@Remmie: Je snelste rondje was toch een 2:28?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten