Leuke spot!
On-topic: Vorige week een Renault Clio V6 (facelift) gespot in Breda, 's ochtends vroeg.
Erg impressive!!
Toevallig een Duitser op de A59? Daar zag ik namelijk ook een 62S gisteren.Ahmed schreef:Een Maybach 62s net , wow zeg, wat een imposant ding! Een S-klasse Lang of BMW 7 is er niets bij.... :o
Nee, was een Nederlander. Deze om precies te zijn:Robin Hartog schreef:Toevallig een Duitser op de A59? Daar zag ik namelijk ook een 62S gisteren.Ahmed schreef:Een Maybach 62s net , wow zeg, wat een imposant ding! Een S-klasse Lang of BMW 7 is er niets bij.... :o
Chris van S. schreef:Sinds een paar dagen staat deze weer bij ons op de parkeerplaats van de zaak. Hij is weer van stal gehaald.
1x raden wie ik al aan de lijn had: Ene M.N. uit R.Ravin ///M schreef:Fotoshoot!
Ja....wie belt wie hierChris van S. schreef:1x raden wie ik al aan de lijn had: Ene M.N. uit R.Ravin ///M schreef:Fotoshoot!
Brabant schrijf je toch met een B?Chris van S. schreef:1x raden wie ik al aan de lijn had: Ene M.N. uit R.Ravin ///M schreef:Fotoshoot!
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], EricYellow, SAH en 0 gasten