Pagina 20 van 34
Geplaatst: 07 aug 2006, 19:43
door Erik K.
Knot heeft een aantal filmpjes aan elkaar gezet en iets gecomprimeerd/verkleind. Dit om ruimte te besparen. Er staan nog een aantal filmpjes bij Knot, maar denk dat die later komen omdat hij ff weg moet.
Ik moet ook nog ff aan de slag met de film die op de videocamera staat. De tot nu toe geposte filmpjes hebben Niels en ik met onze foto camera's gemaakt. Ik moet ff kijke wie ik daarvoor kan strikken om de filmpjes om te zetten. Dus die laten nog even op zich wachten.
Op de grote film staan een aantal sprints van mij tegen de 535DD en een aantal fly-by's gefilmd van de duinen van o.a. de 350Z, M3 van Paul en 328i van Frank Viper RS4 etc.
Filmpie van R1 vs Viper is nog steeds de mooiste voor mij... komt zeker nog voorbij zometeen...
Ik geloof zelfs dat er een mooie bij zit van de R1 op +250km/u en vlak daar achter de Viper!
Ik moet even bekijken of de 535DD zonder kenteken te zien is.
Geplaatst: 07 aug 2006, 19:49
door RVV
Ik kan de filmpjes pas morgen zien. maar het feit blijft dat de alpina minstens net zo snel als de e46 M3 is. Een seconde later op het gas rij je niet meer bij. de auto van Erik was boven de 200 sneller. tot de 200 wist ik hem op schakelen voor te blijven. maar eenmaal in de 5 pakte hij de zege.
Geplaatst: 07 aug 2006, 19:50
door Erik K.
(Die van Erik ook erg mooi, maar de E46 is IMO mooier...)
E46 is echt absoluut supermooi! Dat geluid alleen al....!!!!
De volgende keer ook maar eens komen, dan wel kijken want met die ''Museum-M3'' word je toch aan alle kanten om de oren gereden...
LOL@Joep
Albert volgens mij staat de R1 erop hoor, maar moet eerst die verdomde film omzetten

Geplaatst: 07 aug 2006, 19:53
door Hielke
Met de standaard movie maker van windows kun je over het algemeen prima filmpjes (avi's) vekleinen naar .wmv files. Stelregel is dat je voor een redelijke kwaliteit ongeveer 7 Mb per minuut nodig hebt.
Wil je topkwaliteit dan raad ik je Canopus ProCoder aan. Via bittorrent programma's kun je .......eh, oh nee, dat hoor ik niet te zeggen

Geplaatst: 07 aug 2006, 19:56
door Jeroen Watermulder
Dat de E36 3.2 sneller was op hogere snelheid heeft denk ik alles te maken met het kleinere frontale oppervlak van de E36. De CW-waarde van de E46 zal iets minder zijn, maar het frontaal oppervlak is aanzienlijk meer van een E46. Totale luchtweerstand van de E36 is dus kleiner en gaat dan juist op hogere snelheid zijn voordeel laten zien.
Op lagere snelheid kan jij nog je vermogenswinst uitbuiten. En wat is 22pk eigenlijk op dit vermogen.
Overigens ook ik was met mijn E36 M3 3.2 SMG precies even snel als een E46 M3 handbak na het uitkomen van de laatste bocht op de Ring.
Zat een E46 M3 achter me. Na het uitkomen van de bocht ging ik naar rechts, maar hield het gas er vol op. Hij is me niet voorbij gekomen voordat we in de ankers moesten.
Geplaatst: 07 aug 2006, 19:57
door Erik K.
Ja ok thanks, ken en heb de software. Pinnacle etc. Maar heb een trage PC en geen Firewire om de camera aan te sluiten op mijn PC.
Ik heb als CPU maar een Pentium III 1GHz, 512MB intern, weliswaar met supersnelle hardeschijven Ultra SCSI 320 die op 15000tpm draaien!
Met films comprimeren komt het op CPU kracht aan en dat heb ik nou net ff niet

Maar zal wel ff rondvragen of iemand zeeer binnenkort wil gaan editen

Geplaatst: 07 aug 2006, 20:00
door Erik K.
En de eindburnout natuurlijk ook toch ? Erik?
Die staat wel klaar bij Knot, zal straks wel komen!! Ik ruik het rubber nog steeds

Geplaatst: 07 aug 2006, 20:11
door DF-user-278
ErikKramer schreef:En de eindburnout natuurlijk ook toch ? Erik?
Die staat wel klaar bij Knot, zal straks wel komen!! Ik ruik het rubber nog steeds

Ja de vrouwen hadden ook wat aandacht nodig he

Geplaatst: 07 aug 2006, 20:18
door Knot
Geplaatst: 07 aug 2006, 20:22
door Erik K.
Geplaatst: 07 aug 2006, 20:24
door Elmar
Heren bedankt voor het filmmateriaal en Dexter, dat is wat anders dan gewoon een plaatje schieten, machtige foto's.
Jeroen Watermulder schreef:Ik vind die verschillen nog behoorlijk meevallen als ik eerlijk moet zijn. Tuurlijk loopt de Viper stevig weg, mag het ook, ding heeft meer dan 100pk meer. Het verschil tussen de Viper en de M3 GT kun je namelijk teniet doen als je wind tegen gaat en je met de GT erachter gaat hangen.
Goed punt Jeroen, kijk bijvoorbeeld naar het filmpje van de Viper tegen de Alpina, ik reageer iets later en je bent dan ook niet zo maar weer bij. Dat heb ik ook een aantal keren bij de 350 Z gehad, Jeroen kwam al vol accellerend voorbij en als ik dan gas geef, blijft ie eerst nog tientallen meters uitlopen. Slipstreamen (Spee noemt dat bumperkleven

), vooral het stuk wind tegen, is dan voor mij helemaal funest om goed bij een ander weg te lopen.
Geplaatst: 07 aug 2006, 20:52
door Rein
Wat een geweldige foto's/filmpjes weer! Heb ze meteen allemaal maar weer ff opgeslagen
@ Hammer;
Dat is geen standaard uitlaat op je RS4 of wel?
@ Admin
Is het misschien een idee om die groepsfoto op de begin pagina te zetten ?(
http://www.driving-fun.com) Met een verhaaltje er bij
Geplaatst: 07 aug 2006, 20:54
door Erik K.
Rein,
Hammer is onderweg met de RS4 naar Italie. Hij vertelde mij dat de uitlaat inderdaad niet standaard is.
Geplaatst: 07 aug 2006, 20:56
door Rein
Aha oke, dacht ik al. Deze is groter dan de standaard n.l.
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:12
door Maik
Nog een filmpje vrijgegeven.
Hij is af en toe wat bewerkt in verband met geheime kentekens
Let op de held van de dag die uit het raam van de RS4 hangt!
En zoals ik al zei: zo'n "ST'tje" is rap 8)
http://media.putfile.com/Mindless-fun3
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:16
door M@rcel
Als ik eerlijk mag zijn?
Ik vind het snelheidsverschil tussen de 3,2 van Erik en de CS van Rico eigenlijk onacceptabel groot. Erik loopt echt makkelijk in en loopt goed uit terwijl Rico eerst even uitliep. Dat is pure power als je het mij vraagt.
Kan ook dat de CS een zondagsrijder als eerste eigenaar had. 8)
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:21
door Paul
Super dit jongens!!
En blij dat DEX erbij was.. wat een mooie pics zeg!!!
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:24
door Paul
Trouwens zet de E46 M3 maar eens op 17 inch... past helaas niet... maar probeer dan nog maar eens..
Verschil bij een E46 M3 tussen 18 inch en 19inch 0-200 tijd is 1.8 sec!! en dat is best fors...
More movies!!!!!
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:27
door Erik K.
terwijl Rico eerst even uitliep
Ik ben ook wel een beetje benieuwd wat er bij Rico aan boord gebeurde in de 1 paar secondes bij de start. Niels mij bijrijder zat naast Rico en had het idee dat de SMG bak een soort kick-down gaf o.i.d.
En blij dat DEX erbij was.. wat een mooie pics zeg!!!
Inderdaad hulde aan DEX, alleen zijn persoonlijkheid is al een opvallende verschijning

net als Elmar hij past echt bij de VIPER!
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:36
door Paul
Knot schreef:
Paul, ouwe na-aper...
Deze was beter pik!!
Go$%^$%&#$ krijg meteen alweer zin mannen....en mis mijn persoonlijke raampoetsters bij de benzinepomp 8)
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:41
door Erik K.
Stoer gezicht trouwens dat Dexter op de snelweg uit het raam van de 350Z hing om die foto naar achteren te maken. Volgens mij reden jullie nog behoorlijk hard zeg!
Die tankpoesjes waren best lache. Toen ik ging tanken met de M3 kregen ze het werkelijk niet voor mekaar de tank te vullen. Hij sloeg iedere keer af
Na 2 poesjes gehad te hebben kwam het mannetje van de pomp erbij en met veel pijn en moeite lukt het hem de tank vol te druppelen. Ik deed zelf voor hoe het moest, maar wilden het perse doen. Prima toch 8)
Geplaatst: 07 aug 2006, 21:54
door frank de jonge
Geplaatst: 07 aug 2006, 22:07
door Paul
Nice one King Albert!! ding klinkt ook fantastisch..
Geplaatst: 07 aug 2006, 22:15
door Jan Visser
Ik net alles ff op mn dooie gemakje zitten te bekijken en moet toch zeggen dat het wel een verdomd mooi dagje geweest is.
Heb er al spijt van dat ik niet mee ben geweest.
Ik denk dat ik er de volgende keer ook bij ben maar of ik mee ga doen weet ik nog niet want met 185 pktjes

is het wel behelpen.
Geplaatst: 07 aug 2006, 22:15
door Erik K.
Wow wat een sound!! F16 is er nix bij!