RVV schreef:Hielke schreef:
Nee, nu is het wel mooi geweest. Wil mezelf toch wel een beetje serieus blijven nemen.
Jij blijft gewoon meedoen

Tuurlijk, daar is het forum veel te leuk voor. Past te goed bij mij als betweter
Maar voor wat betreft het 1M topic is vandaag mijn laatste dag. ik zal je ook uitleggen waarom. Het oeverloze geouwehoer over de auto moet me veel plezier gegeven hebben, hoe anders valt te verklaren dat ik er maar aan bleef meedoen. Zonder de aangekondigde DF test (of is het promotie?) en het spijtige vervolg daarop was ik er ook gewoon mee doorgegaan. Nu is het topic te sterk aan de test en daarmee aan de grillen van de BMW importeur gelinkt. Door die auto nu nog overmatig serieus te nemen haal je alle bestaande en toekomstige autotests van DF onderuit. Wat moet een importeur van een concurrerend merk wel niet denken als ie een DF promo van de 1M tegenkomt?
Rijswijk houdt DF nu aan het lijntje. We staan in de pikorde onderaan. Hoe kun je anders verklaren dat er van de simpele reparatie van de auto geen werk wordt gemaakt. Ze hebben door de vele BMW liefhebbers op DF het gevoel ons in de pocket te hebben. Dat gevoel had ik al wat langer. Vandaar dat ik ermee stop.
Het zal me ongetwijfeld wat afkickverschijnselen opleveren, maar het moet. En niet getreurd, na de echte test straks in september

moet er toch een keer een einde aan de populariteit van het topic komen. Zo gaat het immers, met uitzondering van de gare M BMWeetjes

, met alle topics.