Klikkie
63Mark Nauta schreef:63 of 65 ???
Geen flauw idee, weet alleen dat ik het een fraaie auto vindChristoph schreef:Als dat de enige is, stond hij vorig jaar een lange tijd te koop? Voor belachelijk veel geld..
Zijn ze er ook in LHD joh? Wel erg weinig zeker? Je kan er gewoon een 5.0 TVR V8 blok in lepelen, mits die gebaseerd is op de Rover V8. Andrew vertelde mij dat TVR ook z`n eigen V8 had.GTRene schreef:ook leuk 8) heb ooit en LHD daarvan gezien, zeker omgebouwd ofzo? zag er super uit...alleen wat meer vermogen uit die V8 en klaar 8)
Klopt ja. De eigen ontwikkelde V8 van TVR zit in de Cerbera en in de oude Tuscan racer.Jurriaan schreef:Zijn ze er ook in LHD joh? Wel erg weinig zeker? Je kan er gewoon een 5.0 TVR V8 blok in lepelen, mits die gebaseerd is op de Rover V8. Andrew vertelde mij dat TVR ook z`n eigen V8 had.GTRene schreef:ook leuk 8) heb ooit en LHD daarvan gezien, zeker omgebouwd ofzo? zag er super uit...alleen wat meer vermogen uit die V8 en klaar 8)
whahaha lol, je komt ze bijna nooit tegen, laat staan in LHD en nu kan je er 2 kopen in NL what are the ods 8) goede vondst zeg 8) heb net al ff gekeken...en prijs valt mee in verhouding.Martijn Koevoets schreef:De auto die ik vanmorgen zag was ook een LHD, in een donkere kleur. Startte net toen ik erlangs fietste, hoorde duidelijk de V8 boven mijn muziek uit. 8) Staan op Marktplaats.nl 2 LHD's te koop zag ik net.
Hmm, de motor heb ik alGTRene schreef:whahaha lol, je komt ze bijna nooit tegen, laat staan in LHD en nu kan je er 2 kopen in NL what are the ods 8) goede vondst zeg 8) heb net al ff gekeken...en prijs valt mee in verhouding.Martijn Koevoets schreef:De auto die ik vanmorgen zag was ook een LHD, in een donkere kleur. Startte net toen ik erlangs fietste, hoorde duidelijk de V8 boven mijn muziek uit. 8) Staan op Marktplaats.nl 2 LHD's te koop zag ik net.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Arstey en 2 gasten