[20-02-2010]DF @ CPZ deel IX
-
Re: [20-02-2010]DF @ CPZ deel IX
Geluid van de gopro hd is nu beter.
Bovenop de go pro zit de microfoon. Dus heb er een klein gaatje precies er boven geboort in de waterdichte case. Geluid is opgeknapt.
Maar voor 35 euro heb je nieuwe case erbij als ie al weer waterdicht moet.
Banden waren inderdaad hele gare dunlops luco
Bovenop de go pro zit de microfoon. Dus heb er een klein gaatje precies er boven geboort in de waterdichte case. Geluid is opgeknapt.
Maar voor 35 euro heb je nieuwe case erbij als ie al weer waterdicht moet.
- MX5T
Zoiets, afhankelijk van het gewicht van de passagier. Blauwe MX5 met standaard 1.6 van ca 115 pk deed 2.13,3 met lichte passagiereKnot schreef:Tering... 1:55..... ik had dan wel een passagier erbij en miste hier en daar misschien nog een beetje lijn, maar kon er niet meer van maken dan een 2:14,4 met een telefoon gps applicatie gemeten.
Die 2:10 zit er toch niet zo snel in als ik gedacht had. Hawk blokken en RE050a's deden het zeker beter maar 4 sec vinden is lastig. Zou de passagier doen, 1,5sec eraf op een ronde als je in je uppie gaat rijden?
Netjes, ja de dunlopjes bij mij waren ook echt weg toen het smiddags beter wasAndre schreef:.

Met Chris naast me een lage 1.54 er eruit kunnen halen
Chris alleen een 1.52,6 op gare dunlops, ik heb smiddags niet meer alleen kunnen rijden.
Sochtends onder dezelfde omstandigheden zat ik 0,7 van Chris af, ik had eerlijk gezegd meer verwacht, dus valt me niet tegen.
Er zit dus progressie in de auto.
- Sander
YepRaymond Schouten schreef: Sander, heb je toevallig nog foto's van 06-HDV-3? (bruin/rode E30)

- Raymond S.
Top! Dankje! 

- Remmie
Sander bedankt voor de foto's!
Nog een dikke
voor het trotseren van de kou in de duinen om de foto's te maken!
Zal lang niet zo warm geweest zijn als in de auto
Nog een dikke

Heeft iemand nog foto's van de nep vag auto, oftewel de paella rode seat 

- Sander
@Raymond Schouten: Graag gedaan !
Het was idd erg koud, maarja de blije gezichten en leuke reacties maken alles weer goed
Mocht iemand de originele willen hebben pb of mail even (en geef het liefste een mail adres door waar ik ze heen kan mailen), dan kun je ze daarna uitprinten op A3 of groter
Graag gedaan!Remmie schreef:Sander bedankt voor de foto's!
Nog een dikkevoor het trotseren van de kou in de duinen om de foto's te maken!
Het was idd erg koud, maarja de blije gezichten en leuke reacties maken alles weer goed

Mocht iemand de originele willen hebben pb of mail even (en geef het liefste een mail adres door waar ik ze heen kan mailen), dan kun je ze daarna uitprinten op A3 of groter

- ///Martin
@Sander: Heb je wellicht ook foto's van de compact met kenteken JS-LF-32 en wellicht ook mijn broer die reed met de 325i coupe met kenteken GV-HF-42?
- Gert.
Hierbij ook nog een verzoekje voor foto's van een 911 met kenteken ph-rf-33
We hebben zaterdag echt topweer gehad zeg!!!
GOED geregeld Peter

We hebben zaterdag echt topweer gehad zeg!!!
GOED geregeld Peter

Laatst gewijzigd door Gert. op 22 feb 2010, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Met die tijden luco rij vooraan in de sport en rij je weer achter de top aan in de ss2. Denk dat SS2 gewoon dik onder de 1.50 rijdt in de race.
We zullen het zien.Andre schreef:Met die tijden luco rij vooraan in de sport en rij je weer achter de top aan in de ss2. Denk dat SS2 gewoon dik onder de 1.50 rijdt in de race.
Ik denk dat het nog wel sneller kan, moet alleen nog wat verder aan de afstelling gewerkt worden en met betere banden gaat er nog zeker 1 sec af.
En snelste ronde is helemaal niet belangrijk, constante tijden is veel belangrijker.
Onder de 1.50 halen ze op superzachte banden ja, drie rondjes en dan schieten de tijden omhoog.
Ik sta altijd op harde banden, ik kan het me niet veroorloven om drie of vier setjes per weekend op te stoken.
Vind trouwens dat je weer knap denigrerend doet, als ik maar 0,7 achter een chris maliepaard zit, is dat gewoon GOED :fy:
-
Denigrerend?
Het is prachtig dat je zo aan het testen bent. En de tijden zullen goed zijn voor die auto niks mis mee. Maar ze zijn voor de SS2 niet competatief genoeg. Voor de sportklasse doe je goed mee en kan je strijden voor de 1e plaats.
Het is prachtig dat je zo aan het testen bent. En de tijden zullen goed zijn voor die auto niks mis mee. Maar ze zijn voor de SS2 niet competatief genoeg. Voor de sportklasse doe je goed mee en kan je strijden voor de 1e plaats.
- Sander
Ja heb daar ook nog een paar van gekniptLuco schreef:Heeft iemand nog foto's van de nep vag auto, oftewel de paella rode seat

- Sander
Yep///Martin schreef:@Sander: Heb je wellicht ook foto's van de compact met kenteken JS-LF-32 en wellicht ook mijn broer die reed met de 325i coupe met kenteken GV-HF-42?

3 a 4 sec sneller dan de snelste sportrijders, leker sportiefAndre schreef:Denigrerend?

- Hielke
@Smith,
Als je goed geluid belangrijk vindt kun je het beter bij de Sony houden. Hero Go Pro heeft fantastische beeldkwaliteit en de accessoires voor montage in de auto zijn perfect. Krijgen ze de geluidskwaliteit onder de controle dan is de Hero het beste wat je voor een relatief gering bedrag kunt kopen.
Hieronder zie je een testopname van mijn Sony CX105E gemonteerd op een zuignapstatiefje van 7,50 euro bij de kijkshop. Geen post processing behalve omkeer van het beeld met 180 graden. Ook in 1080p. Sony heeft het grote voordeel dat ie geen last van rolling shutter heeft zoals bijv de Canons wel.
Als je goed geluid belangrijk vindt kun je het beter bij de Sony houden. Hero Go Pro heeft fantastische beeldkwaliteit en de accessoires voor montage in de auto zijn perfect. Krijgen ze de geluidskwaliteit onder de controle dan is de Hero het beste wat je voor een relatief gering bedrag kunt kopen.
Hieronder zie je een testopname van mijn Sony CX105E gemonteerd op een zuignapstatiefje van 7,50 euro bij de kijkshop. Geen post processing behalve omkeer van het beeld met 180 graden. Ook in 1080p. Sony heeft het grote voordeel dat ie geen last van rolling shutter heeft zoals bijv de Canons wel.
- Stéphane
Hier staan mijn foto's. Staat al weer een paar pagina's terug, maar zal de link nog even plaatsen:
http://www.8200rpm.com/gallery/DF2010/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.8200rpm.com/gallery/DF2010/" onclick="window.open(this.href);return false;
stephane
Die middelste foto, die met die helm, wie is dat?
Die middelste foto, die met die helm, wie is dat?
- Sander
GerT3 schreef:Hierbij ook nog een verzoekje voor foto's van een 911 met kenteken ph-rf-33
- ///Martin
Bedankt Sander!
- Stenley
Ik kan je commentaar altijd moeilijk begrijpen, andre. Enerzijds lees ik hier vaak dat jij een uber-coureur bent, anderszijds kan ik je commentaar vaak niet rijmen met een autosport achtergrond.Andre schreef:Denigrerend?
Laat voorop staan dat het nooit prioriteit nummer 1 geweest is om een killer tijd neer te zetten, de doelen voor de dag waren duidelijk: het neerzetten van een goede basissetup voor de seat.
Ik neem aan dat je toch met een zelfde insteek ooit een testdag gedraaid hebt? Of schat ik je te hoog in.
Het nemen van rondetijden tijdens een trackday (waar je niet de mede-liefhebber met zijn straatauto in gevaar wilt brengen) als graadmeter om te zeggen in welke klasse van competitie je moet rijden vind ik bizar.
Dat hier door Luco wat rondetijden neergezet worden vind ik prima, maar zie het meer ter vermaak.
Verder heb ik mij prima vermaakt tijdens de dag, alles was prima geregeld en we hebben veel tijd op de baan door kunnen brengen!
- Remmie
Mooie foto's StéphaneStéphane schreef:Hier staan mijn foto's. Staat al weer een paar pagina's terug, maar zal de link nog even plaatsen:

- BaLeon
Gave foto's allemaal
ik probeer er de volgende keer zeker bij te zijn (als de auto dan af is
)