Macboy schreef:Richardt, je hebt toch niet ook last van lange laadtijden off line of wel ? Dan is er iets niet goed.
Even over de releasedatum: ik vind het eigenlijk not done om erover te zeuren. Tuurlijk wachten we allemaal heel lang, maar er komt wel een spel met honderden auto's, heel veel banen en 1080p detail nietwaar ? En niemand is er toch bij gebaat dat een spel wordt uitgebracht op de beloofde releasedate maar dat er vervolgens allerlei fouten en bugs inzitten als gevolg van het halen van de deadline ?
Nee dan liever echt nog een paar weken wachten ...
Het gaat inderdaad niet om die paar weken. Voor een paar weken uitstel heb ik inderdaad ook liever een game zonder bugs e.d. Maar de ontwikkeltijd is natuurlijk bizar. Game zou oorspronkelijk dacht ik een launch titel zijn en we wachten er nu al jaren op.
Natuurlijk zitten er veel auto's in, natuurlijk ziet het er grafisch prachtig uit, maar dat is geen reden om zo lang te ontwikkelen. Dit heeft het team van bijvoorbeeld Forza veel beter voor elkaar. Misschien iets minder auto's, maar enorm veel detail en aanpassingsmogelijkheden per auto. Wil geen Forza vs GT5 starten, maar is puur om aan te geven dat het ontwikkelen dus niet zo lang hoeft te duren. Daar hebben ze geen excuus voor.
En als het er nu naar uit zou gaan zien dat GT5 de competitie gaat weg blazen, dan is het misschien het wachten waard. Maar ik denk dat GT5 zelfs aan Forza op een aantal plekken inferieur is. Dan is het beschamend dat tijdens de ontwikkeling van GT5 reeds 2 delen van Forza zijn uitgekomen.
Hierbij mijn voorspelling GT5 vs Forza
Graphics: GT5
Geluid: Forza 3
Aantal auto's: GT5
Aantal circuits: GT5?
AI: Forza 3
Aanpassingsmogelijkheden: Forza 3
Physics: Kan ik nog niet zeggen, maar ik gok Forza 3.
Maargoed, ik hoop dat de final van GT5 mij kan overtuigen een PS3 aan te schaffen en dat het op alle fronten beter is dan wat we tot nu toe hebben mogen zien op wat voor console dan ook. Ik verwacht het alleen niet.