Poetsen kan je vergeten zo te zien. Zag gisteren nog je 328i bij het werk staan toen ik erlangs fietste (rond 18.00 uur). Was ook balen, als het de M5 was geweest had ik wel ff naar binnen gelopen

Mark.
Vooral dit.M@rcel schreef:Zorg dat je ruim in je eigen buurt niet meer opvalt met geluid, snelheid en gedrag als je met dit soort auto's rijdt.
Bert ///M3 schreef:Vooral dit.M@rcel schreef:Zorg dat je ruim in je eigen buurt niet meer opvalt met geluid, snelheid en gedrag als je met dit soort auto's rijdt.
Ik ben er ook altijd heel voorzichtig mee op eigen buurt omdat er veel kinderen enz lopen als het mooi weer is. Maar ik krijg ook altijd complimenten van buurvrouwen dat ik zo netjes door de straat rijMaar al zou ik 1 keer vol gas door de straat rijden dan moet ik dat ook 3 jaar aanhoren. Hier op de buurt is het een mengelmoes van vooral oudjes of jonge gezinnen.
Leuk verhaal is ook. Mijn buurman heeft een eigen visserij bedrijf, kottertje met 300 PK en die is wel een bekende van mijn vader. Die zegt op een dag tegen mijn vader weet je wel dat die zoon van jou met een lekke uitlaat rond rijd?? Waarop mijn vader antwoord, nee hoor, weet je wel dat er meer PK in die auto zit als in jou viskotter?![]()
Lijkt me niet, heb de meid gevraagd die naast me geparkeerd heeft, die had er niet op gelet. Hoopte dat ze de kras misschien gezien zou hebben toen ze aan kwam rijden, dan had ik het zeker geweten dat het thuis gebeurd is in 3 dagen dat ie stil gestaan heeft.VLA schreef: Maar eh, kan het niet op het werk gebeurd zijn ? misschien een jaloerse collega ?
True, maar meest irritante is dat je geen idee hebt wie wat of waar. Of het een kwade buur is, iemand met afgunst of iemand met wie je een discussie hebt weet je niet.M@rcel schreef: -Zorg dat je ruim in je eigen buurt niet meer opvalt met geluid, snelheid en gedrag als je met dit soort auto's rijdt.
+1. Maar dat is toch heel erg onmogelijk met een paar blerpotten onder je M5. Zelf kom ik vaak midden in de nacht thuis, dan wil je echt wel een hele stille auto, en de Alfa is dat alles behalve. RC6 FTWM@rcel schreef:Waardeloos Rody,
-Let vooral op mannetjes die laat in de avond nog hun hond uitlaten.
-Zorg dat je ruim in je eigen buurt niet meer opvalt met geluid, snelheid en gedrag als je met dit soort auto's rijdt.
ai...das best "aso" , helemaal als je dat al zolang en zo vaak doet...Knot schreef:Zal niet aan het geluid liggen denkik hoor, eerder dan dat ik 2 parkeerplekken pak (doe ik al 3 jaar)
volgens mij bedoelt hij niet met 1 auto 2 plekken maar door de M5 de 328i en de aygo dat hij zoveel parkeerruimte gebruiktGTRene schreef:ai...das best "aso" , helemaal als je dat al zolang en zo vaak doet...Knot schreef:Zal niet aan het geluid liggen denkik hoor, eerder dan dat ik 2 parkeerplekken pak (doe ik al 3 jaar)![]()
voor sommigen kan dat reden van ergenis zijn...
denk zelf maar eens, je zoekt een plekje tis druk en der zou alleen nog een plekje daar zijn als die auto geen 2 plekken innam![]()
nooit een reden om dan zoiets te doen, echter sommige zijn/doen/reageren "anders" (netjes uitgedrukt.)
Gebruikers op dit forum: jasverstoppen, Marc42, Mark 320iS en 12 gasten