Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
-
Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
lijkt mij ook een ERG gave film!
- Macboy
Niemand Clash of the Titans gezien ?
-
nee, maar het SCHIJNT een onwijze bout hollywoodfilm te zijn ...
-
Ik hoor nu alleen maar slechte verhalen over.
-
Kickass lijkt me echt geweldig:D :banaan:
-
Clash of the Titans is volgens mij wel een typische 'must see' movie als het aan de trailer(s) en reclame ligt.
Zelf ben ik vooral benieuwd naar Robin Hood met Russel Crowe, lijkt me een film die wel de moeite waard is.
Heb overigens 'eindelijk' Dear John gezien. Best een mooie film als je het mij vraagt. Had wel wat elementen die ik niet had verwacht.
Zelf ben ik vooral benieuwd naar Robin Hood met Russel Crowe, lijkt me een film die wel de moeite waard is.
Heb overigens 'eindelijk' Dear John gezien. Best een mooie film als je het mij vraagt. Had wel wat elementen die ik niet had verwacht.
- Erik K.
Er schijnt nog zo'n soort superhero film te komen:DDX schreef:Kick Ass dinsdagavond in de bios gezien, 8,5
Super film, misschien dat ik hem nog een 2e keer in de bios ga kijken
The Avengers,
Met De Hulk, Iron man en nog wat van dat soort

http://www.imdb.com/title/tt0848228/
-
jajaja idd! 8)
- Kasteel
Hmpf, 7,5 op z'n minst voor mijMetchu schreef:Heb net op advies van Kasteel Bounty Hunter gekeken... film was vermakelijk, maar ik vond ugly truth leuker van mr. Butler... een ruime voldoende... 6+ ofzo

-
Metchu schreef:lijkt mij ook een ERG gave film!
vanavond met Nandor naar Kick-ass geweest... wat een film ! PURE ownage! een dikke 9... vond het erg gaaf! had hoge verwachtingen en die zijn allemaal waar gemaakt 8) 8) 8) 8)
humor top en actie helemaal top! HEERLIJK!
p.s. ik kom er trouwens net achter dat de maker van kick-ass ook de maker van layer cake is.... die gele range rover viel me al op namelijk

-
Ahhh!Metchu schreef:
p.s. ik kom er trouwens net achter dat de maker van kick-ass ook de maker van layer cake is.... die gele range rover viel me al op namelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Genoteerd: Kick Ass kijken.
-
Kick Ass is cool inderdaad, vrijdagavond ook in de bios gezien... 

-
echt waar, na the hangover weer eens een film waar ik laaiend enthousiast over kan zijn! zitten echt goeie onverwachte stukken in, vooral de gore had ik niet echt verwacht
hij is zo lekker rauw! gewoon echt nice!! 8) 8)

-
filmtotaal heeft een lijstje uitgebracht met top 25 remakes aller tijden... Dus films die gebasseerd zijn op eerdere films 
voor mij wel verrassend, want ik heb nooit geweten dat Scarface en Ocean's 11 een remake waren!!!
wel grappig lijstje op zich

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=1728325. The Thomas Crown Affair (1999)
24. Ransom (1996)
23. Nosferatu the Vampyre (1979)
22. Insomnia (2002)
21. 3:10 to Yuma (2007)
20. True Lies (1994)
19. Dawn of the Dead (2004)
18. Dirty Rotten Scoundrels (1988)
17. The Italian Job (2003)
16. The Champ (1979)
15. Little Shop of Horrors (1986)
14. The Ring (2002)
13. Father of the Bride (1991)
12. Heaven Can Wait (1978)
11. Invasion of the Body Snatchers (1978)
10. A Star is Born (1954)
9. Ocean's 11 (2001)
8. A Fistful of Dollars (1964)
7. The Fly (1986)
6. The Departed (2006)
5. The Magnificent Seven (1960)
4. Cape Fear (1991)
3. The Man Who Knew Too Much (1956)
2. Scarface (1983)
1. The Thing (1982)
voor mij wel verrassend, want ik heb nooit geweten dat Scarface en Ocean's 11 een remake waren!!!
wel grappig lijstje op zich
- Rivanov
- Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
Wist ik ook niet!

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gisteren ook naar Kickass geweest. Had al wat voorstukjes gezien en na het vorige week lezen van een 2 sterren negatieve recensie in 't AD, zei ik tegen vrouw en kids: Dit is 'n puberale aaneenschakeling van flauwe sexgrappen en grollen en (on)gein.dacht ik.....
Dus niet.
Ja zeer zwarte humor, actie, mooi filmwerk, bloedvergieten(rating 12!, jezus.....dus echt 18+ imo:)))en wel 'n geinig verhaal. Prima!Origineel toch nog!
Die muziek was ook goed. Ok wel wat herkenbaar Tarrantinoachtig/matrix/drakknight etc spul, maar GOED!Heel stoer gefilmd!Gewoon 'n 8. Had ik echt niet verwacht.
iemand links naar die filmmuziek van Kickass aub?
Dus niet.
Ja zeer zwarte humor, actie, mooi filmwerk, bloedvergieten(rating 12!, jezus.....dus echt 18+ imo:)))en wel 'n geinig verhaal. Prima!Origineel toch nog!
Die muziek was ook goed. Ok wel wat herkenbaar Tarrantinoachtig/matrix/drakknight etc spul, maar GOED!Heel stoer gefilmd!Gewoon 'n 8. Had ik echt niet verwacht.
iemand links naar die filmmuziek van Kickass aub?
-
Robin! You have seen the light! wat een film hè! zo heerlijk
hier een topic op imdb dat alleen over de muziek gaat: http://www.imdb.com/title/tt1250777/boa ... /161195732
misschien heb je er wat aan. Die was idd ERG awesome
edit: hier nog een link http://www.movie-moron.com/?p=12034
hier een topic op imdb dat alleen over de muziek gaat: http://www.imdb.com/title/tt1250777/boa ... /161195732
misschien heb je er wat aan. Die was idd ERG awesome
edit: hier nog een link http://www.movie-moron.com/?p=12034
-
Thanx Metin. Veel Prodigy dus goed:)
Stom dat ik deze niet wist, terwijl ik al jaren de Prodigy 'n warm hart toedraag, dit is gewoon 't national anthem van Kickass. Skitterend:
Had ik ook met DarkKnight/Watchmen en deze. Ze hebben wel wat met elkaar te maken qua 'beleving' vind ik.
Ik wacht met smart op Iron Man 2. Toen we 2(?) jaar geleden Iron Man wilden kijken zei ik ook:Nooit van gehoord(net als Watchmen.
) dus 't zal wel niks zijn....
Iron Man vond ik prima ook.Dikke Special FX dikke auto's etc.
Edit, bruggetje van Robert Downey jr(Iron Man) naar Sherlock Holmes waar Lord Blackwood dezelfde acteur is als die kale mafioso met z'n RR Phantom in Kickass.
imdb rules:)
Die onderwijzeresmilf zag ik eigenlijk liever dan dat jonge ding Deauxma ofzo:)

Had ik ook met DarkKnight/Watchmen en deze. Ze hebben wel wat met elkaar te maken qua 'beleving' vind ik.
Ik wacht met smart op Iron Man 2. Toen we 2(?) jaar geleden Iron Man wilden kijken zei ik ook:Nooit van gehoord(net als Watchmen.

Iron Man vond ik prima ook.Dikke Special FX dikke auto's etc.
Edit, bruggetje van Robert Downey jr(Iron Man) naar Sherlock Holmes waar Lord Blackwood dezelfde acteur is als die kale mafioso met z'n RR Phantom in Kickass.
imdb rules:)
Die onderwijzeresmilf zag ik eigenlijk liever dan dat jonge ding Deauxma ofzo:)
-
Oh ja op 't laatst, hoe HitGirl met d'r nightvision die rotzooi neerknalt met als camerastandpunt net een First Person Shooter, machtig :banaan:
-
enthousiast word je van die film hè!!
idd, lord blackwood/mafiosi is Mark Strong... die timmert aardig aan de weg en heeft in een zooitje leuke films gespeeld! erg sympathieke acteur...
die hele film klopt gewoon

idd, lord blackwood/mafiosi is Mark Strong... die timmert aardig aan de weg en heeft in een zooitje leuke films gespeeld! erg sympathieke acteur...
die hele film klopt gewoon

- ErikMartijn
Hebben jullie Crazy Heart ook gezien? Vond ik wel een aardige film met een mooie rol voor Jeff Bridges...
Beetje soft misschien, maar wel een aanrader....
Beetje soft misschien, maar wel een aanrader....

-
Ik heb me eergister KAPOT gelachen met Steve Carell & Tina Fey in hun nieuwe aktie comedy: Date Night.
Een dikke 8.5/10 voor deze super film met veel a-list (waaronder Mila Kunis, Ray Liotta, Common) acteuren/muzikanten!
Enig minpunt.. deze film heeft wel een beetje 'played-out' plot. Als je Fun with Dick & Jane (2005) en/of Did You Hear About the Morgans? (2009) gezien hebt zal het zeer herkenbaar zijn.

Trailer
Een dikke 8.5/10 voor deze super film met veel a-list (waaronder Mila Kunis, Ray Liotta, Common) acteuren/muzikanten!
Enig minpunt.. deze film heeft wel een beetje 'played-out' plot. Als je Fun with Dick & Jane (2005) en/of Did You Hear About the Morgans? (2009) gezien hebt zal het zeer herkenbaar zijn.
Trailer
-
Gisteravond voor 't eerst 'Jacky Brown' gezien op RTL7. Had wel eens delen gezien, leuk. Tarrantino is altijd goed en de cast ook.
Die Pam Grier(Jackie) is me wel 'n afro 'milf'of liever 'gilf'LOL ook al zaten er geen naaktscenes van haar in. Ten tijde van de movie was ze 48(ze stamt uit maar liefst 1949...) en deed zich voor als 44 jaar(en stewardess).
Even gegoogled op 'Pam Grier'afbeeldingen in d'r jongere jaren en wow, een soort donkere Raquel Welch.
Nu is ze dus 61... maar wat 'n sexy uitstraling in 'Jacky Brown' terwijl ze alle kleren aanhield tov tegenspeelster en Surfergirl Bridget Fonda die de hele tijd in bikini rondliep, ook niet verkeerd, maar doe mij Grier maar(rond haar '44e' of jonger....)
Zoiets dus:

Die Pam Grier(Jackie) is me wel 'n afro 'milf'of liever 'gilf'LOL ook al zaten er geen naaktscenes van haar in. Ten tijde van de movie was ze 48(ze stamt uit maar liefst 1949...) en deed zich voor als 44 jaar(en stewardess).
Even gegoogled op 'Pam Grier'afbeeldingen in d'r jongere jaren en wow, een soort donkere Raquel Welch.
Nu is ze dus 61... maar wat 'n sexy uitstraling in 'Jacky Brown' terwijl ze alle kleren aanhield tov tegenspeelster en Surfergirl Bridget Fonda die de hele tijd in bikini rondliep, ook niet verkeerd, maar doe mij Grier maar(rond haar '44e' of jonger....)

Zoiets dus:
- Erik K.
Net Avatar in Blu-ray gedownload, ziet er ondanks geen 3D zeeer goed uit!
Geluid is ook goed, Dolby DTS-HD Master.
Geluid is ook goed, Dolby DTS-HD Master.
-
Zondag dus naar Iron Man 2 geweest. Effecten zijn ok, maar we zijn wel wat gewend en soms is 't wat te taai, landraderig. Nr 1 vond ik beter. Wel 'n mooie R8 cabrio zonder die carbonplaten en 'n Phantom en 'n A8/S8 van 't 'vorig' model alsmede Scarlett Johansson(
) met donker haar en La Paltrow ook voor de 2e keer. Ook Mickey mr Bavaria Rourke die wel prima z'n best deed en ik 'm dat echt gun.
(Niet dat ik Robert Downey 'n eikel vind, au contraire, mooi figuur als Iron man)Zelfs 'n kleine rol voor Samuel L Jackson en die andere donkere acteur, naam ff kwijt...
Verder een magnificent stoer(met al die 'cancan'dansende lekkere meiden
) begin en geinige songs. Aftiteling was NOG mooier(skitterend) met zo te horen nog BON SCOTT en niet Brian Johnson zoals hier weer wel:

Verder een magnificent stoer(met al die 'cancan'dansende lekkere meiden