OOHW! Wat was het gaaf! Ik heb echt een topdag gehad.
Bedankt voor al jullie leuke reacties. Femme en ik hebben veel plezier gehad met het organiseren. Ben blij dat alles goed is gegaan.
Wat betreft foto's: Femme heeft geen foto's gemaakt en ik nauwelijks. De foto's die ik heb zijn echt te slecht om te posten

.
Het gave van voorop rijden was die hele rits auto's achter je te zien. Damn!
Als Femme en ik voorbij kwamen reageerde de meeste mensen nog positief. Heb wel enkele keren "Zeg malloot, doe eens rustig!" gehoord maar verder vooral mensen die het allemaal prachtig vonden. Kan me voorstellen dat als je verder achterin reed de reacties minder prettig waren

.
Veel gelachen ook, lol @ gedwongen contacten (laat ik maar de eerste zijn, dan is het minder erg

).
Heb veel leuke mensen ontmoet en weer fantastische auto's gezien! Bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid!
Edit: heb ook m'n relatie met de politie weer een boost gegeven.
Moesten naar rechts en toen bleek die weg opeens afgesloten te zijn i.v.m.werkzaamheden. Was éénrichtingsverkeer en helaas niet onze richting.
Politieauto aangehouden en het verhaal uitgelegd. "Nee mevrouw we kunnen echt de weg niet voor u afzetten. "
"Maar meneer, als ik nou beloof dat we heel rustig aan rijden, mag het dan toch?"
Dus! Uiteindelijk het toch voor elkaar gekregen dat de politie het overige verkeer voor ons vasthield en wij er door konden!!
GE-WEL-DIG!